pondělí 25. listopadu 2013

...otep z vrbového proutí....


Krásné pondělí mé milé
Zasvítilo sluníčko, tak jsem vyběhla s foťákem a fotila a fotila...
Ale zima byla ukrutná a já mám strašnou rýmu, kterou na mě děti ve škole prskly, ale tomu světlu se nedalo odolat:-)
Tak něco momentek od nás z kopečku. 
Pomalu chystám adventní výzdobu, však už to tuto neděli všechno začne


Tuto dekoraci mám hrozně ráda. Po celý rok vám dokáže zpříjemnit výzdobu. Záleží na ročním období a vaši fantazii, jak ji ozdobit. 
Svou první jsem dělala už před 7 lety a stála na pidi balkónku, který neměl ani metr čtvereční.
Je to dekorace opět zadarmo a na dlouhá léta.



Nastřihejte dlouhé vrbové proutí, teď už je bez listí...je ideální čas a vrby to mají rády, aby si vytvořily tu pořádnou velkou hlavu, na které sedával na Ladových obrázcích vodník:-)
Svažte proutí hodně pevně drátem, protože bude ještě dost sesychat a postavte tam, kde ji to bude nejvíce slušet.
Je praktické chytit ji drátkem k zábradlí, aby se s každým větrem nezhroutila.









...Holky včera pekly perníčky, všechny je samy vykrájely, ale došla vajíčka, tak budeme zdobit někdy jindy. Tedy pokud je dříve nesníme








....i přes různá nachlazení a pracovní problémy si užijte krásný už opravdu zimní večer...
Mějte se moc hezky ať ten pracovní týden rychle uteče a v neděli svítíme.
S láskou Monča

19 komentářů:

  1. Krásné to máte Moni, já už taky vše pomalu chystám, ale nesmírně se těším na příští rok, kdy budeme konečně ve svém domečku v té nejkrásnější vesničce :-) Mějte krásný večer, lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, naprosto Vám rozumím. Tak ať to rychle uteče♥
      M

      Vymazat
  2. krásny rozprávkový domček .. zvonku drobný, vnútro neskutočne veľké .. úchvatné zákutia vytváraš ..
    Ďakujem za balíček, už dorazil na Slovensko .. a samozrejme už aj vyskúšaný - krásne vonia ..
    Vicky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo,
      moc děkuji.
      To jsem ráda, že jsi spokojená.
      Měj se krásně, Monča

      Vymazat
  3. jé Moni, to proutí je krásný, vyšlu manžela a určitě ho taky připevním na starý dveře co mám na terase. díky za nápad. prosím, Moni, mohla bys mi dát recept na perníky, jestli teda máte hned ty měkoučký????? krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept už je viz výše:-)
      papa a krásný den, M

      Vymazat
  4. Monika... Fantasticky napad. A velmi sa mi paci celok so stolickou a anjelom..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slůvka,
      Krásný den, M

      Vymazat
  5. Také jednoduché a zároveň také krásne.Skvelý nápad.Veľmi sa mi to páči.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to pravda pravdoucí.... v jednoduchosti je krása♥
      Krásný den a děkuji, M

      Vymazat
  6. Děkuji za přáníčko,moc pěkná slůvka.....tvořeníčko je moc pěkný,nápaditý.Říkám si,škoda,že nebydlím v přírodě no a potom uvidím jablíčko se srdíčkem a říkám si,vždyt to mohu mít i v bytě....děkuji za krásné fotečky a nápady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, já děkuji Tobě za milá slova♥

      Vymazat
  7. Moc hezká inspirace... Musím to tenhle týden dát nějak dohromady a přivézt do bytu, zatím bydlíme v nájmu a tak je vše trošku složitější:) Mějte hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a´t se vše povede a mějte krásný čas,
      Monča

      Vymazat
  8. Moni, máte to doma i před domem nádherné! Jsi obrovská šikulka, i z fotek cítím to teplo domova a tu lásku, která u vás je! Děkuji za krásné nakouknutí, a přeji Tobě i celé rodince krásný předvánoční čas! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, všem vyřídím a moc děkujeme za nádherná slova.
      Krásný předvánoční čas,
      Monča♥

      Vymazat
  9. Krásné fotečky Moni, a ten otep je fakt překrásnej, rychlovka za pár kačeka přitom nadělá tolik parády. Brzy se uzdravte . Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji a rýma už je zkrocená:-)
      Krásný den, M

      Vymazat
  10. Otep je parádní nápad...a fanfárová dekorace! Děkuji za námět. Už se moc těším, háž taky vytáhnu všechny ty vánoční dekorace a budu je aranžovat a vystavovat:o)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥