pátek 8. listopadu 2013

...svícny z uříznutých nožiček...




.....několik týdnů jsem hledala nožičky od našeho starožitného konferenčního stolku, které jsme uřízli před rokem. Dlouho jsem nevěděla co s nimi. Když nemám nápad, nehrotím to a čekám, až se nějaký spustí sám. A po 9 měsících, kdy byly nožičky uřízlé... to přišlo...vždyť by to byly nádherné svícny.
 Když mi Tom řekl, že je asi spálil, šla jsem do kolen, ale dnes při úklidu přístřešku se objevil poklad, sice jen dvě, ale uříznuté nožičky. Měla jsem ohromnou radost.
Zítra dostanou hřebíček, kterému upiluje Tom hlavičku, abych mohla krásně napichovat dlouhé svíčky.
Zase jedna z malých velkých radostí.
Děkujuuuuuu








Posílám světýlko do vašich domovů a srdcí spolu s andělskými křídly
Monča


8 komentářů:

  1. Ahoj Moniko!
    Celý týden jsem sledovala váš blog a čekala na nový příspěvek (jak čtu komentáře, nebyla jsem sama). Moc ráda k Vám nahlížím a čtu, co nového zase tvoříte. Vaše příspěvky jsou ohromně zajímavé a Vaše bydlení inspirativní.
    Také jsme se rozhodli pro bydlení na vesnici. Postavili jsme si dům na konci vsi, u lesa. Ještě zbývá pár detailů a začneme stěhovat. Bohužel naši kluci s námi nesdílí naše nadšení venkovem a tak náš nový dům bude zatím jen víkendové bydlení. Zatím......
    Moc se těším na další příspěvek a každý den ve 20:00 Vás půjdu zkontrolovat, zda je u Vás něco nového!
    Přeji krásný víkend!
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, to je tak milé číst Vaše řádky♥ Moc děkuji.
      Přeji brzké stěhování a at se vám s rodinkou dobře na vesnici daří a líbí se♥
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  2. Monika, teraz na Vianoce budú 2 roky, ako sme sa presťahovali z malého mesta na dedinu. Rekonštruovali sme rodinný dom po manželových rodičoch a práca je tam stále...ale už konečne bývame !
    Poznám veľmi dobre vaše pocity a teším sa spolu s vami. V lete by som bola najradšej celé dni na záhrade, je tam kľud a mesto mi vôbec nechýba. Želám vám i vašej rodinke všetko dobré.
    Marta♥ P.S. Váš blog je úžasný !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marta, veľmi si cením vašich slov.
      Až mi ukápla slzička, jak dokáže obyčejný blog pozitivně působit na lidičky, někdy tak vzdálené♥
      Ať se vám vše daří a domeček máte brzy celý dokončený.
      Krásné dny, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥