neděle 3. listopadu 2013

...v ráji...



Přeji vám všem krásnou neděli.
Dýně nám už uhnily, tak jsem s jejich úklidem už zazimovala celou terasu. Vše, co by zimu nepřežilo, jsem dala do sucha a budu se těšit na jaro, až nastane opět čas, kdy vyndáme židličky, stůl, slunečník a zasadím pro potěchu oka nové kytičky.
Ale nesmutním, když stříhám povadlé a pomrzlé letničky a listopadky.
Je zase čas na jiné rostlinky, je brzo tma a čas svíček a světel.
Opravdu je stále na co se těšit a za 27 dní nastane ten kouzelný čas 
adventní





Stále mi chodí velké množství dotazů na výrobu těchto andělů.
opět DIY
Popis je ve starších příspěvcích, ale ráda shrnu.

špalek s velkým hřebíkem
hlavička: polystyrénová koule
křídla: vystřižena z kartonu
oboje je polepeno speciální sádrovou páskou (seženete ve výtvarných potřebách, asi 50Kč na 2 anděly)
Páska se na vteřinu namočí do vody a jen přiloží na jakýkoli materiál
Křídla jsem přichytila malým hřebíčkem.
Na hlavičku zapíchnout svatozář z drátku.





Lidé jsou andělé s jedním křídlem.

Když chtějí vzlétnout,
musejí se obejmout...


Naši strážci v akci. Miluji ten pohled do zahrady a vlastně toto je jeden z mých velkých relaxů. Když nejsem zrovna venku, oči mi utíkají k tomuto pohledu...zahrada, pole, stromy.... A v létě jsem se od mé sousedky Irči dozvěděla, že protější kopec s polem, kam se stále dívám a kde čerpám energii se jmenuje a v katastru je zanesen pod názvem
V Ráji
No, řekněte sami, je toto náhoda? Irča šla dokonce tak daleko, že chtěla naši ulici  oficiálně pojmenovat V Ráji, ale bohužel přes úřednického šimla nejede vlak. Ale já i Irča máme jasno, viď Irenko?
Obě jsme v naší vesnici tzv. náplava. Koupily jsme ruiny se zarostlými zahradami, ale od první vteřiny jsme cítily, že to tady  ráj bude. Irča se sem nastěhovala s rodinou asi o 11 let dříve než my, ale toto vnímání máme podobné.
Miluji to tady a jsem vděčná, že nás sem andělé zaváli.


Anděly 
mám doma i venku po celý rok, neznamenají pro mě jen vánoční dekoraci. 
Jsou to pro mě strážci, kteří nás hlídají a bdí nad námi.
Věřím na ně.


Mějte se krásně, opatrujte se a užívejte maličkostí
s láskou Monča






9 komentářů:

  1. Monika ďakujem za pekné nedelné ráno, každé ráno alebo deň k Vám rada zavítam, máš úžasný domček, záhradu, rodinku a život dúfam ako v Raji :) Moja kávička "U Vás na kopečku" chutí vždy lepšie, krásne fotečky a milé slová ma vždy nabijú energiou na celý deň. Anjelikov mám tiež veľmi rada a na dvoch takých Vašich sa tiež chystám :) Ďakujem a pekný zvyšok víkendu celej rodinke. Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Bré ránko do ráje;-D. Kouzelné čumkarty od vás, je to pohlazení duše, zahřátí sérdce a potěcha oka! Adělóšci jsou bezvadní, urkitě s dcérenkami učmaněníme. La vďaka za prima tip:o). Zrovna jsme včera s Esťulkou jedno taky čmanily, tož mrkni ke mně na blog;=). Sluncem a barvami prozářenou neděli plnou pohody a úsměvu vinšuji, zdrowim z Wischau Míša!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkou neděli Mony- myslím, že ty bys utvořila RÁJ všude . Ať se celé rodince tam u Vás krásně žije a andělé Vás opatrují. Papa Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. ...hezké zastavení u ranní kávičky... u Tebe si člověk prostě odpočine ... Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, a to sluníčko jsi jak vyčarovala? U nás na Vysočině celý víkend mlhavo, zataženo, nevlídno, ale doma u krbu je to prima :-) Krásnou neděli, a díky za hezké nakouknutí zase k vám domů!!! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Moničko, vše si tak krásne popsala .. tiež som si spravila jedného anjelika, ktorého mám ako celoročnú dekoráciu .. fotka s pohľadom do záhrady - všetko sa prelína, ako by to bol jeden priestor, fakt závidím také miesto na bydlení..
    ps, už sa teším na čas, keď kúsok z Vášho "raja" budem-e mať doma.. Tvoj domov mi trošku pripomína román "Čokoláda" - poznáš? peknú nedeľu .. Vicky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Mončo,
    děkuji za pozvání "do ráje" mezi anděly ....
    Krásnou neděli.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, moc krásně jsi to nafotila i napsala .... je vidět, že svůj "malý ráj" opravdu miluješ ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Moni...a že je u vás "andělsky" :-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥