pondělí 11. listopadu 2013

...šneci na pivě...


Krásné pondělí, mé milé.....
Dnes budeme opět vařit a to z vinné klobásy.

Vinnou klobásku smotáme do malých šneků a svážeme párátkem.
Na pánvi s trochou olivového oleje orestujeme šneky po obou stranách a dáme do zapékací mísy.
Na stejné pánvi, kde jsme osmažili šneky, orestujeme 2 velké cibule, přidáme pivo, protlak, rajčatovou štávu, sůl, pepř, cukr.
Vše přelijeme na šneky a zapečeme při 180 stupních asi 
15-20 minut.
Doporučuji, rychlé dobré a snadné.



Krásný poklidný večer
Monča



7 komentářů:

  1. Jé, moji věčně hladoví puberťáci tento recept jistě ocení. Takže zítra zajdu na nákup a večeře je jasná.Moniko, mockrát děkuji!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam Mony to je dobrůtka rychlé a snadné takové miluji - moc zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. MOni, šneci vypadají báječně, ale já mám žlučníkový záchvat po makových rohlíčkách, takže jsem o čaji. Holt, dietní chyba no. Ale jednou je určitě zkusím.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, vypadá to skvěle. Jen jsem se na tu dobrotu neměla koukat teď večer, dostala jsem ukrutný hlad... :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,tak tenhle recept si s Tebou určitě uvařím .... vinnou klobásu občas děláme,ale takhle jsme ji ještě nejedli .... děkuji za inspiraci se kterou určitě potěším manžela,takže dneska děkuji i za něj :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, nechala bych se pozvat:-)))

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥