čtvrtek 12. prosince 2013

...domácí mléčná rýže...




Mléčná rýže
1 hrneček rýže
1/4 hrneček cukru
3 hrnky mléka
1 hrnek smetany
trošku soli
vanilkový lusk, nebo vanilkový extrakt ( nejlepší Marks and Spencer)



Vše smíchat a vařit na mírném ohni, často míchat.
Lusk vaříme celou dobu vcelku, nakonec rozříznout a nechat v rýži jen semínka. Extrakt přidat ke konci vaření.
Podávat můžete, jak máte rádi....teplé se skořicí, či studené samotné, nebo s ovocem, džemy....

vanilkový extrakt z M&S


Dobrou chuť



5 komentářů:

  1. Moni,
    zdravím!! Tuto rýži mám moc ráda,
    říkáme tomu rýžová kaše a nejraději teplou se skořicí!! Mńam.
    (Když jsem čekala svou dcerušku, jsem se touto kaší "ládovala" celé těhotenství- mám na ní krásné vzpomínky :o)))
    Moc se mi líbí skořicová hvězdička!§
    Krásný adventní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni super ja ted varim cacorce krupicnou kasi a chce to uz zmenu takze bude ryze s hroznovym cukrem :-)a bez smetany :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, náš Adam na mléčné rýži ujíždí, tak ji moc ráda vyzkouším. Už jsem se o to jednou pokoušela, ale nebylo to ono...Používáš nějakou speciální rýži?
    Moc se mi líbí tak galerie obrázků!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo,zase si se trefila do mé chutě,mléčnou rýži miluji hned jak dorazím večer domu tak si jí asi zkusím udělat.Dětičky jsou moc šikovné obrázky jsou moc pěkné a skořicová hvězdička?co dodat super jsi moje inspirace.Přeji krásný adventní čas.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  5. Mňáám, tchýně k ní dělá dušená jablíčka s medem a skořicí.Mléčná rýže taky tvořila podstatnou část mého jídelníčku v těhotenství.Papa Míša P.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥