neděle 3. listopadu 2013

...moje dnešní VELIKÁ radost...


... Když déšť vyhnal Toma domů ze zahrady, kde dělá na zahradním domku,
poprosila jsem ho o dotvoření mého pracovního koutku. A mé prosbě bylo vyslyšeno.
Mám ohromnou radost
Vrtačku ještě používat neumím:-(
Původně jsem měla nad stolem jen kolíčkovou vychytávku DIY, kterou jsem vám již předváděla.
Nyní přibyly černé poličky, které se nám už dva roky válely po stěhování na půdě. Natřela jsem je mým oblíbeným a vám všem známým Eternalem. Nástěnka na boku jsou dvířka ze staré sektorové skříňky, kterou jsem měla jako malá holčička v dětském pokojíčku, také s Eternalovým kabátkem. Na ni přichytávám fotky a důležitosti takovou jakoby žvýkačkou od Pattexu. Opravdu to vypadá jako použitá žvýkačka, Tom ji chtěl již několikrát s ošklivými slovy ke mě vyhodit:-)



Tuto cedulku nám napsala Terezka ještě ve školce....naše památeční na předškoláka
Vítejte u nás v ložnici, kde mám svůj koutek, kde tak ráda tvořím





Tento poklad je ze staré bonboniéry, kterou mám již 12 let na nejrůznější důležité papírky



Miluji keramické hrnky a nikdy jsem ještě žádný nevyhodila. Když se stane to neštěstí, že praskne, či upadne ouško....putuje milý hrneček na stůl držet nůžky, tužky nebo pastelky.....








Tak to bylo okénko do mé nově dotvořené "pracovny".
Jsem za ni moc moc ráda. Tome, díky díky díky.
Přeji vám krásné odpoledne a ať se máte také z čeho radovat.
Monča

12 komentářů:

  1. Koukám, že sa drahá moja činíš/činíte;-D! Fanfárové kútik, to sa bude čmanit! Tabulovou barvu jsem si včilka taky oblíbila;o). Čmuky kuky Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů.... krásný pracovní koutek... vymazleno do detailů. A moc se mi líbí ty papírové knoflíčky... škoda že takovou nemáme nebo že tě nemám přes plot, zaběhla bych si jich pár vycvakat ;-) Hezký zbytek neděle... Venda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendo, tak snad dnes..... koukni do schránky♥ Když nemáme ten plot mezi sebou:-)
      papa a krásné dny♥

      Vymazat
  3. Moniko úplne ťa chápem, aj ja mam doma také zlaté ručičky a každu prosbu vyhovejú :-)) A že aj stavba záhradneho domčeka, hm...ste veľmi šikovní. Pracovný kútik je super a tabuľovú farbu som začala používať už aj ja. Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, a Tomovi vše vyřídím♥
      Krásný podzim, M

      Vymazat
  4. Dobry den,mate to opravdu krasne,skoda ,ze v panelaku si nic takoveho udelat nemuzu:-((A mate moc krasneho andilka na okne....zdravi Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji♥ Andílek je z keramických trhů v Berouně. Také je můj oblíbený, ostatně jako všichni mí andělé♥

      Vymazat
  5. Jéé Mončo,to je dobře,že dneska pršelo :-)
    Já jsem ta šťastná,co má jako pracovnu naštěstí celý pokoj,ale co ti závidím,to je ten uklizený stůl,to já neumím a když tak jenom na chvíli :-)
    Krásný večer pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, také mívám jiné složení na stole, ale teď je dovrtáno, poklizeno:-)
      Krásné dny, Monča

      Vymazat
  6. Milá Mončo pracovna je parádní a taky se v ní musí krásně tvořit :-) máš tam samé hezké vychytávky...s těmi keramickými hrníčky to mám podobné, když se některý rozbije, nebo kousek ulomí, tak nemám to srdce je vyhodit a taky do nich buď putují pastelky, tužky nebo různé drobnosti. Manžel mi říká, že jsem takový sběratel...a jak jsi krásně zachytila ten déšť...no je vidět, že máš pro takové věci cit :-) Někteří lidé by se nad tím ani nepozastavili nebo je to nezaujalo, protože stále se někam honí a nemají čas ani myšlenky si vychutnat ty krásy kolem, kterými nás příroda zahrnuje. Měj se krásně a přeji pohodový týden KatkaB

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥