úterý 26. listopadu 2013

...perníčky...


Krásný večer,
 na vaše přání vkládám recept na perníčky, které jsou hned měkké.
Medové perníčky:

Těsto:
350g hladké mouky
130g moučkového cukru
20-30g tuku (dávám máslo)
2 vejce
1/2 lžičky jedlé sody
1 lžička mletého perníkového koření (kupuji U Salvátora)
1/4 lžičky skořice
3 lžíce medu
Zpracovat a těsto nechat přes noc v lednici.
Perníčky potírám před i po vyndání z trouby rozšlehaným vejcem.
Pečte při 160-170 stupních 4-6 minut

Sníh:
1 bílek
150g moučkového cukru
1 lžička citrónové šťávy


Mějte příjemný večer,
Monča

18 komentářů:

  1. Milá Moniko,
    naprosto vás zbožňuji, jste úžasná!
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko,
      taková slova mi řekl zatím jen můj Tom. Moc děkuji, strašně si Vašich slov vážím.
      Přeji Vám krásné dny,
      Monča♥

      Vymazat
  2. Zdravím, též je peču již pár let s velkým úspěchem. Nepotírám je ale vajíčkem ale polévám čokoládou do které kápnu čokoládu bílou a párátkem roztahuji do melíru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, čokoláda by se Terce zamlouvala:-)

      Vymazat
  3. Moni, jak já jsem ráda, že jsem tě objevila. ani nevíš jak. moc děkuju.
    jo a ten tvůj advenťák je fakt krásný.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Majko, to jsou tak krásná slova a já jsem ráda za tvé úžasné reakce, díky moc, má milá♥
    Opatruj se měj se krásně, Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Moje perníčky sú zakaždým tvrdé, tak určite vyskúšam tento tvoj recept:)
    m.
    p.s. Už si zistila poštovné?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Mončo,
    děkuji za recept,ale letos nevyužiji,letos na to jdu fikaně ..... nechala jsem si totiž koupit hotové těsto přímo od výrobce perníků :-) Jen jsem zvědavá,na co se budu vymlouvat,až to nebude k jídlu,protože těstem to určitě nebude :-)
    Krásný večer na kopeček.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi holka fikaná:-)
      Tak ať chutná,
      papa, M

      Vymazat
  7. Milá Moniko, opět jsem na vašich stránkách našla krásné fotky a nápady. Jen s vašimi recepty mám trochu prolém. Jsou úúúžasnéé. Vše je tak dobré, že jsem spoustu vašich receptů zařadila do svých oblíbených. Jenže to pak všechno ochutnávám, ochutnávám a ochutnávám, přestat nemůžu. Stejně to určitě dopadne i s perníčky, které vyzkouším v sobotu. Měla bych se taději držet nápadů na anděly a jinou výzdobu než na vaření a pečení. Teď mě upoutala vaše otep. Při procházce se psem se musím poohlédnout po vrbě. Přeji krásný adventní čas a hodně úspěchů na vánočním jarmarku. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,
      to jsem ráda, já se lekla, jaký problém nastal:-)
      Otep je hotová raz dva, jen ji najít...tak ať máte brzy proutí doma.
      Krásný den, Monča

      Vymazat
    2. MIlá Moniko,každé ráno navštívím Váš blog a těším se na každou fotku,komentáře,co u Vás nového-hned je ten den veselejší.Perníčky taky určitě vyzkouším,vnučka už se nemůže dočkat, jak bude pomáhat.Krásný den
      Hanka

      Vymazat
  8. Krásnou sobotu přeji. Zrovna s dcerou Aničkou pečeme perníčky podle vašeho receptu a musím říct, že jsou úžasné. S těstem se perfektně pracuje a po upečení jsou křehké a jemné. Jen jeden problém tu vidím, nevydrží do vánoc, ujídáme a ujídáme.
    Děkuji za vaše krásné tvoření a recepty, každý den se kochám. Přeji hodně tvořivých dnů. Zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, moc děkuji za přízeň, jsem ráda, že se vracíte.
    Věřím, že se perníčky povedly:-)
    Krásný adventní čas plný pohody a usměvavých lidí♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný podvečer Moničko, stále zkouším všechny Vaše recepty a musím je všechny a hlavně tedy vás pochválit. Zkusíme zítra tyto perníčky a už se s dětmi moc těšíme. Chtěla bych se Vás zeptat jestli se s námi podělíte také o jiné recepty na vánoční cukrovíčko.
    Moc děkuji za Váš skvělý blog a přejeme klidný advent celé Vaší milé rodině.
    Bára

    OdpovědětVymazat
  11. Baruško, moc děkuji za krásná slova.
    Doufám, že také budou chutnat.
    U nás je to s cukrovím velmi snadné, budu dělat linecké asi z 5ti dávek:-) My si potrpíme jen na toto a recept je v červenci 2013 a potom dělám štolu, pařížský dort, ale určitě vložím vše, co vytvořím, nebojte. Jo budu pro holky ještě patlat rafaelo kuličky a recept už je také (myslím, že v říjnu)
    Krásný den a ať chutná♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji Moničko za odpověď. Perníčky jsem vyzkoušela a jsou opravdu skvělé! Moc děkujeme!Myslím, že se u nás receptík zabydlí a jiné už dělat nebudeme. Také nic než linecké a perníčky dělat nebudeme, jen jsem chtěla ještě vanilkové rohlíčky, to je taková klasika, ale žádný z receptů co jsem kdy zkoušela nebyl ten pravý, tak nevím.
    Přeji pohodový adventní čas, Bára

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥