úterý 19. listopadu 2013

...krásné odpoledne....


...se svíčkami se to celodenní šero snáší hned lépe....
Tady jsou uřízlé nožky našeho krasavce z půdy.
Nedávno jsem prohlížela blog z Austrálie a jsem ráda, že naše Vánoce jsou v šeru, temnu a zimě.












Mějte se krásně,
s láskou Monča








7 komentářů:

  1. Ano, moje řeč. Také to mám ráda. A ikdyž není o Vánocích sníh a správná zima - to, že se kolem čtvrté setmí je jistota. Atmosféra se svíčkami, lucerničkami a světýlky je prostě kouzelná. Hezké odpoledne. D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den a příjemné chystání na advent♥
      Monča

      Vymazat
  2. Moni,krásné fotečky,taky už doma svítíme.Nakoupila jsem ještě vosky Yankee candle do aromalampy,tak to u nás i krásně voní.
    Mějte se všichni moc hezky Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Ty já ještě neměla, vždy se mi protáčejí panenky u té ceny:-)
    Tak ať krásně voní celý váš domov a měj se krásně,pa Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moničko....opět krásné fotečky od tebe.
      Na na tebe prosbu.Chtěli bychom na vánočním tvoření s dětmi a rodiči ve školce dělat ty krásné andílky ze špalků.Mohla bys mi prozradit kolik sádrových pásků je v balíčku a kolik jich je potřeba na jednu hlavičku.Našla jsem na stránkách Pebéa balíček za 43,- Kč,ale nepíší kolik v tom je proužků.
      Moc ti děkuji...Jana

      Vymazat
  4. Krásné večerní svícení. Taky tak ve 4 odpoledne chodím po bytě a zapaluju :-)))

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥