pátek 10. ledna 2014

....citáty...



...Krásný pátek, mé milé čtenářky...
Že jsem maniak do citátů a tabulek, to už o mně víte, tak zase něco nového pro zasmání.
K naplnění tohoto citátu budeme potřebovat trochu mrazu, ale nebojte, už se sem žene. Příští týden si jej můžete někam doma napsat, aby všichni věděli, co dělat:o)


...tak a Koloběh je už  doma.....díky vám, které jste mi poslaly odkazy. Marně jsem jej hledala v prosinci...a tady vidíte, jak ta naše symbióza funguje. Já něco poodkryji a vy mě pomůžete.
Děkuji
Díky tomuto úžasnému kalendáři od Lucie Čapkové vím, co dělat a jak zpestřit každé roční období a oprášit tak zvyky našich prababiček.
Ještě že jsou mezi námi tak šikovné duše




...tento citát se hodí mít napsaný, kdyby vás přepadla nečekaná návštěva a vy, milé dámy, nestihly uklidit:o)
My bychom jej potřebovali permanentním fixem vepsat na dveře dětských pokojíčků.
Ač každý večer sklidíme, druhý den to vypadá, jak když vybuchne atomovka. 
Ale to je zřejmě folklór každé domácnosti se šťastnými dětmi.
"Šťastné dítě....bordel v bytě"


...a aby byly děti ještě spokojenější, upečte s nimi něco mňam do bříška...
Betynka je dnes sama na oslavě narozenin kamarádky ze školky. Strašně se těšila, že tam půjde sama bez doprovodu a Terezka nechtěla zůstat ochuzená o kamarádku.



Užijte si poklidný víkend, odpočiňte si a opatrujte se.
Monča

24 komentářů:

  1. Milá Moni, zdravím Tě při pátku a doufám, že jsi prožila pohodový týden. Já měla celkem frmol, ale alespoň mi to rychle uteklo. Po práci jedeme na barák, tak už se těším až zapálíme v krbu a uvařím si teplý čajík, chvíli si posedím a pak se vrhnu do práce...:-) Je tam pořád ještě toho hodně k dodělání, ale je to už taková ta jiná práce než jak pořád vidíš betonové zdi a všude prach...Ten poslední citát...ten se mi velice líbí a náramně se mi bude do nového bydlení hodit :-) Ten bude na každém patře, aby ho opravdu nikdo nepřehlídnul :-) Díky za tip a inspiraci! :-) Jinak koloběh už mi také pošťák donesl a je tam opravdu spousta krásných věcí, určitě letos některé zařadím mezi činnosti v různých ročních obdobích. Moni, měj se krásně a užij si pohodový víkend s rodinkou na kopečku. KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kačí,
      jsem ráda, že je pátek! tento týden jsem se trápila s nevyspáním, nevím proč, ale nespím i přes všechny bylinky. To je dobře, že už se vám to krátí a stěhování se blíží. Těším se na fotečky. Kalendář je opravdu inspirativní a s láskou kreslený, to je hned poznat.
      Měj se moc hezky, hodně toho zvládněte a těším se na návštěvu♥
      papa, MOnča

      Vymazat
    2. Moni tak to bylo asi tento týden něco ve vzduchu, protože já asi 3 dny po sobě se vždy probudila o půl 4 ráno a do půl 6 jsem čumákovala a nešlo zabrat..ikdyž jsem toho fakt měla tento týden hodně a jsem dost unavená, tak prostě nešlo dospat. Navíc jsme měli tento týden o půlnoci povyražení u nás na patře, soused přišel opilý a nemohl se dostat do bytu, tak sprostě nadával, řval a kopal do dveří, takže jsem opravdu ráda, že brzy vypadneme z paneláku. Lidé se někdy chovou hůř jak zvířata...Tak zkus odpočinout o víkendu a dospat se. Já ho budu mít pracovní, ale bude to manuální práce, u které člověk rozhýbe kosti, takže pro mně v podstatě relax po týdnu kancelářské práce...měj se krásně a také se na tebe moc těším..KatkaB

      Vymazat
  2. Ahojky Monči,
    ano, Tvé citáty mám moc ráda. Vždy překvapíš a je to úžasné.
    A s tím bordelem v bytě jsi se trefila.
    Krásný den a báječný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      Moc děkuji, Evičko. Jsme na tom opravdu všechny stejně,co?
      krásný víkend, MOnča

      Vymazat
  3. Ahoj, Moni - z fotek to teda rozhodně nevypadá, že by ve vašem domečku byl nepořádek! Takže určitě přeháníš s výbuchem atomovky. Citáty jsou supr. Krásný víkend vám všem na kopeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, hořejšek nefotím, z jistých důvodů:o)
      Děkuji a měj se krásně, M

      Vymazat
  4. Ahoj Moni...opravdu to mate.krasny a pokazde se tesim na tvuj novy prispevek..na citatech ujizdim, hrozne rada v nich ctu...ty teple ponozky budou potreba i bez nejake zimy, mam zanet prudusek tak bez teplych ponozek nedam ani ranu ..preji krasny a poklidny vikend cele rodine...s pozdravem Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tak je brzy lépe♥
      krásný víkend, Monča

      Vymazat
    2. Dekuji, leky od pi.doktorky zabrali tak uz funguji normalne...muzu se zeptat kde jsi sehnala ten rucne malovany kalendar?

      Vymazat
    3. Martinko, koupila jsem jej na fléru, ale na Silvestra měli poslední tři kusy. Potom zkus ještě stránky paní dýně.
      M

      Vymazat
    4. Moni, děkuji za tip, už jsem ho objevila pokud bude dále na skladě tak si ho pořídím...děkuji za inspiraci, rady a tipy ;) moc ráda se k tobě vracím a virtuální návštěvu ;) hezký víkend...Martina

      Vymazat
  5. Monča, milujem tieto tvoje príspevky:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Monika, tak citáty ma pobavili a už rozmýšľam, že hneď pri dvere musím dať takýto odkaz aj ja, pretože u nás sa žije "v obývačke" a proste hračky sú všade, stačí malá chvílka mojim deťom a čo bolo upratané, už nie je! Ale tak zase si myslím, radšej nech sa hrajú, akoby mali presedieť čas pred televízorom.
    Krásny víkend.
    Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hela,
      to je jasné, jen ať si hrají. Když byly naše holky malé, byl obývák jen jejich a je to jen dobře. Hrou se děti hodně naučí. Naše už jsou větší a pokojíčky mají nahoře, tak mám dole uklizeněji než před několika lety:o)
      A citátem se to vyřeší.
      krásný víkend na Slovensko♥
      M

      Vymazat
  7. Takový pravdivý, duši hladící příspěvek! Ale to je u tebe Moni standard!
    Přeji krásný víkend celé rodině!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zlatíčko, moc děkuji, jsi milá♥
      užij si poklidný víkend, M

      Vymazat
  8. Moni,kdepak u vás na kopečku....tam se stále dějí samé dobré věci...:-)
    S přáním hezkých dní,Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Mončo, díky za inspirativní ceduli, hned jdu psát na naši černou šatní skřín v chodbě.Kluci začali chodit na hokej a na fotbal tak si umíš představit jak u nás vypadá vstup do baráku.Někdy si připadám jak v hokejové a zároven fotbalové šatně,ale ke klukům to prostě patří.Přeji krásný a slunečný víkend.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, Moniko,
    už dlouhou dobu sleduji Váš blog a musím říct, že nic tak úžasného jsem na internetu snad ještě nenašla. Neznáme se, ale mám pocit, jako bych Vás znala roky. Ani si to neuvědomujete, ale děláte můj život mnohem hezčím, milejším, láskyplnějším... Miluji Vaše články o "maličkostech", obyčejných (a přesto vzácných) věcech kolem nás. Právě tyto články jasou pro mne VELKÉ duší, srdcem... pohladí, povzbudí - kdykoli otevřu Váš blog.
    Mějte se moc hezky a přeji (nejen) Vám jen to dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, u tebe je tak kráááásně .... a ty tvé citáty ....já je miluju .... v pubertě jsem je dokonce sbírala ....měla jsem jich pěkných pár sešitků ....ani nevím, kde se poděly .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Moni a já děkuju Vám, za úžasný blog, plný super tipů, nápadů,receptů, díky Vám mám doma taky Koloběh, je skvělý- vůbec jsem netušila, že něco takového existuje!!! Moc děkuji a krásné dny přeji !! Radka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥