neděle 8. prosince 2013

...poklady z lesa...


Krásný večer při svíčkách, mé milé.
....pro mě jsou nejkrásnější dekorace ty přírodní...
Pokud si uděláte vycházku do lesa, tam naleznete vše potřebné a vánoční výzdoba vás nebude stát nic.
Dnes jsme cestou z karlštejnských betlémů zastavili v lese...... a bylo opět co dělat.
Jen ten vítr a zmrzlé prsty, ale u krbu se vše napraví.



Recyklace papírové tašky z Ikea, bylo zapotřebí jen ji otočit naruby:-)
Nálety malých smrčků z houštin a hlína z lesa.








... v květináčku je pouze mech a hloh na větvičce...


...věneček ze spadaných modřínových větviček - jsou hodně poddajné a docela pružné...





Mějte příjemný a klidný večer
Monča


















18 komentářů:

  1. Moc Tě zdravím Moničko.....není nad přírodniny a ty jsi je využila nádherně....máš moc povedené dekorace.Nádhera...jako vždy u tebe.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,také posílám moc pozdravů a děkuji♥
      Krásné pohodové dny, MOnča

      Vymazat
  2. Que imagens adoráveis do seu lar!!

    Amei tudo o que vi aqui.

    beijinhos, Lígia e =^.^=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muito obrigado♥
      Feliz Natal, Lígia.
      Monča

      Vymazat
  3. Krásné. Hlavně se mi líbí modřínový věneček.

    OdpovědětVymazat
  4. MONIČKO, KRÁSNÁ VÝZDOBA.
    PŘÍRODNÍ DEKORACE MÁM TAKY MOC RÁDA.
    ZROVNA DNES JSEM SI Z PROCHÁZKY PŘINESLA, ZE STROMŮ POPADANÉ, VĚTVIČKY JMELÍ.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Bohdanko♥
      Jojo, jmelí miluji, visí mi tu od loňských Vánoc to pravé darované....věřím, že letos také dostaneme.
      Krásné předvánoční dny♥

      Vymazat
  5. Moni opět vše naprosto dokonalé,
    Ty jsi můj člověk, vítací cedule je úžasná.
    Krásný advent pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, ze srdce děkuji♥
    Pochvala od Tebe, výtvarnice, je mi velkou ctí, má milá,
    Krásné a klidné dny,
    Monča

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moni, musím uznat, že Ti krásné lesní poklady cvrnkly do nosu cestou z betlémů, ale ty jsou vždy nejlepší. Udělala jsi z toho krásné dekorace jako vždy. A vítací dekorace u vchodu nemá chybu :-) Přeji Ti pohodový týden KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko, moc Ti děkuju, jsi zlatá.
      Doufám, že jste všichni už fit a plni síly.
      Posílám moc pozdravů♥
      pa, Monča

      Vymazat
  8. Ahoj Moniko, dnes jsem objevila tvůj blog a moc se mi tu líbí! Přeji tobě i tvým blízkým pokojný zbytek adventu a zvu ke mně na návštěvu :-) (http://vad-art.blogspot.co.at/) Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo, moc díky a jsem ráda, že se Ti u nás líbí♥
      krásné a klidné dny, Monča

      Vymazat
  9. Moniko, ja mam sestrenici a jeji cela zahrada mezi domem a potokem byla zelen prinesena z lesa. Cele trsy travy, naletove smrcky, kapradi ... proste vsechno.
    Naprosto chapu tvou lesni vyzdobu... uz jen kvuli takovym malickostem je bajecne bydlet u lesa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo,
      u nás ve vesnici bohužel les není. To a kostel jsou jediné věci, které mi tu chybí. Stačí ale kousek popojet a jsme tam:-)
      Pozdravuj sestřenku:-)
      Měj se krásně u vás ve Francii♥
      Monča

      Vymazat
    2. ... mame stejne touhy ... nam tu dneska sviti slunicko ... dekuji za pripomenuti Lucie a ceskych tradic ... ja osobne to potrebuji oprasit.
      hezky den

      Vymazat
    3. Rádo se stalo, Míšo♥
      Mě by zase zajímalo, jak to vše probíhá ve Francii, to musí být úžasné...

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥