pondělí 30. prosince 2013

...rok 2013 na kopečku....


Co nám na kopeček naštědřil rok 2013
Jsem vděčná, tento rok byl krásný....




Moc ráda bych vám všem chtěla poděkovat za vaši náklonnost, opakované návštěvy.
 Za to, že čtete mé řádky, za milé komentáře, krásné maily a především si cením, že jsem mezi vámi našla hodně milých duší, které je mi ctí řadit mezi své přátele...
Děkuji
Ze srdce vám přeji úspěšné vykročení do nového roku.
 Přeji vám, aby rok 2014 byl úspěšný, vy jste měli kolem sebe milé lidi a především byli zdraví...... o to ostatní bychom se měli přičinit my, abychom si toho o to více vážili.
Mějte se krásně a opatrujte se,
Jsem tady s vámi moc ráda. Dodáváte mi energii a sílu a těším se na vás v novém roce.
Monča

35 komentářů:

  1. Moni, vím, že seš daleko a že seš virtuální(zatím), ale mám tě moc ráda. cítím, že vnímáš život jako já a je mi to moc blízké. děkuji ti za tvoje inspirace a za tvůj přístup k životu a ke všemu.
    přeji tobě i tvé rodině krásný a úspěšný život v roce 2014.
    Moni, děkuji za vše a kéž bych já i tobě byla někdy inspirací.
    a až budete mít někdy cestu kolem, rádi vás uvidíme.
    my z dolíčku. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc a moc Ti děkuji, až mi ukápla slzička, jsem takový dojímací tvor.
      I Tobě krásný nový rok a děkujeme za pozvání do dolíčku:-)
      Monča

      Vymazat
  2. Krásný Nový Rok a ať vám to štěstí vydrží po celý rok 2014.

    OdpovědětVymazat
  3. Úspěšný Nový rok tobě i celé Tvé rodině,hodně štěstí,zdraví a spokojenosti.Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moničko......děkuji za tvé krásné a milé přání.
    Celé tvé rodince, " na kopeček "přeji do nového roku všechno nej...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, Tebe i celej Tvojej rodinke na kopečku prajem do nového roku hlavne veľa zdravia a rodinnej pohody a teším sa na Tvoje príspevky i v novom roku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. krásna rodinka .. my dakujeme za Tvoje momentky a že nám dovolíš nahliadnúť do svojho "home sweet home" .. všetko dobré do dalšieho roku.. Vicky
    ps. mydlá mali úspech. ešte raz, vdaka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný byl ten Váš rok a přeji , aby byly i všechny další ♥♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji také všechno nej v roce 2014, ale hlavně zdraví. Moc se mi líbí Váš blog a jste moc krásná rodinka :-) těším se na nové příspěvky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. I Tobě krásný nový rok:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. jste báječná rodinka - přeji vše jen to NEJ..... Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Moni i tobe a cele rodine preji do Noveho roku jen to nejlepsi, plno zdravicka lasky a splnenych snu....moc rada k tobe chodim na "navstevu sem ",mas takovou zlatou dusicku v sobe a moc dekuji za inspiraci...a mydla jsou perfektni ;-) Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Zlatíčko z celého srdce Tobě i Tvé rodince přeji vše nej v Novém roce 2014, jsem moc ráda, že jsem Tě alespoň virtuálně, poznala, jsi neskutečně zlatý člověk s obrovským srdcem a studnice nápadů a haldy inspirace pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moniko,
    píšete, že tento rok byl krásný. Myslím, že byl krásný proto, že jej takovým dokážete udělat. To není dáno každému, ale vy tento dar máte. Vidět svět rozesmátýma očima. Díky za to!
    Přeji vše dobré,
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  14. Ať rok 2014 přinese NA KOPEČEK mnoho štěstí, zdraví a lásky....Lucie

    OdpovědětVymazat
  15. VŠE NEJLEPŠÍ V NOVÉM ROCE TI PŘEJE KLÁRA -MONIČKO,JSEM MOC RÁDA,ŽE TĚ TU NAJDU,UŽ NĚKOLIKRÁT JSI MI POMOHLA,ANI O TOM NEVÍŠ.DĚKUJI,ŽE JSI........

    OdpovědětVymazat
  16. Moni,
    fotografie jsou plné optismismu, pohody ,energie , kterou vnášíš mezi nás všechny.
    Přeju celé rodině v novém roce 2014 hodně zdraví , lásky, pohody ............... Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Moničko,přeji vše nej,nej,nej na kopeček.Holčičkám hodnou maminku,manželovi milující manželku a Tobě od nich to samé :-)
    Krásný Nový rok přeje Gabča - co je jenom jenom kousek za kopečkem :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moni,
    celé Tvojí rodině přeji co nejvíce zdraví, štěstí, spokojenosti, lásky a pohody. Budu se těšit na všechny krásné příspěvky i fotky na blogu.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Moni přeji ze srdce celé Tvé rodince hodně zdravíčka, lásky, jen dobré lidi kolem sebe a moc Ti děkuji za to, že dokážeš kolem sebe rozdávat radost, lásku, že se s námi ráda podělíš o své kulinářské umění a skvělé a kreativní nápady. Jsem moc ráda, že jsem objevila Tvůj blog a našla virtuální přítelkyni :-) Jak jsi psala o tom, že to byl krásný rok, byl hlavně krásný proto, že ses ho s rodinou snažila hezkým udělat a vychutnat si každý okamžik a radovat se z maličkostí. Mnozí by se od Tebe měli hodně co učit. Měj se krásně a přeji Ti brzké uzdravení a v dalším roce ať se Ti bacily obloukem vyhýbají. Užij si pěkného silvestra a mějte se krásně na kopečku. Zdraví KatkaB

    OdpovědětVymazat
  20. Moničko, mnoho štěstí a zdraví v Novém roce, budu se zase těšit na vaše skvělé příspěvky. Martina

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Moni, vážená paní z Kopečku:-))
    Tvá rekapitulační věta v úvodu je opravdu naplněna vděčností, byly vám dopřány krásné dny, ale tím, že jste si je sami připravili, Ty a manžel a princezny.
    Přeji Vám hlavně ZDRAVÍ a ať Vám nový rok přeje ve všem, co je pro vás důležité!
    Mám ráda Tvůj blog, jsem ráda, že jsi:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Moniko, děkuji za váš blog, který jsem náhodou letos objevila a který je mi velkou inspirací. Mám se od vás ještě hodně co učit. Přeji vám i celé vaší krásné rodině do nového roku vše co si budete přát a hlavně hodně vzájemné lásky a pohody. Mám i jedno sobecké přání, abychom se my, vaše ,,čtenářky" s vámi na těchto stránkách dál setkávaly i v roce 2014 co nejčastěji. Šťastný nový rok. Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Moni i já se připojuji k přáním...přeju aby se nový rok pro celou vaši rodinku nesl ve znamení pohody a lásky, měj se hezky, V.

    OdpovědětVymazat
  24. .... Moni přeji krásný nový rok ....
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    tobě i všem tvým milým a blízkým ......Marki

    OdpovědětVymazat
  25. Moni, já také děkuji...a za co? Za to, že jsem měla tu čest objevit Váš blog plný "obyčejného lidského štěstí" na nic si nehrající, pravdivý...no prostě svůj. Děkuji za skvělé nápady, báječné recepty, fotky plné pohody, štěstí a radosti ze života. díky že jste a ať je i Váš nový rok plný báječný překvapení a pohody. Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
  26. Moničko, z celého ♥ přeji do Nového roku spostu lásky, zdraví a radosti..Věra♥

    OdpovědětVymazat
  27. Krásna rodinka,prajem všetko dobré a hlavne veľa zdravia v Novom roku.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Mončo,
    taky přeju tobě a celé tvé rodině do nového roku jen to nejlepší...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Moni, přeji tobě i celé rodině pohodový, zdravý a šťastný nový rok!
    Těším se na další setkávání!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  30. Všechno nejlepší v novém roce a hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  31. Moni, přeji, abychom rok 2014 prožili s láskou, poctivě, s pokorou a v úctě k sobě i k druhým,potom se radost,štěstí a zdraví dostaví ze srdce Mokopa

    OdpovědětVymazat
  32. "Milovať znamená byť svetlom a teplom pre druhého. (Agid van B.)

    PF 2014
    Monika, v Novom roku želám tebe a celej tvojej rodinke hojnosť zdravia, pokoja a lásky...
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  33. I já vám všem přeju krásný a spokojený rok, všechno v něm si užijte v pohodě, všechno=čas, tak letí a nakonec zbudou vzpomínky a fotografie. Ráda se chodím dívat na vaše blogy=vás mladších než já, nasaju do sebe novou chuť cokoliv podnikat, mám rádost z vašich radostí....Hodně zdraví a štěstí...Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Moniko, přeji Vám a Vaší krásné rodince spokojený rok 2014. Moc ráda chodím k Vám na blog, kde čerpám spoustu inspirace jak v tvoření, tak v kuchyni. Držím palečky, ať je Váš blog pořád tak čtivý... Mějte se krásně. Martina

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥