čtvrtek 21. listopadu 2013

...venkovní vánoční stromeček...


...krásný večer, mé milé...
Dnes jsem si v rychlosti vyzdobila náš venkovní stromeček. Příští víkend, až budete zdobit vy, budu s dětmi stát ve stánku a prodávat naše výrobky. 
Mám ve třídě i skvělé rodiče, kteří nám pečou perníčky, preclíky, zdobí věnce a šijí doma srdíčka. Dnes maminka přinesla i perníkový Betlém. Dětem jsem slíbila, že si za penízky, které zůstanou třídě, koupíme do třídy Lego. Tato úžasná stavebnice je  zkrátka stálice. Holky si koupí holčičí verzi a kluci svou...zatím to jsou dva světy.
Tak přijďte 1. prosince ve 14h do Zdic na náměstí, budeme se těšit.
2.B sovičky



Na našem stromečku jsou ušitá srdíčka, plechová srdíčka a světýlka z OBI, kde mají docela přijatelné ceny venkovních světýlek.




Letos poprvé jsem neměla ty šílící stavy v obchodech a hlavně v těch s vintage věcmi, že si musím koupit nějaké vánoční dekorace.
Mám opravdu větší radost, když si je můžeme vyrobit.
Ale světýlka, ta ještě neumíme a těm jsem letos propadla:-)
Už jsem je několik let nedokupovala, tak se konečně dostalo i na ně.
Tak trochu se obávám výpisu za elektřinu.....ale co by to bylo za advent a Vánoce bez světýlek.




Mám velkou radost z vás, které jste se nechaly špalkovými anděly inspirovat a dostala jsem několik fotografií vaší práce. Dvě z vás mi dokonce poslaly fotky z tvořící dílny, kde tvořily s kamarádkami.
Tleskám, dámy...... je krásné, když si dokážeme ty vánoční nádhery vytvořit samy, že?
A moc si vážím vaší důvěry...dostávám velké množství vašich ukázek,  drobnohledů do vašich životů, posíláte mi opravdu krásné maily a já vám nesmírně ze ♥ děkuji.
Vy sice vždy děkujete mě, ale bez vás by tento blog nežil, takže jej tvoříte se mnou, mé milé.
Děkuji vám.


Mějte krásný večer, zapalte si svíčku a rozjímejte.
Starostí máme každý spousty, ale přiznejme si, že se většina máme nadmíru dobře, tak za to vše poděkujme a ono se to v dobrém vrátí.
S láskou Monča











17 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,
    my jsme dávali nazdobené truhlíky do oken včera - teda dával je tam manžel,který je letos i sám připravil .... než jsem s malou v devět hodin vstala,tak už bylo všechno připravené.
    Mám to ale štěstí -. šikovný manžel a hodné dítě,které mě nechá vyspat :-)
    A o světýlkách ani nemluv .... u nás to každý rok vypadat,že manžel snad soutěží o nejvíc nasvícený dům ... světýlka dává dokonce i na časové spínače,takže se člověk nemusí skoro starat,ale krásně si to užívat ....
    Krásný večer na kopeček.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda, Ty máš ale poklad, Gabčo♥
      Měj se s rodinkou moc hezky,
      pa Monča

      Vymazat
  2. Moni, musím se přiznat...toto je dneska druhé příjemné nakouknutí do vánoční nálady...ráno Lennon a Merry Christmas a teď stromeček u Tebe...už asi taky začnu zdobit...tak uvidím, jak rychle to stihnu:-)
    Krásný světýlkový večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko♥ Ještě je týden:-)

      Vymazat
  3. Chápu, když se lidé těší na Vánoce, ale až v prosinci a né měsíc a víc dopředu, tomu moc nerozumím a ty anděly fotíte pořád a stejně. Jinak moc pěkný web a fotky, chodím tu ráda.

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá A., přeji Vám krásné dny plné radosti.
      M.

      Vymazat
  4. Jééééééé.... to je krásný stromeček... moc se mi líbí, moc moc :- )))) Jen... nezničí se ta šitá srdíčka... sníh déšť ??? Já ještě se zdobením nezačala, stále bojuju s časem. Ale snad něco málo během adventu zvádneme. Čím dál víc dávám přednost hlavně jednoduchosti a přírodním materiálům. Chystám se také si udělat špalkové andílky... snad se povedou. Chtěla jsem se zeptat, zda by ta páska šla nějak nahradit (např. obvaz a sádra?) ... bohužel u nás jsme ji nesehala a nechce se mi platit drahé poštovné kvůli jedné věci :-(
    Jinak jsem Ti chtěla také poděkovat za krásné řádky a za pohlazení, které na Tvém blogu nacházíme. Je tak dobře, když se člověk zastaví, aby si uvědomil, co je doopravdy v životě důležité. A určitě souhlasím.... máme se krásně :- )))))
    Krásný večer, jdu chystat balíček a doufám, že zítra stihnu odeslat... pa Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendo, moje zlatá, moc děkuju.
      Určitě...obvaz a sádra, je to levnější, ale bude to trochu pracnější.
      Na balíček se strašně těším. jsi zlato♥
      papa a měj se co nejlépe, Monča

      Vymazat
    2. Vendy, já jsem tu pásku taky ve výtvarných nesehnala, ale paní mi poradila lékárnu a obvazem na sádrování, tak se zeptám tam.

      Vymazat
  5. Krásný stromeček i ruční práce.

    OdpovědětVymazat
  6. AHOJ MONČO,STROMEČEK JE NÁDHERNEJ.VÁNOCE MILUJI,ČÍM JSEM STARŠÍ,TAK ASI ČÍM DÁL TÍM VÍC.A I SI VÁŽÍM S VĚKEM -UPLNĚ JINÝCH HODNOT.ASI JE TO I TÍM,ŽE JSEM PRACUJI V NEMOCNICI.MÁM RÁDA,ADVENT-TU DOBU ČEKÁNÍ.TO ZDOBENÍ,PEČENÍ,KDY SE DOMEM LINE VŮNĚ VANILKY,SKOŘICE-KDY SI POUŠTÍME KOLEDY.KOUKÁME NA POHÁDKY A JE NÁM TAK DOBŘE.JE TO OPRAVDU KOUZLO.A JEŠTĚ,KDYŽ JE VENKU POCUKROVÁNO-TAK TO JE POHÁDKA.A TAK NESPĚCHEJME,ALE UŽIJME SI TO.NESTRESUJME SE.PA-PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše, Klárko.
      My si s Tomem ani dárky nedáváme, na těch mi nezáleží....jo pro děti je to něco jiného, ale já si užívám, toho o čem píšeš. Kéž by se více lidí dokázalo odprostit od toho přebytku, nešílelo mezi regály a když tak s úsměvem, a začali jsme více zpívat koledy, být spolu, povídat si, tešit se....bylo by nám všem lépe.
      Ale hodně lidí to už pochopilo a nejsme otroky reklam a vánočního nakupovacího tlaku v době, kdy se máme zastavit a zamyslet se♥
      papa a užívej si tu dobu kouzelnou plnými doušky♥

      Vymazat
  7. Hezké ráno Moni
    ten stromeček je krásný. taky mívám venku takový malý nazdobený. Jen nevím, neomoknout ti ta srdíčka? A světýlka taky musím dokoupit. a účet za elektřinu? no a? jednou v roce to přece zvládnem ne?
    přeji ti krásný den a děkuji za tu inspiraci, kterou nám přinášíš. Jo a na anděly se teprve chystám, ale určitě budou.
    pa Majka

    OdpovědětVymazat
  8. jé Moni, vidím podle času, že seš tady taky už teď ráno. já jsem nemohla nějak dospat, pátky miluju.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem, Majko, a včera už od 3,30H.-( a ráno v osm už mě bolí oči:-(
    Ta srdíčka venku přečkají, minulý rok to také vydržely a jedno mám na věnci na vchodových dveřích už rok:-)
    papa a krásný pátek i celý víkend♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, máte krásnou venkovní dekoraci. Taky jsem přemýšlela o "trvanlivosti" těch srdíček venku, ale pokud už to máte ověřené, asi se taky inspiruji. Krásné přípravy na Vánoce :-) Anička

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥