pondělí 6. ledna 2014

...sluníčko za okny...


Krásný večer
Dnes to nejen za okny vypadalo na brzké jaro....vůbec mi toto počasí nevadí.
O víkendu jsem se musela hodně držet, abych nezačala pracovat na zahradě...trochu jsem plela, to jsem se neudržela:o)
A dnešní sluníčko bylo za okny tak krásné. Musela jsem to hned zaznamenat.
Svíčky mají své kouzlo....ale sluníčko umí čarovat ještě lépe. A jak umí zahřát a potěšit na duši...jéééé.







Ježíškovi jsem napsala o jediný dárek....aby mi zarámoval naše staré zrcadlo do ještě staršího rámu, který jsem  trochu "vylepšila" zářezy nožem.
Na tuto aktivitu jsem se chystala dlouho a pak mě napadla ta spásná myšlenka...nechat to na Ježíškovi.
A povedlo se.....děkuji, Ježíšku.


... a další magnetická mýdlenka...tato je z Hornbachu. Koukala jsem, kolik z vás jsem na tuto praktickou věcičku navnadila, to jsem opravdu ráda.



Krásný, poklidný večer a děkuji za milou návštěvu.
vaše Monča

30 komentářů:

  1. ahoj, Moni, krásne slnečné lúče boli taktiež aj u nás a deti škemrali o bicyklíky - v januári ..., krásne bývanie máte, každý deň sa teším na tvoj blog, ...prosím ťa, tie lampy nad pracovnou doskou v kuchyni pri oknách sú z Ikei? dik a krásny večer, Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jana,
      ano z Ikea:o)
      naše bety také chtěla dnes kolo:o) A moc děkuji za milý komentář,
      Monča

      Vymazat
  2. Moni, tys ale musela být moc hodná, protože moje jediné přání byla taková úplně obyčejná regáloknihovna na schodiště abych si mohla konečně po stěhování na knížky. a co myslíš? nic. dostala jsem (samože jsem se radovala) nudlovoudělátko. ale knihovnička je už skoro hotová, tak taky bude.
    přeji ti krásný večer a to sluníčko mě taky moc těší, já už bych to tak klidně do jara nechala.Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem byla hodná:o)
      Tak a´t je brzy ta Tvá kráska hotová a knížky se mohou stěhovat, Majko.
      pa M

      Vymazat
    2. Majko, jedno krásné moudro říká:
      CHCETE-LI PO MUŽI NĚJAKÝ ÚKOL, ON TO UDĚLÁ.
      NEMUSÍTE MU TO KAŽDÉHO PŮLROKU PŘIPOMÍNAT:-)))

      Moni, áááááááááááááááááááááááááááááááách.........
      Magda

      Vymazat
  3. Úžasný vkus máte! Přeji poklidný večer, Tereez

    OdpovědětVymazat
  4. Moni to je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasné bydlení, nádherné fotky. Dnes bylo nádherně, uklidila jsem, krom stromečku a pár drobností, vánoční, umyla okna a také fotila a fotila.
    Zlatíčko opatruj se pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, strašně moc Ti děkujuuuuu♥
      Viděla jsem vaší novou ložnici...krásná předělávka:-)
      papa a měj se nádherně, Monča

      Vymazat
  5. držák na mýdlo je super. A sluníčko u nás dnes taky dělalo divy, jako by byl konec března a ne tři králové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :o)
      Děkuji a krásný den, M

      Vymazat
  6. Asi máte nějakou sluníčkovou protekci, u nás žádné není:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my kousek zabalíme a pošleme:o)

      Vymazat
  7. Mony u tebe je prostě vždy kouzelně , nikde žádné zbytečnosti - vše tak akorát- prostě úžasné Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! Hrozně ráda otvírám váš blog, vždy se těšim co na mě vykoukne:)
    Mějte se moc hezky. Klidně bych brala celou zimu tohle počasí,mě to vyhovuje... ale na jaro se moc těším...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem na tom stejně, jen mám obavy o přírodu, jestli udeří mrazy...vše začíná pučit.
      krásný den,a děkuji.
      monča

      Vymazat
  9. Moni,
    mate to v baracku moooc krasne,utulne,ale hlavne a to predevsim je od tebe citit domov a to nekdy chcbi i sebedokonalejsimu bydleni.Strasne se me libi stul u sedacky a i cela kuchynka.
    Preji zase slnecny den.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      moc děkuji za milá slova. Na ten stůl jsem také pyšná, snesli jsme jej z půdy starého domu těsně před demolicí a k němu 5 židlí. Má duši a je po bývalých majitelích ....jen jsme mu zkrátili nožky a nalazurovali :o)
      krásný den, Mnča

      Vymazat
  10. To je tuším najkrajší chalúpkový interiér, aký som kedy videla ... srší teplom domova ... úžasné!

    Silvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvia,
      jste moc milá, děkujeme moc♥

      Vymazat
  11. To je krása, Mončo :-) Dva příspěvky po sobě, stejný interiér, pokaždé jiné světlo a tím pádem úplně jiná atmosféra. Ale obojí je nádherné!!! Taky máme na wc podobný zelený obklad a zelenou keramickou rybičku :-D Přišla jsem si k tobě pro recept na na domácí paštiku, tak jdu na to ...
    Hezký den!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky a ať paštika chutná..
      hezký den, Monča

      Vymazat
  12. Moniko, krásné fotky...jinak mám dva dotazy- první) čím máte natřenou pracovní desku v kuchyni ( toužím také po takové, ale trochu se bojím vlhkosti) a druhý) máte na stěně přesně stejný kalendář, co "nutně potřebuji" mohu poprosit o sdělení, kde jste ho sehnala? Moooc díky. Mějte se sluníčkově :o)) a omlouvám se za ty dotazy...Martina ze severu...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Martinko, pracovní desku napouštíme olejem, který kupujeme (jak jinak) v IKEA...
      Kalendář je vyrobený, psala jsem o něm tady: http://unasnakopecku.blogspot.cz/2013/07/rodinny-kalendar.html

      Hezký večer, Monča

      Vymazat
  13. Ahoj Moni...doufam, ze nevadi ze "tykam" ale mate to moc krasne, umis krasne vykouzlit domov...muzu se zeptat jak vyrabis kalendar? S pozdravem Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Martinko, děkuji Ti za chválu... odkaz na příspěvek, kde jsem se rozepsala o kalendáři: http://unasnakopecku.blogspot.cz/2013/07/rodinny-kalendar.html

      Hezký večer, Monča

      Vymazat
  14. Dobrý den Moni,já závidím tu lavici u krbu, dokážu si představit jak se tam lebedi s čajem a knížkou nebo jen tak kouká do ohně.
    Včera večer jsem dělala jogurt dle Vás a ráno překvapeni, vypadalo to jako jogurt, chutnalo to jako jogurt....byl to jogurt:-)))))))))))Děkuji za inspiraci.Radka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Monika, fotky vášho bývania, to je čistá harmónia. Ďakujem za krásny zážitok. Zdenka

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Moniko, máte úžasný vkus. Mě nadchly Vaši andělé. A jelikož by každý měl mít svého anděla, ráda bych jej vyrobila pro svého malého vnoučka, jelikož je dítko dosti živé a tak andělíčka strážníčka najisto potřebovat bude. Jenom nevím, jak s těmi křídly - ta jsou plechová nebo jste to vyřešila kartonem? Děkuji za odpověď a přeji, ať máte stále hodně nápadů a času je realizovat, Lada

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥