neděle 10. listopadu 2013

...citát dne....


...ráno jsem nemohla spát, tak jsem brouzdala po mých oblíbených skandinávských blozích...
a našla jsem jeden citát, který mě na 100% vystihuje

I prefer
beauty of CHAOS
to UGLY
of 
PERFECT


... a tady jeden pro zasmání...


...připravujeme se na Vánoce, dárků není nikdy dost...









...dáreček pro babičku...
mám ráda prosté nenačančané balení....
A anděly, jak víte, miluji...a nemusíme si je dávat jen na o Vánocích.....




...užijte si klidnou neděli, jdu do kuchyně opět něco tvořit a péct a péct a péct
s láskou Monča







16 komentářů:

  1. hezké ráno Moni, já jsem taky nemohla spát, protože jsem dala v půl čtvrté péct pomalou kačenu a tady to tak voní, že jsem se pořád budila. Tvoje ceduličky a nápisy jsou super. a musím pochválit ten váš obývák, je to u vás moc hezké, pohodové. taky jsem včera dotáhla starou proutěnou bednu z terasy domů a dala do ní deky. díky za inspiraci. a mýdýlka parádní, určitě rozvoní včechny domácnosti kam poputují.
    mě moc heký den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, moc děkuji, jsi zlatá:-)
    Ať se kačenka povede a všichni se olizují♥ M

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Moniko,každý den s netrpělivostí čekám co zajímavého objevím na vašem blogu. Dnešní citáty mě jako vždy pobavily. Plně se s nimi ztotožňuji. Mýdla voní až k nám domů.Přeji vám krásnou neděli a hodně nápadů a hodných lidiček kolem vás. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky zlatíčko moje,
    nooo ten citát je tedy úžasný!!!.-)) ale to tvé psaní...to tvé malování... to je na poslintání klávesnice.-)) paní učitelko, prosímmmm vezmete mě do první třídy k vám??.-)) já bych chtěla taky tak pěkně psát.-))
    ta tvá mýdla jsou neskutečná!!
    měj krásnou neděli papa ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni přeji krásnou neděli u nás dnes docela mrazivou ale se sluníčkem a tak se mi do toho nedělního rána krásně vstávalo. Sice mně opět čeká celodenní makačka na domečku, ale ještě jsem si u kafíčka udělala chvilku na počteníčko na Tvém blogu. Citát je to nádherný a v mém případě i pravdivý :-) Mýdla již mám až na jedno všechny vyzkoušené a jsou fakt skvělé. Takže brzy pisnu další objednávku, jestli můžu :-) A voňavým mýdlům přeji, ať přijdou při nákupech do těch správných rukou a ať dělají lidem takovou radost a provoní domácnost jako nám doma. Krásnou neděli na kopeček přeje KatkaB

    OdpovědětVymazat
  6. Tento blog je ako droga! :-)) Ako prvé, ráno, keď vstanem, zapnem PC, vezmem si kávu, ktorú mi s láskou uvarí môj drahý skôr ako odíde do práce a otvorím tento blog... ...a deň môže začať... To je normálne forma meditácie!!! :-))) Zase som sa poriadne nainšpirovala. Recept na mydlo mám už dva týždne na stole. Zatiaľ som ešte nenabrala odvahu na ten hydroxid... ale jeho čas sa blíži. :-) Vaše vianočné trhy musia mať skvelú atmosféru. Kiežby všetky pani učiteľky boli ako vy (ty) a rozdávali toľko lásky tým naším neposedným ratolestiam!
    Krásnu nedeľu ešte prajem. :-)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Monika, aj mne sa veľmi páčia Tvoje kreslené výtvory....také jednoduché a milunké...
    a aj ja chcem skúsiť vyrábať mydlo, ja sa totiž ničím iným neumývam....bolo by veľmi nevhodné, keby som sa opýtala na zloženie, postup, pomery?
    jana

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji krásnou neděli na kopeček a moc zdravím, Helena

    PS: a chladím ten šampus :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Mončo,škoda,že je mi po šampaňském blbě,jinak by jsem nápis okamžitě použila,protože je skvělý :-) Jo a s Andrejkou si blokujeme to místo v jedné lavici spolu,aby jsme od sebe mohly opisovat :-).Hezký večer pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  10. No tak tuhle mýdlovou zásobu ti záááávidím - voní to až sem ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Mony,krásné citáte,těch není nikdy dost....Mydýlka jsou úžasná a andělky je ještě dokrášlí,je možnost prosím je někde zakoupit? Krásný týden...

    OdpovědětVymazat
  12. Mony,dlouho jsem nepsala,ale sleduji každý příspěvek a té inspirace je tolik,že nevím kde začít.Chtěla bych Ti poděkovat za inspiraci Andělobraní o víkendu jsme s tetičkama tvořily a byl to super relax.Dokonce jsme zapojili i chlapy .Moc se nám povedly.Mýdla jsou dokonalá a ty ceduličky......Mohla bych moc poprosit o nabídku mýdel,teda jestli ještě něaké máte, koukám,že poptávka je veliká.MikesovaRomana@seznam.cz Děkuji mockrát Mikeška

    OdpovědětVymazat
  13. Páááni, jeden víkend nejsem na netu....a tady se to za tři dny hemží toliko voňavými, splendidními a čmankózními příspěvky;-D! Mony, kouzelné čumkarty z vaší domoviny:o). Vinšuji fanfárový čas předadventní, Míša

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, krásný citát ....... připomněl mi naše heslo, které jsme měly napsané na intru na pokoji jako vzkaz pro vychny, které nám "bodovaly" úklid na pokojích ..... "POŘÁDEK JE PRO BLBCE, INTELIGENT ZVLÁDNE CHAOZ" ....... mýdelka jsou nádherná .... voní až sem ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  15. Máte to moc pěkné, vkusné. Mohu se zeptat na ty černé papírky s bílým textem na popisování? Líbilo by se mi to na popis zboží u nás v kavárně, kdy bych mohla koupit a jak se to jmenuje? Díky za tip. monika.benes@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Moniko,
    tak ráda k vám koukám.Už jsem podle vás zkusila i několik receptů a poslední byl čokoládový dort.Je naprosto úžasný.Moc vám děkuji za krásné příspěvky a přeji vám krásné radostné dny.Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥