pátek 8. listopadu 2013

...příprava na oslavu číslo II.....


 Krásné páteční odpoledne, mé milé
Minulou sobotu jsme museli přesunout plánovanou oslavu. Bety měla infekční zánět spojivek, který jsem posléze chytila i já.
Tak jsem dnes podruhé válela Rafaela kuličky, první dávka se snědla během 24 hodin. A Betynka se už několik dní ptá po "těch bílých kuličkách"
V troubě nyní 6 hodin odpočívá cheese cake. Dnes jsem ale nekoupila předraženou Philadelphii, ale italské mascarpone, tak vám potom dám vědět, jak to dopadlo. Cenově tedy mnohem zajímavěji:-)
Po druhé jsem rozvěsila pom poms a budeme doufat, že ve zdraví dočkáme neděle.





...opět doma vytvořené vlaječky z tvrdšího papíru, na párátko nalepené tavnou pistolí...






...užijte si krásný večer a poklidný víkend...
s láskou Monča










9 komentářů:

  1. Moni,to je fajn,že už jste obě zdravé.
    Každý den nakukuji co je nového na kopečku, až dnes jsem se dočkala.Už mi Tvoje psaní a fotečky chyběly.
    P.S.Mýdla jsou super:-) Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirko, moc děkuji. Nejsi sama, už si několik lidiček "stěžovalo" na pauzu:-)
      Krásný víkend
      Monča♥

      Vymazat
  2. Moničko, máte to krásně načančáno. Na pom poms se také chystám, ale až na Vánoce. Přeji krásnou vydařenou oslavu.
    Také jsem čekala na nový příspěvek a dneska už dva, super... :-)
    Ještě jsem se chtěla zeptat, co to máte za ozdůbky na oknech?
    Krásný víkend, Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, moc děkuji. Na oknech jsou lepicí obrázky od úžasných kreativních dam, které na mateřské začaly tvořit krásné samolepky.
      http://www.lepeeto.cz/cs/
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  3. Betinka nech je len a len zdravá .. nech Vás choroby dolinou obchádzajú ..
    znova si si dala záležať na detailoch - super nápad s vlajočkami.. užívajte spoločné chvíle a krásny víkend.. Vicky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vicky, jsi moc milá, děkujeme za přání.
      Krásné dny, Monča

      Vymazat
  4. ...máte to krásné...Betynce přeji především zdraví a krásnou oslavu ... jste holky šikulky ...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkujeme.
      Mail mám rozepsaný, snad ráno dokončím, byl hektický týden, promiň♥
      Krásný víkend♥

      Vymazat
    2. ... v pohodě...v klidu.... budu se moc těšit... přeji krásnou oslavu...Věrka

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥