středa 27. listopadu 2013

...obrovská radost z včerejší pošty...



Včera jsem už s netrpělivostí malého dítěte čekala na vytoužený balíček od jedné moc šikovné maminky Vendy, kterou jsou požádala o ušití andělek pro naše princezny.
Posuďte samy, jak úžasnou práci Venda odvedla.
Pečlivě si prohlížela pokojíčky holek, aby vytvořila andělky přímo pro ně
A já dostala dárek také....tohoto kouzelného andílka ve stejném stylu, jaké jsem šila srdíčka na stromeček.
A ty hebounké vlásky!
Milá Vendo, ještě jednou a veřejně.....moc moc děkuji a je mi ctí, že Tvé krásné tvoření nám bude dělat doma parádu.
Tady se můžete pokochat Vendinými krásnými výrobky.

Moc děkuju
...ale prosím pssssst....holkám andělky nadělí někdo jiný:-)







Mějte se moc hezky a ať se večer doma zahřejete po tom dnešním mrazivém dni
Monča

18 komentářů:

  1. Teda andělky jsou naprosto kouzelné!!! To budou mít holky krásné ochránce svých doupátek! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné andělky. Moc se mi líbí postavičky ve stylu Tildy, bohužel nejsem zas až tak velká kamarádka se šicím strojem, abych si je dokázala sama ušít. Nezvládla bych ani taková srdíčka, jaká jsi dělala Ty. :o)
    Věřím, že panenky udělají holčičkám obrovskou radost! ♥ Mé největší sympatie má ta nejmenší.
    Pohodový večer,
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nádherné ♥
    Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo... co mi to děláš... sedím a bulím jak želva... že máš radost jsem věděla,ale že tak velkou???? Ty jsi moje sluníčko... umíš rozjasnit i ten nejšedivější den :- ))) Děkuji Ti za vše... z celého srdce... Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a teď bulím já. Jsem ráda, že tě znám, milá Vendo♥
      Já strašně děkuji, strašně moc♥ rozhodla jsem se, že andělky přinese Ježíšek, né Mikuláš, tak určitě písnu, jak rozjasnily andělky očička:-)
      opatruj se, Monča♥

      Vymazat
    2. ... a dnes ty krásné komentáře patří jen Tobě, milá Vendo♥

      Vymazat
  5. Moni andělky jsou překrásné a jsem si 100% jistá, že Tvým holčičkám udělají ohromnou radost a budou je ochraňovat. Malý andílek je hrozně miloučký, ten by se líbil i mně :-) Paní Venda má zlaté ruce. Ať se vše daří Moni zdraví KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? A to byl opravdu nečekaný dárek navíc jen od Vendy....je zlatá. A já tak anděly miluji♥
      papa a hezký den, M

      Vymazat
  6. Moc vám tu radost přeji, Vendulka miluje obyčejně milé, hodné lidi, pro které je v dnešní době pořád nejdůležitější srdíčko!!! Mám ji moc ráda a domov mi taky krášlí jedna andělína Evelína. Krásné vánoce a radost z jiskřiček v dětských očích. Erika P.

    OdpovědětVymazat
  7. to je nádhera.
    Moni přeji krásný večer. já jsem dnes konečně (díky jedné hodné dušičce) sehnala sádrové obvazy, tak snad už budu mít své andílky)
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a´t se povedou a zkrášlí vám domov.
      Měj se moc hezky, Majko♥

      Vymazat
  8. Milá Moniko, použiju oblíbenou větu mého tatínka, "je mi ctí a národním svátkem" Vám napsat, že co jsem objevila Váš blog, je mi prostě hezky.
    Z fotek a slov se přenáší neskutečný pocit pohody i do dálky k někomu, kdo tou pohodou zrovna neoplývá. Máte to, co já mám tak ráda. Máte ráda velikost krásy i v maličkých detailech, to jak si zkrášlujete domov, užíváte si dětí tvoření výletů...Ty věty o Vašem muži, o dcerkách, o zahradě...
    Mě se sice sen o domečku nesplnil, ale snažím se dělat si také radost nšjakými maličkostmi.
    Bydlím se synem v bytě a dlouho jsme čekali, než se rozhoupu ke koupi nábytku. Mám ráda bazary a věci, co mají "příběh" ale nebyl čas, abych se kochala po bazarech a ladila...
    Takže trochu bojuji s kompromisy, něco je tu nové "moderní", ale vybojovala jsem si starou truhlu po babičky bratrovi, královnou kuchyně je vanilková bandaska od šéfovy maminky...nevzdávám se svých slabostí pro staré věci.
    Moni, u Vás je moc krásně, útulno a příjemně. Takové to krásné rodinné zázemí.
    Vaše kuchyň je absolutně okouzlující. Kouzlo cedulek, šuplíčků, vzkazů, tabulek...no a co závidím, musím to napsat závidím:-)) je ta zeleň za okny, to byl vždy můj sen... ráno si vyběhnout v pyžamu pro jablka, bylinky...zakopnout o kočku na zápraží, pít kafe z mého keramického maxikyblíku pod stromem...
    Ale Vám i celé rodině přeji, ať si svůj ZASLOUŽENÝ domov s láskou užíváte!!!!
    Vaše dcerky mají už nyní základ pro láskyplný i dekorativní domov!
    A dodatek k Vaší profesi. Syn je asperger, učí ho má bývalá spolužačka, teď má novou asistentku (jak by napsal pan Karafiát) Janinku a obě jsou úžasné a dělají nadmaximum!
    A z Vás cítím, že Vy budete také taková vnímavá paní učitelka a na kterou budou děti rády vzpomínat.
    Jak kdysi krásně napsal můj oblíbený pan Nepil:"Čím to je, že po setkání s některými lidmi můj život ZHEZKNE", tak děkuji, že zkrášlujete dny nám, své rodině i žáčkům:-))
    Hezký večer, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Magdi,
      ani nevím, co napsat na Vaše nádherné řádky....až se tady červenám a mám slzy na krajíčku. Moc děkuji.
      A ze srdce Vám přeji, aby se jednou ten sen o domečku vyplnil a mohla jste s tím mega hrnkem vyběhnout pod jabloň♥
      Mějte se nádherně, ať se Vám vše daří a ať máte kolem sebe spoustu milých lidí, aby i ten obyčejný den zhezknul♥
      Moc děkuji, Monča

      Vymazat
    2. Moni, děkuji. Mě už se ta optika zamlžila:-))
      Ráda se budu vracet a nakukovat a sbírat nápady. Mimochodem, vaše vrbové proutí je absolutně úžasné. Já mám v obýváku pár vrbových proutí, ale samé "krouceninky". takhle krásně rovné najít, no snad se zadaří. A uvázala bych i mamině k narozeninám ke vstupním dveřím.
      Mám slabost pro větve, takže jsem zažila pár překvapených reakcí u mě doma:"Ty tu máš strom?"
      U truhly jsem si do rohu pokoje postavila velkou větev a je to prostě i krásný pocit, že je tam kousek přírody. Večer při svíčce vytváří nádherné stíny na zdi. A nechávám ji bez ozdob, jak říká syn:"Podzimní stromy jsou nahatý", tak naše větev má celoroční nudi-podzim:-)
      Hezký den, Magda

      Vymazat
  9. Ráda k vám Moniko chodím na návštěvu,vždy je to pro mě úžasný relax:-)
    Jste moc šikovná,vyzkoušela jsem i par receptíků,výborné bylo vše,pizzza,koláčky.....
    Dlouho sháním bílý svícínek o který máte opřeného Andílka,dá se někde ještě koupit,myslím si,že je to Ikea,ale tam jsem jej neobjevila.
    Krásný adventní čas,Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, ano je to Ikea...u nás nic jiného ani nenajdete:-)
      Myslím, že je stále v prodeji
      Moc děkuji a krásný víkend,
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥