čtvrtek 12. prosince 2013

...výtvarné práce sedmiletých dětí...


Krásný čtvrtek, mé milé.
Konečně jsem si donesla do školy fotoaparát, abych vám poslala přes obrazovku ty nádherné práce "mých" výtvarníků.
Výtvarná výchova je pro mě nejnáročnější fyziskou aktivitou ve vyučování, ano, více než výchova tělesná.
Pokud chcete, aby obrázky za něco stály, opravdu se paní učitelky naběhají. Ale výsledek stojí za to.
Miluji dětské obrázky, kam se kolikrát hrabou akademičtí výtvarníci.











Mějte se v adventním čase krásně a nezapomeňte, večer budou chodit Lucky.
S láskou, Monča

6 komentářů:

  1. Moni,
    máš ve třídě samé šikulky. Moc se mi líbí ty andělé. Tam bych si vybrala, no budu si muset říct těm svým čertíkům ať mi nějakého namalují.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, vyřídím dětem:-)
    Měj se krásně a děkuji, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Děti jsou jako kouzelníci,vždy vykouzlý něco krásného.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Moni,já to mocc dobře znám jak se člověk naběhá...učím výtvarku u jedněch čtvrťáčků,a dvojí paťáčků...a jako bonbonek ještě mám jedny sedmáky...letos nemám prvňáčky...ale miluju to,když pak skončí hodina a my výtvory dáváme buď na síté do třídy nebo do barevných rámečků na chodby..teď mne čekají pfka...máš moc šikovné dětičky...no, jaká paní učitelka...♥♥♥ vymyslet pro každou třídu jiná,aby si nezáviděli...♡ hlavně ti moji(5) trochu žárlí...-:))moc pozdravů Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,chtěla,jsem napsat,že některé obrázky jsou opravdu neskutečně krásné,ale to není pravda - krásné jsou totiž všechny obrázky a to bez rozdílu ... to se hold pozná,že paní učitelka je šikovná :-)
    Přeji krásný vánoční čas na kopeček a omlouvám se,že teď nějak málo nakukuju.Jsem si říkala,jak budu letos všechno krásně stíhat,když jsem doma na mateřské a nemusím do práce a ono prd :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko,
    překrásné obrázky, jsou to nadaní a pilní umělci.
    My máme doma na chodbě malou galerii již od školkového věku našeho syna a některé výtvory mi dodnes vykouzlí úsměv na tváři. Zdravím Lucie

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥