sobota 7. prosince 2013

....předvánoční střípky z kopečku....



Přeji vám všem krásnou sobotu, mé milé čtenářky.
Zítra si zapálíme již druhou adventní svíčku....toto letí








Barborkami jsem byla letos obdarována přímo na svatou Barboru.
Měla jsem z nich obrovskou radost, protože nám je přivezly kolegyně učitelky-lektorky-ze své třešně ve škole po několikahodinovém školení. Ten den bych už si do sadu nestihla odskočit a přesto je mám natrhané opravdu na Barborku.



...plním přání k dnešní snídani...
čokoládové šátečky z lískového těsta
Vím, že se správně říká listové těsto, ale od malinka říkám lískové....a tak u toho již zůstanu, tak mi to odpusťte, že nepoužívám správné termíny.
Miluji ta dětská slovíčka, která se uhnízdí v rodinném slovníku a zabydlí se natrvalo.
Můj brácha mi říkal Neny, když byl hodně malinký....a také mi to zůstalo.
Má "halinka" je žvýkačka.
Teď nás baví ta nejmladší, Betynka, svými agramatismy.....je to nádhera.
Nezapomeňte si to uchovat navždy








Milá Vendo, když jsem se večer po Mikuláši holek ptala, co bylo z nadílky nejlepší, hádej co?
Ano...Tvé nádherné andělky a ještě plyšáček.
Betynka si ji vzala hned druhý den do školky, aby se všem pochlubila.
Jsi u nás už natrvalo, moc děkuji.





...naši noví nájemníci...
Děkujeme, Mikuláši


Mějte krásný víkend a užijte si drobností, které nás každý den obklopují.
S láskou, Monča






16 komentářů:

  1. Mončo, máš to na kopečku pěkně předvánočně vyladěno... S tím slovíčkařením jsi mě pobavila... Já zase odmala místo fialová (jako barva) říkám "filajová" a taky u toho zůstávám dál :-D
    Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filajová je dobrá, Šárko:-)
      Měj se krásně a děkuji, papa Monča

      Vymazat
  2. Krásně je tu na kopečku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Moni vy máte sníh...to se máte :-) u nás to odpoledne trochu postrašilo, ale už po něm není zase ani památky. Jinak moc pěkné střípky, máš to krásně vánočně vymazlené :-) Pěkný večer na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kačí,
      jojo asi 3 cm a holky byly mokré, jak když se byly koupat a ještě ve 20h se producírovaly nadšené ve sněhu:-)
      Krásný večer♥

      Vymazat
  4. Moni, moc tě zdravím. Máš to všechno tak vytuněný. Mám moc ráda tvůj blog, jsi mi velkou inspirací.
    Krásný adventní čas Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc Ti děkuji a také posílám krásné dny tam k vám na sever:-)
      užívej si pohodovou předvánoční atmosféru♥
      monča

      Vymazat
  5. Moni,
    já tyhle krásné dětské "zkomoleninky" miluju .... i když už jsou kluci velcí, stejně doma pořád říkáme"kepuč" /kečup/ ...... "miranelka" /minerálka/ .... a Marečkovi pořád říkáme "Majdo" ..... Přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Ty andělky jsou nádherné ....můžu se zeptat, která že šikovná Venda ti je šila ???

      Vymazat
    2. Markétko, děkuji za milou návštěvu a krásné zkomoleninky...kepuč také říkáme:-)
      Odkaz na Vendu byl už v jednom příspěvku, ráda udělám další reklamu:-)
      http://www.mimibazar.cz/rodinne_fotografie.php?album=101158
      Měj se moc hezky v tom předvánočním čase, pa M

      Vymazat
  6. Dobry vecer Monicko-Nadhera,jako vzdy.Kdyz byla Barborka mala,rikala si Baja a taky se to chytlo.Dneska byl den blbec!!Cely den jsme byli v nemocnici,moji kocicku chytl slepak.Tak na pohotovost a rovnou na sal.Jak to boli,kdyz ty nase prdelky neco trapi!Ta nejistota,nervy,kdyz pochodujete pred salem a nemuzete nic delat!Snad bude uz jenom lepe!Klara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji a držím palce, ať je jen lépe♥
      Krásnou neděli, Monča

      Vymazat
  7. Milá Moni,opět pohoda,klídek, snížek,dětičky,ozdobičky....n á d h e r a....U nas v Brně trošku nasněžilo už v pátek...a ta 15-tiletá lítala v pul 11 před domem a psala slůvka do sněhu..ješte že ta 5- letá už spala..už vidím,jak by tam chtěla pozdě nepozdě taky♥♥♥♥zdraví Jana z Brna♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥