sobota 2. listopadu 2013

...cupcakes...



Krásnou sobotu, mé milé
Dnes ráno jsem z okna koukala na mlhu, spadané listí, mrholící oblohu, držela jsem v ruce kouzelný hrneček s kávou od Soni Malinové a bylo mi blaženě. I toto počasí má své kouzlo. Hlavně, že máme teplo z krbu a sucho nad hlavou. 

Tuto dobrotu si děvčata vybrala na oslavu, kterou jsme bohužel museli přesunout, ale proč si nevytvořit takovou dobrotu jen tak, jak říkáme ..."ku kávě" a dětem pro radost.
Bety by nejraději snědla celou krabičku ozdobného sypání jen tak z ruky:-)


Tyčinky jsou rozstříhaná brčka a kytička je ze čtvrtky.
Jak se na blozích hezky anglicky nazývá ozdoba
 DIY
Do It Yourself
neboli krásně česky..." udělej si sám"



Ozdoba opět DIY
Větrníčky: tužší papír ve tvaru čtverce 4x4 cm. Rohy nastřihnout do středu a potom jen ohnot růžky ke středu, lepila jsem tavnou pistolí.


Tento kousek si sama nazdobila Terezka
Krém je mascarpone s trochou smetany a maličko moučkového cukru.
Kdybyste přidali do krému trochu štávy z malin, máte bezéčkovou krásnou "žůžovou", jak říkají naše princezny. 
Recept na tyto cupcaky najdete v receptech.



Pokud také máte doma teplo a sucho, užívejte si té krásy, že můžeme být v tak příjemném prostředí, zapálit si svíčky a třeba připravovat DIY ozdoby na Vánoce:-)
Já jsem dnes uvařila  medovo-mléčné mýdlo, zabalila měsíčkové mýdlo....vánoční trhy ve škole se kvapem blíží. Upekla cupcaky, nanosili jsme dřevo na boudu a teď nás déšť zpomalil. Jdu se vrhnout na bryndzové halušky, které se staly v naší rodině hitem číslo jedna, mňam. Holky říkají bryndze ovečkový sýr, to se mi moc líbí.

Mějte se krásně, užívejte teplo rodinného krbu a opatrujte se
Monča











22 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,
    sladkosti úplně lákají k nakousnutí,ale mě dostávají ty Tvé ozdoby,se kterýma to dotáhneš do konce.
    Mám ráda takové tvoření,které dělá tu pomyslnou třešničku :-)
    Krásný den a jdu přiložit do krbovek,ať je to teplo rodinného krbu 100%
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábinko, jsi moc hodná a děkuji za Tvá slůvka,
      Krásnou poklidnou neděli, M♥

      Vymazat
  2. Ahoj Moniko, moc rada se divam na vase kreativni napady jak udelat z malickosti to nejlepsi...hned bych takovou dobrotu ochutnala...a uz se tesim na balicek s mydly ;-)
    Mejte krasny vikend.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc moc děkuji za krásná slova, M♥

      Vymazat
  3. Moničko.... to je zase krásy a pohlazeníčka :- )))) Ty Tvoje ozdůbky a milé maličkosti, to je úžasnýýýý. Za 14 dní slavíme 10. narozeniny mojí starší cácorky, dárečky už jsou nachystané a vymýšlíme pozvánky, chce si také jeden den pozvat nějaké kamrádky. Určitě nebude chybět narozeninový dort, ale pro děti bychom chtěli druhý den nachystat nějaké takovéto dobrůtky, tak si asi vypůjčíme Tvoje nápady na zdobení....ty větrníčky jsou úžasné ;-)
    Krásný víkend v teploučku s rodinkou, pa Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendo, určitě si vypůjčte, co libo. To je důvod, proč to vkládám, inspirovat ostatní bude asi můj úděl, co mi ti nahoře přichystali, jsem tak poslední dobou zjistila:-)
      Ale ty máš co říkat, vždyť to, co dokážeš vyrobit ...nesahám Ti ani po kotníky. Obdivuji tvé nádherné šití a háčkování a strašně se těším na balíček, bude to asi větší dárek pro mě, než pro holky:-)
      Krásnou neděli Tobě i celé rodině,M♥

      Vymazat
  4. Ahoj Moni,tvé počínání mě obohatilo a zvedlo mi náladu,jsi šikulka a máš krásnou rodinku !!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, moc děkuju za tak povzbudivá slova. Díky, M♥

      Vymazat
  5. Milujem ten Váš blog! Je pre mňa nekonečnou studnicou inšpirácií, z ktorých niektoré už zdobia náš príbytok alebo oblažili naše brušká! Napríklad Vaša pizza je u nás recept Nr.1 a anjeli z klacku strážia našu chodbu :-)). Cítiť z neho lásku a radosť zo života. Prajem krásne naplnené dni ... Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, a já miluji takové komentáře, které mi dají zpětnou vazbu, že to co dělám, má smysl. Strašně Vám děkuji, vážím si Vašich slov, M♥

      Vymazat
  6. Teda Moni, nedá mi jinak, než že musím reagovat. Před nějakým časem jsem objevila Váš blog a při každé návštěvě musím žasnout, co všechno stíháte... Je to vždycky pohlazení po duši :). Já mám dvě děti, chlapeček bude mít brzy tři roky a před dvěma týdny se nám narodila Kačenka, ale nestíhám vůbec nic, než jen kojit, přebalovat a utěšovat, takže o nějakých výzdobách, tvoření nebo pečení si letos asi nechám jen zdát :). Jak vy to děláte..? :D

    Pěkné podzimní dny přeje

    Silva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Silvo, tak jsme na tom byly po porodu všechny, no né dámy??? Já už mám holky větší a rády si vyhrají samy. Mladší Bety chce se vším pomáhat, ať tatínkovi s vrtačkou, nebo mě přičemkoli, ale znáte to, jen to prodlouží čas a potom ten binec, ale odhánět se nesmí, nebo nebude chtít jednou dělat nic.
      Přeji krásné chvíle s miminkem a rodinou a nebojte, za rok bude na vše více času, tedy spíše za tři:-)
      Krásnou neděli, M♥

      Vymazat
  7. Moni, úplně se mi na tu dobrotu sbíhají sliny ....tvé ozdůbky "urob si sám" se mi moc líbí ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, jsi milá, moc děkuju,pa M♥

      Vymazat
  8. Monči, to vypadá splendidně;-D, mňamkózně vymazlené do detailu, slintám si tu po klávesnici;o). Paráda! A brynzu tu já můžu. Naprosto výtečná je brynza s míchanými bílky a příloha rajčata (taková dietní varianta na míchaná vajíčka;=). Peknučký víkend vinšuji z Cirkusu, páčko Míša!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji. Koukám, že je z Tebe pravidelná čtenářka:-)
      papa a krásnou neděli, M♥

      Vymazat
  9. Moniko, vidím, že jsme dnes měli stejný nápad - také jsme se Zuzankou ovoňovali dům dortíčky. My dělali levandulové, aby k nám zavonělo sluníčko a léto. I když jsme u toho seděli u rozpálených kachlových kamen. Děkuji za recept - určitě někdy také vyzkoušíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, moc děkuji. Jo, léto je pryč, tak proč si jeho střípky nějak nepropašovat???
      krásnou neděli, M♥

      Vymazat
  10. Pěkný večer Moni, dortičky máte zase naprosto úžasné :-D. Minulý týden v pátek jsem je pekla podle vašeho receptu na oslavu svých narozenin. Podávala jsem je s kopečkem šlehačky a jahodovou omáčkou a jen se za nimi zaprášilo. A v neděli jsem musela péct další várku :-D. Moc děkuji za recept a nekonečnou inspiraci. Přeji krásnou neděli Renáta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsem moc ráda, že jste měla úspěch a moc moc děkuji♥
      Krásnou neděli

      Vymazat
  11. Milá Moni Tvé cupcakes vypadají báječně :-) Já dnes jako mňamku udělala zapečenou čokoládu, už dlouho jsme měli na ni chuť a dnešní počasí úplně vybízelo k posezení u krbu a nějaké dobrotě k tomu. Tvé dortíčky určitě brzy vyzkouším, jen koukám na příspěvěk a mám co dělat, abych si neposlimtala klávesnici :-) Jsi vážně šikovná, kolik toho stihneš a ty ozdoby DIY, ty jsou prostě bezkonkurenční :-) Doufám, že Betynka je již fit. Přeji pohodový víkend na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, moc tě zdravím. Jojo, ale vypadá to, že jsem to od ní chytila já:-)
      Moc Ti děkuji za krásná slova, jsi milá a moc se těším, až dorazíš.
      užijte si teplo u krbu a opatrujte se,
      M♥

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥