pondělí 2. prosince 2013

....balení dárků mě baví...


...jen nemám dostatek klidu na práci, holky mají zkrátka nějaké radary...
Vše musím šup šup, aby nebylo po překvapení...
Dnes jsem zabalila andělky od Vendy










Krásný pondělní večer plný světýlek.
Mějte se moc hezky a děkuji za vaši přízeň, jste zlaté
Monča





20 komentářů:

  1. Krásne si pobalila darčeky, tak typicky "venkovsky" :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc peknučké balící hrátky:o), vymazlené do detailu! Červenou v kombinaci s přírodní taky můžu;-D. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný večer Moničko,kombinace červené a přírodní jsem pojala o loňských vánocích,kdy jsem objevila tyto nádherné papíry v IKEA.Bohužel letos už jsems se tam nedostala:(Moni opět na mne od Vás dýchla ta pravá"venkovská,vánoční"pohoda.Děkuji Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji, tato kombinace je zkrátka nesmrtelná♥
      Krásné a klidné dny, M

      Vymazat
  4. Moni,bezva dárkování....tuhle jednoduchost mám také ráda :-)
    Hezký advent,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško♥
      Krásný a klidný advent

      Vymazat
  5. Ahooooj zlatíčko, máš to úúúžasně zabalené, letos jsem vánoce pojala též už přírodně, jemně.
    Moni všimla jsem si, že jsi měla na trzích ty nádherné anděly dřevo, nezbyl Ti nějaký?
    Pa pa krááásný advent Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, od takové výtvarnice si toho moc cením, děkuji.
      Zuzí, z trhů mi žádný andílek nezbyl. Mám ale jednoho doma ještě z andělobraní, ale neumím si představit, jak jej poslat...jedině rozdělaného a doma mu přiťuknout křídla.
      Užívej s celou rodinou krásné adventní rozjímání a všechno Tvé nádherné keramičení prodej.
      papa, Monča

      Vymazat
  6. Moc zdravííííím.... máš to krásně zabalenéééé a jsme zvědavá, co andělkám řeknou Tvoje princezny.... chtěla bych být u toho.... tak budu aspoň myšlenkou a ten kousek mne tam snad bude v těch andělkách :- ))))
    Musím znova napsat, jak moc miluju Tvoje psaní a fotografie... ve všem, co děláš, je cítit tolik lásky, ale také pokory, která v dnešní době velmi často lidem chybí. Mám radost, že jste vše prodali na advetním trhu a že také Tvoje školní dětičky mají radost... to je tak moc prima :- ))))) Já začala s vánočními přípravami teprve včera... ulidili jsme náš malinký dvorek na zimu a pověsila jsem aspoň na dveře advetní věnec. Svíčku zapálíme asi zítra večer, protože advetní svícen jsem doděla teprve před chvílí... dřív jsme se k tomu zkrátka nedostala. Jdu také najít punčošky, ať nám má zítra kam nadělit Barborka ;-)
    Měj se moc krásně..... a zase přijdu pro pohlazenííííííí... pa Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendo,
      strašně Ti děkuji za Tvá milá slova, jsi zlatá.
      Také jsem letos chtěla pověsit punčochu na Barborku, ale budu ráda, jestli ustřihnu Barborku do vázy. Máme zase školení na kritické myšlení až do večera.
      Nakonec dám holkám ty andělky k Milkuláši, tak Ti brzo napíšu...a že se budou líbit ani v nejmenším nepochybuji♥
      Měj se moc hezky a díky za vše, M

      Vymazat
  7. Ahoj Mončo,já jsem tak ráda,že nejsem jenom já "postižená balením",neříkám,že už mám zrovna co,ale moc si každé balení dárků užívám.Letos má představa o formě balení asi nevyjde,ale i tak se mi dneska podařilo v jednom obchodním domě získat pár sáčků :-) Víš kde viď :-) Ale to je jen na malé dárečky a větší už musím zabalit jinak.
    Jsem moc ráda,že se trhu všechno prodalo .... ale vlastně se vůbec nedivím,u Vašeho stánku musel být boj :-)
    Krásný večer,pro Tebe vlastně brzké ráno na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  8. Vím, dali, jo? Škoda, že je tam neprodávají viď?
    Neboj, Gabčo, já myslím, že těch postižených s balením je hooodně:-)
    Moc děkuji a krásný den, M

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, nádhera, nádhera, nádhera!!!! Škoda potom rozbalovat :-D
    Přeji pěkný den!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, díky moc.
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  10. Moni máš je krásně zabalené:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně zabaleno máte :) Váš blog je úžasný! Přeji Vám, Moniko krásné dny ... Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuji a i Vám posílám krásné, pohodové dny,
      monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥