pátek 15. listopadu 2013

...maličkosti, které si můžete udělat doma...




...Krásný páteční den, mé milé....
Já vím, vím, píšete, že jsou dlouhé pauzy. Taky mi ten můj druhý svět chyběl, ale je takové práce s těma dětičkama, do toho třídní schůzky, porada a neustále tvořím každou volnou chviličku na vánoční trhy v naší škole.
Ale konečně přišel pátek, tak budu opět zahlcovat stránky:-)

Jak jsem tak stříhala srdíčka na trhy, zbyly mi odstřižky...my učitelky to snad máme vrozené a nic nevyhazujeme, že se to bude snad hodit.
Odstřižky ležely dva dny na lince v kuchyni a z dlouhé chvíle (tady se musím usmát, protože bych potřebovala, aby den měl 30 hodin) jsem zažala z malých odstřižků stříhat má oblíbená ♥
Den ležela srdíčka a čekala na nějaký nápad a ten přišel o den později. Stačilo obyčejné lepidlo a vánoční dózy z Ikea jsou na světě. Až doslouží jejich krása, sloupnu a umyji sklenice.



...Co mě na té zimě trápí je nedostatek světla na focení. Nejsem zastánce blesku. S tím nejsou nikdy hezké fotky. Nikdy neretušuji, jediné co potřebujete k focení je dobré světlo a toho je čím dál tím míň. Takže je to i na fotkách vidět...... ale zase můžeme pálit svíčky už po obědě a atmosféra je kouzelná, jako pro mě tato doba vytváření a těšení se na advent.....nejhezčí období v roce.


...mýdla na vánoční trhy do školy....


...Venku už přituhuje a kabátek si zaslouží i lahve na víno ....
Tento kabátek mám od své kamarádky, která minulé Vánoce pletla všem kamarádům svetřík na vánoční víno.....
Já přestala plést už na střední škole, ale ty z vás, které to umíte se můžete inspirovat na originální dárek....


...Mějte poklidný večer, odpočiňte si od pracovních povinností a opatrujte se...
S láskou Monča

23 komentářů:

  1. Moni, krásné nápady♥ Užijte si na kopečku pohodový víkend. Pa Věra ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Too je krásné. Co budete dělat o víkendu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, chystám se šít srdíčka na stromeček, balit mýdla a vyklidit komoru do nové boudy na zahradě a splnit přání naší 4 leté Betynky. Napsala Ježíškovi o opravdický psací stůl:-)

      Vymazat
  3. Moni,
    nechceš poslat i něco na jarmark k nám ? ha, ha........... Nestíháme vyrábět........
    Hezký víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme na tom podobně:-) Mám prcky a co neprojde mýma rukama, to není:-)
      Ale maminky jsou zlaté a pomáhají i babičky.
      papa

      Vymazat
  4. Moni, krásné maličkosti. A na trzích bych ti vykoupila krámek :-D
    Pa a hezký víkend!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,nejen víno,ale koukám,že i mýdla mají nový kabátek na vánoce :-)
    Děkuji za hezké nápady a přeji hezký víkend na kopeček,
    Pa,pa,pa Gabča
    Ps - včera jsme měli k večeři vinnou klobásu "ala kopeček" a moc jsme si pochutnali :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábinko, to jsem ráda, že jste si pochutnali:-)
      A díky za milou návštěvu♥
      Monča

      Vymazat
  6. Monika, to je krása! Veľký obdiv! Viera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Viera,
      ďakujem veľmi pekně,
      Monča

      Vymazat
  7. Moooc zdravím...opět nádhera...o těch zbytečcích to znam,jsem taky učitelka a prostor mi ve třídě pořád chybí...jste velice inspirativní žena...studnice nápadů....chtěla bych být malá muška a trávit jeden den u Vás ve třídě....♥Jana z Brna



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, jste milá, moc děkuji. Výrobky se chystám vyfotit a s dětma jsem malovala čerty...ty jsou také super.
      Krásný víkend, M♥

      Vymazat
  8. Wunderschön!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Simone,
      thank you very much. I´m very pleased with your comment because I love your blog and you a big blogger star for me.
      So thanks a lot and have a nice weekend,
      Monča

      Vymazat
  9. Mončo, tak to je opět PECKA :- )))) Jednoduché a krásnééééé, takové věci miluju. Závidím ty nápady. Chystáme na zítra tu osalvu, hotové jsou pom poms, ozdobná párátka, upěču cup cake podle Tebe a možná uválíme i kuličky Rafaleo ;- ))) Moc děkuju za inspiraci i za pohlazení, Tvůj blog je smršť pozitivní energie... člověk chce vše zkusit, ohromně mě to nabíjí... děkuju.
    Venda
    PS: Musela jsme si objednat mašličky, u nás je galanterie málo zásobená... dnes balíček přifrčel, tak doufám, že andělky budou příští týden cestovat k Tobě.

    OdpovědětVymazat
  10. Omouvám se za chyby, píšu v rychlosti mezi pečením, vařením a uklízením na ten zítřejší slavnostní den. Mám prosbu.... jelikož jsem duše tvořivá a líbí se mi ty obrázky, poradila bys mi, kde se dají objednat? Nebo je máš z kamenného obchodu? Děkuji Ti moc V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendi,
      ani nevíš, jak se na tu Tvou krásu těším♥
      Tady máš link na Djeco, mohu jen doporučit, mají úžasné výtvarníky,
      papa má milá a krásný víkend, M.

      http://www.chytryhracky.cz/cs/detske-hracky/djeco/
      A tady jejich oficiální francouzské stránky, jsou nádherné jako inspirace na výtvarku:-)
      http://www.djeco.com/

      Vymazat
    2. a ještě tady
      http://www.darkysnapadem.cz/category.php?id_category=7

      Vymazat
  11. Moni, nádhera ...... miluju recy věci .... ty lahve nemají chybu .... stejně jako celý tvůj blog .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc díky. Však ta tvá spižírna...jéééééé♥

      Vymazat
  12. DOBRÝ VEČER MONI, CHODÍM K VÁM NAHLÍŽET PRAVIDELNĚ A VŽDY SE TĚŠÍM NA DALŠÍ PŘÍSPĚVEK...JSTE MOU VELKOU INSPIRACÍ...KÉŽ BY VŠECHNY PANÍ UČITELKY BYLY JAKO VY...KAŽDÝ DEN SE TĚŠÍM NA KÁVU A VÁŠ PŘÍSPĚVEK...SPOUSTU VĚCÍ UŽ JSEM PODLE VÁS VYZKOUŠELA ...TŘEBA ANDĚLKY Z POLÍNEK UŽ STOJÍ NA TERASE...DĚKUJU ZA VAŠE PŘÍSPĚVKY A PŘEJI KRÁSNÝ A KLIDNÝ VEČER...DARČA

    OdpovědětVymazat
  13. Moniko, to je krása. Nevím co ti mám chválit dřív.
    Mýdla jsou krásná, jsem zvědavá co bude ke koupi u Lukáška ve škole.
    mějte se všichni krásně Věrka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥