sobota 23. listopadu 2013

...jak zpříjemnit den druhým...





Krásný víkend, mé milé čtenářky a kamarádky.
Každé ráno dělám zbytku rodiny snídaně i svačiny. S podivem...sobě nikdy... také to máte tak?
Tedy čaj ráno stihnu a někdy, když jsem vzhůru od čtvrté hodiny...tak i v půl sedmé příjde na řadu presso....a to jsem kávu začala pít až ve svých 30 letech na mateřské po probdělých nocích a jen po obědě. A čím jsem starší, dělám toho pořád více, potřebuji tento černý života budič už po ránu:-)
Tomovi se snažím do svačin vkládat malé papírky se vzkazy, které mu zpříjemní den....  je to chvilička a svým blízkým rozjasníte celý den






... a ještě tip na vonné nedohořené svíčky....
Nejraději mám vanilkové svíčky ve skle z Ikea značku Tindra.
Často se ale stává, že několik milimetrů vosku na dně zůstane a neshoří.
Vyškrábejte zbytky vosku a dejte do aroma lampy, kam přidáte trošku vody a máte domácí yankee
Dnes mi to tady krásně voní vanilkou, ještě intenzivněji než v samotném skle z Ikea.



Užijte si příjemný a poklidný víkend
Monča



19 komentářů:

  1. Ty jsi teda ranní ptáče, Moni. A to vstáváš dobrovolně o půl čtvrté nebo musíš? Já vstávám do práce před pátou. Jsem sice ranní ptáče, ale tahle hodina je brzy i na mně. Takhle po šesté, to už je lepší. :o)

    Svačinkové pytlíky jsou moc hezké. Věřím, že potěší. ♥ I mně by se líbila taková svačina.

    S tou svíčkou - to je bezva nápad. Já vonné sice nekupuju, ke štěstí mi stačí obyčejné čajovky, ale sem tam dostanu voňavou svíčku jako dárek. Včera jsem zkoušela Tvůj typ s badyánem, skořičí a hřebíčkem a nádherně to vonělo. ♥

    Děkuju za inspiraci a přeju hezkou sobotu,
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc Ti děkuji za milá slova.
      Jsem od přírody ranní ptáče, klidně bych spala déle, ale nějak to nejde.
      papa a krásný víkend♥ M

      Vymazat
  2. Krásné sobotní ráni Moničko:)Opět bude další krásný den a s Vašim pohlazením v podobě úžasných příspěvků,na které se taaaak moc těším:)Moničko ty svačinové sáčky jsou super,jen se musím zeptat dáváte každý den nový?To je otázka co??
    Jinak Vaše nápady jsou nekonečná studnice drahocenností......prostě super šikulka:)Krásný víkend Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, jsi strašně milá a já Ti moc děkuji.
      Pytlíky bych dávala každý den nové. Ale většinou je balím praktičtěji a vzkaz ve tvaru srdíčka je uvnitř svačinky. Nemůžu totiž tyto klasické krásné pytlíky s hezkým odstínem hnědé sehnat. Tyto mi dala paní v Ikea u pultu s potravinami, ale neprodávají je tam.
      papa a krásný víkend♥

      Vymazat
  3. Monika....máš môj obdiv....že sa Ti chce babrať sa s takými blbostičkami...ale je to úžasne milé, ľudské...
    a k sušeným šípkam....ja som tiež sušila, ale ja som čistila...tak mi nakázali....nepredstaviteľná robota.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, blbůstky...to je moje. Mám ráda ty roztomilé pitominky, které zkrášlí den i náladu♥
      Děkuji a krásný víkend, M

      Vymazat
  4. Ahoj Mončo,
    tak teď jsi mě dostala ..... já letos plánuji v tomto duchu balit vánoční dárky a ty tak balíš svačiny :-)
    Krásný den na kopeček.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já je letos balím také hodně podobně:-)
      Děkuju a papa♥

      Vymazat
  5. Páni, tak krásně zabalenou svačinku bych si taky nechala líbit ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Musím pochváliť aj balenie , aj nápad so zvyškami sviečok. Tiež mi je ľúto koľkokrát vyhodiť nedohorenú sviečku a tento nápad sa mi hodí. Práve dnes som jednu vyhodila, tak ju idem vybrať z koša :) :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  7. MONIČKO,MUSELA JSEM SE POUSMÁT........I JÁ DĚLÁM RODINCE SVAČINY,NAČANČÁM,JABLÍČKA VYKROJÍM A NAKRÁJÍM-TAK TO MAJÍ RÁDI-PŘIDÁM VZKAZ V PODOBĚ BOMBONKU,NEBO ČOKOLÁDKY-A JÁ SI RÁNO Z LEDNICE VEZMU KUS SÝRA V KANTÝNĚ SI KOUPÍM ROHLIKY A BAŠTIM SKORO Z PAPÍRU.A JAK TAK KOUKÁM,TAK JE NÁS VÍCE TAKOVÝCH..........PA -PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  8. Taky chystám svačiny a nesnáším to:-( Nevím, jak by se mi do toho pytlíčku vešlo 6 krajíců chleba, které chystám našim chlapům:-)))) Máš úžasného manžela, že tak málo spapá:-)) krásný večer Moni♥

    OdpovědětVymazat
  9. ...joj svaciny ... to byli skolni doby ... pri pondelkach to byl krajic chleba s maslem a marmeladou, nebot po vikendu uz toho na vyber moc nebylo.
    Nasi kluci to bohuzel neznaji ... snidaji a pak az obed ve 12. Ve skole je jidlo zakazane.
    Tvoje bych si dala taky libit :o)

    OdpovědětVymazat
  10. ... krásné fotky i psaní...jsi pro rodinu požehnáním ♥ Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moni moc krásné psaní a je vidět, že svou rodinu nade vše miluješ a krásně se o ní staráš :-) Manžel a děti by Tě měli za to, co pro ně vše děláš nosit jen na rukou :-) Ale věřím, že Ti to vše oplácí svou láskou a vděčností. Zdravím na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, ty balíčky se sváčou jsou moc pěkný. miluju přírodní materiály a vzkazíky taky dávám.
    přeji krásnou neděli Majka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, Moni, taky dávám vzkazíky a milá překvapení, manžel i dcera to mají moc rádi. Krásný den Eva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥