středa 8. ledna 2014

...domácí "mýdlárna"....




....Krásný den, mé milé čtenářky....
Odpoledne si relaxuji u mýdel, baví mě kombinovat a vymýšlet nové vůně....teď se chystám na čokoládové, ale zatím tu dobrou 70% čekuládu, jak říkávala má babička, raději sním, tak až nějaká zbude....pochlubím se vám:o)


Naše nové voňavé přírůstky
Zelený čaj&máta....tentokrát jsem nemacerovala mátový čaj, v mýdle je jen máta  z naší zahrádky.
Žluté mýdlo je citrón s citrónovou kůrou.
Vpravo medovo-mléčné s  bylinkou, která má to nejkrásnější jméno....s mateřídouškou.



Užívejte "jara" a buďte spokojené.
Našla jsem nádherný, prostý a velice pravdivý citát....ráda se o něj podělím, vy ho určitě pochopíte a obohatíte se.

"Nehledejte štěstí venku, ale v sobě, neboť jinak ho nikdy nenajdete."
Monča

18 komentářů:

  1. Hezký večer Moniko! Už od léta sleduji vaše tvoření a netrpělivě vyhlížím každý nový příspěvek. :o) Díky vašim skvělým receptům jsem připravovala bezvadné pohoštění na Silvestra.
    Chtěla jsem se zeptat jestli se vaše mýdla dají nějak objednat nebo sehnat. Úplně cítím tu skvělou svěží vůni citrónového... hmmm a na to čokoládové jsem také zvědavá. :o)
    Přeji spoustu elánu do vaší další tvořivé činnosti! :o)
    Handy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Handy, děkuji a jsem moc ráda, že takto na dálku inspiruji a vkrádám se vám do domovů:o)
      Napište mi prosím přes kontaktní formulář.
      krásný večer a děkuji za milá slova♥
      Monča

      Vymazat
  2. Jsem v nebi, voňavém nebi..........Moni, co mi to provádíš??????????????????
    Jak si mám jen vybrat? Ale ta mateřídouška mě dostala! A i kvůli tomu, že to medově-mléčné je můj prozatimní favorit. No a ta čokoláda.....vrrrrrrrr....já si dnes koupila capuccino čajovky a voní mi celý obývák.
    Moni, opakuji se, ale máš opravdu krásný domov!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, můžu se zeptat, po aromatické stránce, když se s ním umyješ, zůstává na kůži ta vůně? Já třeba miluju jogurtovo medové sprchové gely, právě kvůli tomu, že tu vůni cítím ještě dlouho potom...děkuji, Magda

      Vymazat
    2. Děkuji Magdí.
      Mýdlo opravdu voní, ale je to vůně přírodní a samozřejmě chemie voní intenzivněji a zůstává i o to déle na pokožce. Ale co se mydlíme těmito mýdly, nemusím se už mazat tělovými krémy. Pokožka zůstává vláčná.
      pa a krásný večer, Monča

      Vymazat
  3. Hezký večer Moni, i na dálku cítím tu vůni, rozjeli jste to ve velkém. Taky mě zajímá, jestli by se daly vaše mýdla někde koupit, nebo je to jen pro vaši potřebu. Já bych si asi nemohla vybrat a nutně bych potřebovala všechny :-), zdravím na kopeček, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, napište mi skrz kontaktní formulář.
      Děkuji a přeji krásný večer♥
      Monča

      Vymazat
  4. Citát na konci je opravdu pravdivý, dneska jsem přemýšelala podobným směrem...dost často se přistihuji jak poslední dobou pořád na něco čekám...až začnem stavit, až přijde dopis od doktora, až bude jaro, až přijde Roman z práce...a pak budu šťastná...možná, a možná taky ne :-) proto píšu, že ten citát je opravdu hluboký, štestí je totiž stav našeho nitra, ne vnějších okolností...:-) a je dobré si to občas připomenout :-) Měj se hezky Moni, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, Verunko♥
      krásný večer, M

      Vymazat
  5. Moniko, jaká to nádhera....jste velmi inspirující ... kde na to všechno berete čas? Na kopečku asi hodiny tikají jinak, protože já si připadám, že nestíhám naprosto nic :-(.....avšak upekla jsem také Tříkrálovou bábovku s mincí, jen jsem dělala jiný recept (kakaovou s nakrájenými jablíčky) :-) tímto Ti ze srdce děkuji za nápad
    Zdravím Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, rádo se stalo, jsem ráda, že tuto tradici budeme šířit dál:-)
      Je pravda, že se celý den nezastavím, ale dělat jeden druh mýdla zabere tolik času jako upéct koláč. Delší čas mi zabírají cedulky a balení:-) Ale to mohu dělat po ránu, když nemohu spát:o)
      Krásný večer, MOnča

      Vymazat
  6. Moni, mýdla krásná. Nám už se krátí zásoby od tebe, tak budu muset za chvilku zase objednat :-) A to razítko na mýdla je super!!! Tříkrálovou bábovku jsem podle tebe pekla také a představ si, co se nám stalo... Pekli jsme ji společně s mladším synem, schovali do těsta minci. A Tobík hodně chtěl, aby tu minci našel právě on. A tak když jsme šli poprvé do bábovky zakrojit, dala jsem mu vybrat, který kousek chce a kde mám začít krájet. Ukázal prstíkem, já zakrojila a hned jsem narazila na minci :-D
    Hezký den přeji..
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je super:o) Měl určitě ohromnou radost.
      Krásný den a děkuji
      Monča

      Vymazat
    2. On nám pořád tvrdí, že vidí dovnitř věcí (např. jak mi proudí krev v těle a tak :-)). Tak když ukázal přesně na místo, kde byla mince, tak jsem mu to i začala věřit :-D Radost měl ohromnou :-)
      Papá
      Šárka

      Vymazat
  7. Moc krásná mýdla a slovíčko :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že potěšila♥
      děkuji, monča

      Vymazat
  8. Nadhera, mydlo zavonelo az k nam. Muj muz pouziva uz leta jen "domaci" mydlo misto peny na holeni a ja bych se bez nej take asi neobesla. Nastesti mam hodne kamaradky, ktere me pravidelne zasobuji :)) Moc zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, jsme na tom stejně. Sedm měsíců máme jen domácí mýdlo i místo sprchových gelů a trpím, když se musím v práci mydlit tekutým:o)
      Krásný večer,
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥