sobota 9. listopadu 2013

...vítejte u nás v obýváku...


Krásný poklidný víkend, mé milé
Ráno pršelo a opět jsme nemohli štípat dřevo, nebo natírat boudu.... a tak došlo na mé další přání, které mi můj úžasný Tom splnil.
....nové garnyže a závěsy...
 Připravené čekaly již delší dobu, ale vnitřní práce vždy necháváme na zimu, kdy se venku dělat nedá. Takže děkuji, že ráno pršelo....
Zase jsme zútulnili náš domov.... to mě přináší neskutečnou radost....
Ještě že ty pracovitý mužský máme, viďte?
Tomí, děkuju♥
A nyní, poj´dte dál, vítáme vás u nás v obýváku, který je malinký, ale nám bohatě stačí a s průhledem do zahrady je obrovský:-)






Často mi chodí dotazy, odkud máme nábytek, záclony atd. .....
U nás je to velmi prosté.... všechen nábytek, rámečky, garnyže, světla..... 
jsou z Ikea (jinde nenakupuji)
Nebo u nás najdete nalezenečky z půd, sklepů a smetišť, kterým tak ráda navracím jejich ztracenou duši







S kolegyní Alenkou ve škole jsme říkaly, jek nás svrbí ruce, abychom nezačaly doma vánočně zdobit:-)
A to stále ve škole i doma vyrábíme vánoční výrobky.
Tak, Alčo, tady vidíš, jak jsem to už trošičku nevydržela a kontejnerový smrček, který si posléze zasadíme, má alespoň kovová ♥♥♥




Mějte se krásně a děkuji za návštěvu a krásná slova, která mi píšete.
Moc si cením vašich řádků, kterými mi obohacujete život.
Děkuji a jsem moc ráda, že se ke mně rády vracíte.
Monča

36 komentářů:

  1. Moni,to je nádhera,neskutečně útulný domeček a ty závěsy paráda,krásně tam sednou:-)
    Šikovného manžela závidím,garnýže jsme měli doma hooodně dlouho než na ně došlo.
    Už se tak těším, jak to budeš mít krásně vánočně nazdobeno:-)
    Mějte se moc hezky na kopečku Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, moc ti děkuji, zase jsi mě pohladila♥
      Však už bych zdobila, až bych brečela. Miluji tento čas chystání a těšení.
      pa, M

      Vymazat
  2. Ahoj Moni...♥
    zdravím tě od nás a chválím krásný obýváček...vše vkusné a jemné.
    I mě svrbí ruce na vánoční výzdobu, ale ještě je přeci jen brzy. Vše tak pouze pilně chystám.
    Měj se fajn, vlastně všichni se tam u vás mějte fajn, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji, máme stejné pocity. Já si včera dokonce vylezla na půdu, kde mám krabice s Vánocemi a musela se pokochat. Nejsem já tak trošku blázen???

      Vymazat
  3. Moni tak to jsi mne dostala, to je přenádherný obýváček, absolutně podle mého gusta. To je skvost, Tak takhle nějak si to představuji u nás doma, já mám to zařizování teprve selé před sebou a doufám, že se mi to podaří tak krásně sladit a zútulnit, jako se to podařilo tobě. Je to neskutečná krása. Tohle je přesně to, co miluji. Měj se krásně a a´t tě nikdy neoupustí tvá tvořivá můza . Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, strašně moc děkuji. Ať se i tobě vše daří a krásně se zabydlíte, pa M

      Vymazat
  4. Moni.... tak jsem si říkala, že musím juknout k Tobě i do obýváčku... a dnes tyto nádherné fotky :- ))) U vás doma je táááák útulno, kéž by mi to jednou opravdu vyšlo a mohla jsem Tě navštívit, cítím z tvého bydlení neuvěřitelně pozitivní a hřejivou atmosféru nalněnou láskou... opravdový domov.... chtěla bych to tam vše nasát a přenést i k nám domů ;- ))) Krásný víkend a děkuji za malíííík ... pa Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendo, jsi kdykoli vítána, to víš♥ Třeba to spojíme s těmi trhy:-)
      papa, Monča

      Vymazat
  5. Milá Monika. Máte doma príjemne, útulno. Všetko ladí a je premyslené do poslednej bodky. Ďakujem za inšpirácie. Prajem pekný, i keď upršaný víkend. Viera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viera, to já ďakujem aj ja prajem peknu nedělu♥

      Vymazat
  6. Moni, krásný obývák zabydlený a vůbec není malý. Taky se těším na vánoční výzdobu, jen předtím ještě musím stihnout mooc jiný věcí (včetně doumývání části oken). Hezký i když upršený víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, díky za milou návštěvu♥
      Krásnou neděli

      Vymazat
  7. AHOJKY MONI,MÁM CHVILKU A TAK MÁM SIESTU S KÁVIČKOU.JSEM MOC RÁDA VE TVÉ SPOLEČNOSTI......JÁ SE DALA DO GRUNTOVÁNÍ,SLUNÍČKO NÁM SVÍTÍ DO OKEN,ALE VENKU JE UŽ ZIMA.JAK MÁ ČLOVĚK HNED LEPŠÍ NÁLADU A PLNO ENERGIE,KDYŽ NA NÁS KOUKÁ Z NEBES SLUNÍČKO.DOMA TO MÁTE UTULNÉ,JE Z FOTEČEK CÍTIT LÁSKA,POHODA,RODINNÉ ŠTESTÍ.A CO KOUPELNIČKA?NEBYLA BY TAKY FOTEČKA?DOCELA JSI MĚ NAKOPLA S TÍM VÁNOČNÍM STROMKEM NA TERASE.ASI SE VYDÁM DO OBI.........PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji za tak hladivá slůvka. Koupelnu tedy také časem, ale světlo není:-(
      Krásnou neděli, M

      Vymazat
  8. Moni, pěkné. To, co já považuji za nej, je francouzské okno do zahrady ! Krásný víkend Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej také zbožňuji a jsem ráda, že máme tak nádherný výhled jen do zeleně. Děkuji Ti♥

      Vymazat
  9. Moc útulný a příjemný pokoj, Moni! Závěsy jsou parádní, jen moc fajn, když ti naši chlapi chápou, že kolem sebe chceme mít hezky a někdy potřebujeme jejich pomoc, že :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, svatá pravda. Helenko, díky za návštěvu,
      M

      Vymazat
  10. Moni, máte moc krásný a příjemný obýváček :-) A s těmi pracovitými mužskými to vidím podobně - ještě že je máme :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, u Vás je nádherně, DOMOV s duší a krásou ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. moniko máte překrásné bydlení,nádhera.Šárka :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Mončo máš moc krásné bydlení, hrozně útulné, citlivě, s láskou a do detailů krásně sladěné. Návštěvě musí být u Vás moc hezky. Jen z těch fotek je hrozně cítit to křejivé teplo domova. A určitě není pokoj malý. Máte to moc hezky a prakticky vše propojené, že ikdyž chystáš něco v kuchyni máš pořád přehled co se děje kolem :-) Užívejte si té krásné pohody u Vás doma a chlap, který doma pomůže je k nezaplacení. Naštěstí to mám doma také tak, ale vím, že některé kamarádky bohužel ne, takže je si toho třeba vážit. Přeji pohodovou neděli na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, moc ráda čtu Váš blog a přináší mi inspiraci. Dnes se mi moc líbí lustr, který máte nad stolkem, přesně takový sháním, mohu se zeptat, odkud je?? díky Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, opět Ikea. U nás jen a jen vše Ikea...i textilie.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď, já to právě hledala na netu a nenašla.

      Vymazat
  15. Krásné bydlení, je u vás útulno, milo, prostě doma. Díky za možnost nakouknout. P.

    OdpovědětVymazat
  16. Mončo,tak "konečně"konzole,viď,ale i bez nich jste to měli moc pěkné!Už jsem se tě na ně kdysi ptala,jaké máte,my teď v domečku finišujeme,zařizujeme,zútulňujeme,garnyže ještě nemáme,snad do vánoc zvládnem:)Píšu po dlouhé době a opět-jak jinak,chválím!Moc ráda chodím na tvůj blog,tvé neuvěřitelné,zdánlivě jednoduché nápady,návody,recepty mě vždy pohladí na duši,vylepší náladu.Moc díky a přeju krásné,podzimní dny celé tvé rodince!Pa,Rad.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc tě zdravím Moni, konečně jsem se dostala ti napsat pár slov. Jsem tvou tichou obdivovatelkou. Chodím na tvůj blog každý den a nasávám tu krásu, vkus a energii, kterou vkládáš. Díky za to, že jsi. Přeju celé tvé rodině mnoho krásných dní papa Marcela Hliněnka

    OdpovědětVymazat
  18. Moni, nádherný obýváček .....u tebe je tak krásně útulně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  19. Veľmi pekné,útulné,radosť pozerať.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  20. velmi pekne,utulne iste ste dobry clovek.........................

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Moniko, ta vaše útulna bílá sedačka v obývaku je fantastická. Mužů se vás zeptat na údržbu? Vím, že lze potah vyprat, ale jak jednoduché nebo naopak pracne je zpětne navlečení potahu na sedačku a co fleky, například od tmavých jeansu? Mockrat děkuji za odpověď. Misa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, sedačka je Ektorp IKEA. Navlečení potahu je velice snadné. Bílou barvu jsem zvolila kvůli lehké údržbě, vyperu všechny skvrny v savu je opět bílá. U barevné se mi to nedařilo.
      Nikdy se mi nestalo, aby tmavé džíny obarvily sedačku.
      M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥