neděle 12. ledna 2014

...bonbónová DIY...


....při pečící neděli a následné sanitární hodince, kdy jsem musela vytřít a umýt komplet přízemí... mouka byla všude.....
...si holky zalezly do pokojíčku s miskou bonbónů a byly tam strašně a nezvykle hodné....

Šla jsem se nenápadně podívat a co jsem objevila, mi úplně vyrazilo dech.
Terezka úplně sama nakreslila a vymyslela stolní hru, kde se překonávají nástrahy  a odměnou na políčkách byly ony barevné bonbónky, které věru "hýří zdravím" :o)
Opravdu mě překvapila....že bychom sklízeli, co jsme zaseli?
Jsem za to moc ráda...snad z ní roste kreativní duše
Terinko, jen tak dál....






Opět jsem našla jeden pěkný citát

"Pokud chceš snídani do postele.......
.....spi v kuchyni....."

Mějte krásný týden a děkuji za milou návštěvu.
Monča a dnešní hlavní aktérky..... naše slečny





20 komentářů:

  1. Jaká maminka, taková dcera...:-)
    Moc ráda se u tebe nechávám inspirovat!
    Krásný večer všem u vás doma a holkám hodně nápadů! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, moc Ti děkuju, jsem ráda, že mohu inspirovat a dělat druhým takto radost.
      Měj se krásně, M

      Vymazat
  2. Mony ,když to doma vidí - jak jste kreativní nediv se - moc vám všem fandím , jste skvělá rodinka na kopečku pappa Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, Ty jsi zlatíčko...všem vyřídím.
      moc děkuju♥
      Měj se nádherně, Monča

      Vymazat
  3. Teda, holka zlata, tady se tvori o sto sest ... a to v kazdem koute domu :o) Vsude to voni cokoladou a sipkem .... nadhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkujeme.
      Krásné dny, M

      Vymazat
  4. Sikovne holky to maji po mamince! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, jasně, že jsou holky šikovný, vrána přece nemá holuba, že jo. Jen tak dál.
    a Vaše mýdla voní až sem ke mně. Jdu si dát oběd, nebo tady budu oblizovat monitor.
    pa a krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jsi zlatá, děkuju♥ Měj se nádherně, M

      Vymazat
  6. Milá Moniko, co dodat ,šikulky po mamince i tatínkovi
    díky za inspirace,pohlazení po dušičce, typ na kalendář od paní dýně-už je objednaný..
    moc krásné dny
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, rádo se stalo,
      Krásný den♥
      Monča

      Vymazat
  7. Wau, jaká matka,taká Katka.....♡♡♡ nebo jak to je....ale holky jsou evidentně po mamince...♥♥♥Taky mě někdy (ale,opravdu jen někdy)překvapí ta starší, když zabaví hrou tu mladší, ale kreativní duši ma po mě spíš ta pětiletá...♡♡♡♡♡ pozdravy z Brna Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, je zajímavé pozorovat, jak jsou ty naše děti každé úplně jiné, vi´d?
      děkuji a měj se krásně, M

      Vymazat
  8. Moniko věřím, že máš velikou radost z tak šikovných holčiček. :-) Já se u nejstaršího syna (16) také snažila a tvořila a četla, ale nikdy ho to nebavilo. O to víc teď prožívám každý obrázek u mrňousů. Ti oba tvoří a malují i sami od sebe a s radostí. Jenom ty knížky je nějak nebaví. Ale třeba i to přijde. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Lení, každý jsme opravdu jiný a jak říká krásný citát..."výchova má nesmírnou moc, dokáže-li se správně použít, ale není všemocná..."
    Tak si užívej tvoření u mrňousků.
    krásné dny a děkuju, Monča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥