neděle 17. listopadu 2013

...splnili jsme Betynce její velké přání...


Krásnou neděli, mé milé.
Holky jely k babi a dědovi a my jeli směr Ikea a koupili jsme Betynce psací stůl.
 Napsala si o něj Ježíškovi, odmítla i hračky, jen když bude mít svůj opravdový velký stůl.
A to mě dostalo k slzám. Čtyřleté dítě si raději než hračky píše o kus nábytku♥
A přesto, že už holky společnou oslavu jmenin měly, Elizabeta slaví svátek na její český ekvivalent na Alžbětu toto úterý, rozhodli jsme se převzít Ježíškovi z beder jednu z  jeho povinností:-)
Nemůžu se dočkat, až Betynka otevře dveře svého pokojíčku.....Však to, milé maminky, znáte, co vám budu dlouze vyprávět, že?
Ta rozzářená dětská očka.... to je v našich životech to nejkrásnější





Celý růžový pás pod šikminou je pod barevnou vrstvou natřený magnetickou barvou a obě naše princezny mají obr velkou nástěnku na nezbytné ukázky své tvořivé práce.


....puntíky jsem vystřihla ze samolepicí folie.....





Přeji vám všem poklidnou a pohodovou neděli. Mějte se rádi a já vám všem děkuji za vaše opakované milé návštěvy.......moc si jich vážím.
S láskou Monča










24 komentářů:

  1. Zdravím na kopeček.To bude u vás radosti. :) Moc pěkné to bude mít Betynka. Ten magnetický pás je super to bych jako dítě taky uvítala a jako dospělá by se mi to asi taky hodilo. Třeba na pohledy a důležitý papíry, které teď dávám na lednici :) Krásnou neděli Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, moc děkuji♥
      krásné dny, Monča

      Vymazat
  2. Mončo. .. tak slzy dojetí mám v očích i já.... užij si ten okamžik dětské radosti naplno.... moc Ti to přeji, není nic krásnější ♥ ♥ ♥
    Ty puntíky nemají chybičku. Jste super rodiče. Pa Venda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendi, Ty jsi tak laskavá a hodná dušička. Moc díky.
      A už se nemůžu dočkat, až to ozdobí Tvé andělky.Dnes se mi o nich zdálo:-)
      papa a měj se nádherně,
      Monča

      Vymazat
  3. Ahoj Moni...
    úžasný dáreček, dceruška bude mít určitě radost...to znám ☺
    Mějte se tam u vás všichni moc fajn, pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc díky za přání, také se měj krásně, ať je těch problému s každodenním životem co nejméně♥
      pa

      Vymazat
  4. Krásne ste to vymysleli, Betynka bude mať obrovskú radosť:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  5. ...pro ten kus dětské radosti, šel by rodič světa kraj... znám to... a nedělala bych to jinak...nikdy... Betynce vše NEJ ... Jste fajn máma a táta .... Věrka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moje, moc děkujeme. Jsi zlatá♥

      Vymazat
  6. ...sny se splní nejen o Vánocích! Jsem dojatá s tebou a moc vám všem to rodinné štěstí přeju, Moni.
    Hezký zbytek neděle, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Ty jsi takový milý človíček, moc děkujeme, moc♥
      M

      Vymazat
  7. To bude překvapeníčko:-) Pěkně si to společně užijte.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to bude jásoutu a výskání ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo, Marki. Celý večer jsme byli pusinkováni a dostála jsem spousty ♥ na papíře a jednu 3D květinu.
      papa

      Vymazat
  9. Ahoj Mončo,naší Alžbětce je dneska přesně půl roku,ale už teď je mi jasné,že až za pár let uvidí na nějaké fotce pokojíček Vaší Betynky,tak bude chtít nejen stůl,ale hlavně tu magnetickou zeď ..... to je skvělý nápad.Pak písni co malá,to bude radosti :-)
    Hezký večer na kopeček ... pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo,
      moc děkuji.
      Bety byla nadšená, seděla u něj celý večer a stále říkala, že mi dá velikou pusu a neustále mi nosila samá srdíčka, že děkuje a že nás má ráda:-)
      A večer, než si lehla do postýlky, si stoupla doprostřed pokojíčku a pozorovala svůj nový stůl, to bylo tak dojemné. Já mám školský stůl, říkala-)
      papa, M
      PS: Zítra to náležitě oslavte♥

      Vymazat
  10. ... roste z ni prakticka dama a je dobre, kdyz vi, co nutne potrebuje. Krasne jmeniny!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý deň, p. Monika, sledujem Vá blog od samého začiatku až zo zahraničia - SR :-), každý deň otváram vaše stránky a teším sa na nové príspevky a inšpirácie pre mňa,... máte skutočne neskutočne krásne bývanie ..... mám na Vás prosbu - chcem sa spýtať na Vaše eurookná - tá deliaca mirežka je na skle nalepená duplex mriežka vzonku a zvnútra, alebo máte okno poskladané z niekoľkých malých tabličiek skla? Ďakujem veľmi pekne, sme práve v štádiu riešenia okien, preto sa pýtam.

    Ďakujem vopred a prajem všetko dobré a teším sa na ďalšie dni s Vami :-) Jana.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný večer Janí,
    moc děkuji za Vaši přízeň♥
    Okna jsou jednolité sklo a na něm zevnitř i z venku nalepená mřížka. Okna jsou trojsklo a nemůžeme si je vynachválit. Drží teplo v zimě uvnitř a v létě horko venku.
    Krásný večer, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem za Vašu odpoveď a ešte sa chcem spýtať, či to nie je problém pri údržbe - umývaní - nalepená mriežka - pracné toľko rohov :-)

      ďakujem moc.

      Vymazat
  13. Jste mě úplně dojala! Těším se, až to dcerce v prvním pokojíčku taky vytvořím ♥

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥