středa 20. listopadu 2013

...domácí osvěžovač vzduchu za hubičku....


Navazuji na domácnost bez chemie...
Do vaší oblíbené skleničky nasypte 100g jedlé sody a přidejte 10 kapek vaší oblíbené esenciální vůně.
Já mám pomeranč, to je moje zimní stálice již několik let.
A domácí vůně je hotova a nestála více než 6 Kč a není v ní žádná chemie.
Jedlá soda pohlcuje pachy a vlhkost a opravdu nádherně provoní esencí.
Tak proč utrácet za nesmyslné barevné lahvičky, z kterých nás akorát bolí hlava a podráždíme sliznice?





...ať se vám daří a voní to doma krásně a za hubičku...
S láskou Monča




16 komentářů:

  1. Mončo,děkuji za voňavý nápad :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, prima nápad. Kdysi jsem zkoušela, v rámci období experimentů s vůněmi , do vonné lampy, dát vodu, trochu oleje a pár kapek trestě. Citon či pomeranč. Funguje to také. Zkoušela jsem i aviváž. Byt sice voní jak čerstvě vyprané prádlo, ale trochu vezme za své lampa :-) Co voní nepřekonatelně jsou vosky od Yankee Candle. Děkuji za typ, vyzkouším. Krásný provoněný večer.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko. Já do aroma lampy dávám do vody celý badyán, skořici, hřebíček a pár kapek citrónové šťávy .... a to je něco.
      papa

      Vymazat
  3. Jé, toto už máme doma spoustu let...je to výborná varianta drahých odpařovacích gelů a kdovíčeho:-))) Tleskám všem, kteří se zapojují do osvěty a protiglobalizačních aktivit...Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, já miluju červený pomeranč s hřebíčkem. kupuji jen od fy Sal.......aby to nebyla reklama.
    s tou sodou to zkusím. u nás je na krbu pořád stařičký hrneček s vodou a v něm tohle.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  5. To je nápad za 100-vku:) Hneď zajtra vyskúšam.
    m.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si dávam do aromky voňavé koření,skořici celou,hřebíček,atd, vodu a kapku st.oleje.Dolévám jen vodu a vydží to dlouho a provoní celý byt.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za skvělý nápad, Moni! Bude se mi hodit, k téhle vůni se nebudu muset vracet jako k aromalampě - zhasla jsem tu svíčku nebo ne... :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, perfektní ... určitě využiji. Mám ráda přírodní vůně. Já si dávám na topení kůru z pomerančů. Ale tohle je mnohem vzhlednější :)
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, super nápad. Určite ho doma zrealizujem.
    Už sa teším ako prevoniam celý byt. :)
    Krásny deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, díky za skvělý nápad, určitě brzy vyzkouším. Já to pořád říkám, že jednoduché věci a nápady skoro nic nestojí a udělají nejvíc parády a užitku :-) Moc se mi líbí Tvůj venkovní stromeček se srdíčky. Jsi prostě holka šikovná a tvořivá :-)Měj se krásně KatkaB

    OdpovědětVymazat
  11. Moni to je skvělý nápad :) procházím si tak všechny různé blogy a najednou narazím na takový poklad :) Pořád přemýšlím čím provonět byt a utrácet za ty drahé svíčky a další "voňátory" to se mi už nechce takže určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Výborný nápad. Celý blog je super a jsem rád, že jsem na něj narazil :) Vážně pěkná práce.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥