neděle 15. prosince 2013

...vanilkové rohlíčky s mandlemi...



Vanilkové rohlíčky:

140g hladké mouky
100g másla
40g moučkového vanilkového cukru
(vanilkový cukr=500g cukru krupice rozmixované s jedním celým luskem vanilky)
50g rozemletých mandlí (bez slupky)
1 žloutek
Rohlíčky dělám opravdu malinké a ručně,
 žádná vykrajovátka, to není to pravé ořechové. 
Po upečení obalím rohlíčky v moučkovém vanilkovém cukru.





Dobrou chuť a ať chutná i vaší rodině jako té naší
Monča

6 komentářů:

  1. Tak veru, Vianoce bez vanilkových rožkov si ani neviem predstaviť:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, před chvílí jsem dopekla druhou várku, ta první už je snězená ..... já mám na to fintu se sterým mlýnkem na maso, mám na něj nádstavec, který dělá s těsta dlouhého hada .... vyžaduje to však týmovou práci a tak manžel strká těsto do mlýnku a mele a já nožem ukrajuji z hada stejně dlouhé válečky a skládám z nich válečky na plech .... bez vanilkových rohlíčků by to prostě nešlo ..... pa, pa a krásnou třetí adventní neděli .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Moniko, máme stejný rukopis, tvořím rohlíčky úplně totožné, máme nějak stejný "rukopis", já mandle míchám s lískovými oříšky, z vlašských rohlíčky také nedělám. Rohlíčky musí být uválené ručně. Jsem starší než vy, narozená 5. září v noci, proto jsem na rozdíl od vás asi noční sova.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Moni,vypadají úžasně.. Také mám recept a jsou výborné .
    Hezký zbytek večera,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, neodolala jsem a vyzkousela tvuj recept! Jsou opravdu vynikajici, muzes kouknout ke mne na blog jak se povedly:
    http://handmadebyhanki.blogspot.com.au/2013/12/vanilkove-rohlicky.html
    Dekuji moc za recept! Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Moni, včera jsem je vyzkoušela, jsou výborné. Akorát más strach, že budu muset péct znovu :-). Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥