pátek 17. ledna 2014

... kuřecí omeleta ...




Tento recept jsem už mnoho let nedělala. Nedávno jsem si na něj vzpomněla, protože to byl Tomův favorit. Kuřecí omeletu  zbožňoval a jak byl šťastný, když jsem oznámila, co budou s Honzou mít k malé večeři. 
  Klukům přišla vhod, tak jsem moc ráda, že jsme oprášili starší recepty a stále mají úspěch.




Den předem naložte 3 kuřecí prsa nakrájená na malé kousky do marinády.

Marináda:
2 vejce
1 lžička kari koření
2 lžíce solamylu
2 lžíce hořčice
3 lžíce olivového oleje
2 lžičky sojové omáčky
2 lžičky  worčestru
2 lžičky provensálského koření
trochu římského kmínu

Druhý den smažte na pánvi po obou stranách i s marinádou.  Solím jemně až při smažení.



Dvě věci, které o tobě mnohé prozradí....
Tvá trpělivost, když  nemáš nic.
A tvůj přístup, když máš všechno.


Krásný večer, mé milé
Monča


10 komentářů:

  1. Teda Moni, nejspíše se nechám insporovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, díky...ty jsi nevyčerpatelná zásobárna receptů:-))), dnes byla k večeři cuketa a všem moc chutnalo! Takže ještě jednou děkuji a opět si píšu :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že chiutnalo, Lucí♥
      Mějte se ve mlýně všichni krásně,
      Monča

      Vymazat
  3. Jééé, takové placičky nám dělala vždycky naše babička, když jsme přišli na návštěvu. Od ní je to naše nejoblíbenější jídlo :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo,musím souhlasit tyto kuřecí placky jsou super dělám je taky a celá rodinka se může utlouct pro poslední kousek.Jo a už dva týdny umývám nádobí v myčce s tvým práškem a super,opravdu to funguje,děkuji Mikeška

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, mám ráda tvoje psaní, vaření, tvůj pohled na život, na svět, moc ráda na kopeček chodím. A teď už dost povídání a jdu vařit brambory na bagetky.
    krásnou sobotu přeju Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, mám ráda tvoje psaní, vaření, tvůj pohled na život, na svět, moc ráda na kopeček chodím. A teď už dost povídání a jdu vařit brambory na bagetky.
    krásnou sobotu přeju Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Jé Moniko,
    tak tyhle ,, čínské řízky " jak je znám já jsou u nás také velice oblíbené!
    Zrovna o minulém víkendu jsem je dělala :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥