pondělí 2. prosince 2013

...a je po trzích....


Já jsem ani nestačila odejít ze stánku a pokochat se výrobky, které vyráběly ostatní třídy. Terezka ale tuto aktivitu s radostí udělala za mě. Měla peněženku naditou a sama obcházela a nakupovala.
Hodně jste mi psaly a přály nám, abychom vše prodali...a vaše přání se vyplnilo:-)
Prodali jsme skoro vše, vydělali dost na keramickou pec i na dvě krabice Lega.
Dnes si kluci vybrali hasičskou stanici a holčičky velkou nemocnici od Dupla.
Mají ohromnou radost









Krásným zážitkem pro mě byla nečekaná návštěva Janičky, milé čtenářky blogu, která si od nás přijela koupit  dáreček až z Týna nad Vltavou.
Bylo to strašně milé setkání a je krásné, když ten virtuální svět pomůže najít spřízněné duše.
Janičko, moc děkuji za Tvou návštěvu, moc to pro mě znamená
Užívejte poklidný čas a hlavně buďte zdravé
S láskou Monča

10 komentářů:

  1. Monika....kebyže som bližšie, aj by som tam bola.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Janí, krásné dny a děkuji za podporu.
      M

      Vymazat
  2. Ahoj Moni,
    škoda, že jsme na trhy nemohly přijet, ale holky opět měly děsný kašel, tak jsem to nechtěla riskovat. Měla jsem totiž v plánu koupit si tvoje mýdlo. Niki totiž viděla, jak ho vyrábějí v Herbáři a chtěla to také zkusit. Než se do toho popř. pustíme, chtěla bych vidět možný výsledek :-))) Pokud máš nějaké na prodej, nebo budeš dělat, prosím, nech mi jedno nebo dvě stranou. Moc děkuji Ivana
    PS: Už je u nás možné pořádat návštěvy :-)), tak dej kdyžtak vědět, kdy byste měli čas a mohli jsme Vás pozvat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se, Ivčo, moc těšíme, jak jste to zabydleli, rádi dorazíme♥
      Mějte se krásně,M

      Vymazat
  3. To je skvělé, moc to Vašim žáčkům přeju!
    Zdravím Vás srdečně,
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc děkujeme♥
      Přeji krásné a klidné dny. Monča

      Vymazat
  4. Fanfárové trhy, z nichž dýchá pohoda a slunce v srdci! Je super, že se vám zadařilo prodat toliko krásy z vašich ruk učmaněných:o). A peknučké úlovky! To budou pohádkové Vánoce. Boskáváma Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, díky za Tvá originální slova:-)
      pa, M

      Vymazat
  5. Moni, museli jste mít u stánku "narváno" a vůbec se není čemu divit. Taky bych si vybrala :-) Gratuluji k prodeji. Nás čekají trhy ve škole teď v sobotu, tak také vyrábím. Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, to je dobře, že se hezky prodávalo, děti budou mít z dárků určitě velkou radost, lego je super.
    přeji krásný den
    Majka
    jo a balíčky máš fakt moc krásně zabalené. Seš tak pěkně připravená, to já teda ještě fakt nee.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥