neděle 3. listopadu 2013

...když čaruje sluníčko s deštěm...


Nedalo mi, abych tu krásu v dnešní podvečer rychle nenafotila. Trvalo to asi tři minuty, ale byla to podívaná, kterou byste nenašli ani v Louvru. 
Když čaruje sluníčko a hraje si se světlem, stínem a kapkami deště....Bože, je to  nádhera.










... krásný večer, mé milé,
Monča










29 komentářů:

  1. Moniko, vy mate opravdu cit zachytit vse tak nadherne......Obdivuji Vas.... Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherne fotky, pokochala som sa na nich :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moničko...podařilo se ti zachytit nádherné záběry....opravdu krása.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu, Moni, Je to nádhera!
    Moc chválím tvé "pracoviště" :o) a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji, jsi milá
      papa, M

      Vymazat
  5. Nádhera! Je dar, keď dokážeme vidieť takéto prchavé veci a uvedomovať si takéto okamžiky. Veľa, preveľa ľudí v dnešnej uponáhľanej dobe to zabudlo. A vy ste tá, ktorá im otvára oči ... ...a srdcia ...
    :-)) Minule sme mali u nás "dúhový deň" - kompletne celý deň sme mali dúhu v kuchynskom okne, len sa posúvala ako išlo slniečko. Paráda!
    Mimochodom - cupcakes mali u nás dnes podvečer veľký úspech. :-)))
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, to jsem ráda, že cupcakes chutnaly.-)
      A děkuji za Tvá krásná slova, moc si jich cením,
      Měj se krásně, Monča

      Vymazat
  6. Moni, to je nádhera. Krásně jsi nám to nafotila. Já tohle taky miluju, když pozoruju od krbu jak venku sněží, prší a ještě když je to takováhle krásná podívaná se sluníčkem.
    Moc ráda k tobě chodím na návštěvy.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jsem moc ráda, že se ke mě ráda vracíš:-) A děkuji za nádherná slova, která mi tu zanecháváš.
      Krásný večer a pohodu u teplíčka, M

      Vymazat
  7. Monika, carovne fotky v carovnej miestnosti :), prajem ti krasne dni Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazanka, ďakujem veľmi pekně
      Prajem i těbe krásne dni

      Vymazat
  8. Mončo, to jsou krásné fotky. Právě mi dorazil voňavý balíček od tebe. To je nádhera!!! Moc děkuji a přeji hezký den na kopeček...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji, jsem ráda, že jsi spokojená.
      pa, M

      Vymazat
  9. Čarovná atmosféra, krásne fotky ... moja mama by v tej chvíli lamentovala nad tým, že bude zasa musieť umývať okná :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. TO JE NÁÁÁÁDHERA,MONČO CO MÁŠ NA PODZIMNÍ DEPKU?TY TAKOVÝ NABÍJEČ DOBRÉ NÁLADY A POHODY?CO DĚLÁŠ,KDYŽ PŘIJDEŠ VYŠTAVENÁ Z PRÁCE?V LÉTĚ TO BYLA ZAHRADA,KDE JSEM SI VYČISTILA HLAVU,ALE TED?VENKU ŠEDIVO,V PRÁCI BLÁZINEC.......PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji. Na depku? Pomáhá mi pohled do ohně v krbu, zapálené svíčky. Oheň pročišťuje a mě uklidňuje. Také jsem dnes měla den až do večera hektický a teď jsem padla:-)
      Měj se krásně a a´t je té pochmurné nálady co nejméně
      Monča

      Vymazat
  11. ...tak to je KRÁSA !!! Úplně rozumím Tvému nadšení a úplně Tě vidím jak běžíš pro foťák a nevnímáš nic jiného... já takhle běžela pro foťák, když vyšla na pár minut duha a nebo když si sedli holoubci na anténu u sousedů.... Kolikrát vidím tolik krás na tom světě a foťák nikde... vše si načtu do paměti a mám to tam jako poklad...krásné dny Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, má milá, jsme na tom stejně:-)
      Miluji, když příroda čaruje a že je stále na co se dívat♥

      Vymazat
  12. zlatíčko překrásné fotečky, úplně mi mrazí!!!!
    krásný večer ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, nádherné fotky, nádherný okamžik .... Marki

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥