sobota 25. ledna 2014

....stromeček na třetí....




Krásný večer vám všem přeji.....
Možná za to může ta sněhová přikrývka venku a mrazivé počasí či mé romantické představy, ale
nějak se neumím  toho kouzla vánočního stromku vzdát. 
I ten z terasy už opadal a tak došlo na mini nálety z lesa.
...a tady je náš třetí a stále menší stromeček...
Vypadá už jako květina ve váze.

Náš stále se zmenšující stromeček mi přinesl na mysl známe verše Jiřího Wolkera
...
"...Stanu se menším a ještě  menším, až budu nejmenší na celém světě...."







...tak hlavně na mě nevolejte Chocholouška, slibuji, že stromeček na čtvrtou již nebude:o)))))
Užijte si krásné chvíle a poklidnou neděli.
S láskou,
 Monča



10 komentářů:

  1. Dobrý večer,
    mě se vůbec nezdáte na Chocholouška:))) stromeček je super, u nás v okně pořád hvězdy z Lidlu a všude pálim svíčky a aromalampu... na dveřích mám stále zelený věnec ,je mi líto ho vyhodit..
    Mějte krásný večer .
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Nic dívného, také jsem včera konstatovala, že by měly být vánoce vždy až 24. ledna, to bývá sníh. Já svítím chaloupkou, která má uvnitř světélka a na zdi ještě skleněný zelený stromeček, taková ta vitráž a mám sváteční náladu. Jo, a také jsem rozbalila bonboniéru, kterou jsem dostala k svátku 11. prosince a už na ni nedošlo. Pěkný večer. Dana od DK

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Monči,
    stromeček je úžasný. Já se svého také nemohu vzdát a mám ho pořád na balkoně..
    Ráda sem chodím na návštěvu, je mi vždy tak příjemně na duši.
    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Moniiii :-D :-D Ty jsi hračička :-D Veršíky super!!! Tak příště už jen větvička do vázy? :-D
    Pěkný večer a neděli...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. A zase je to krásné.
    Já se zítra budu loučit s naším, tím jediným letošním stromečkem :(

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, já žádnýho Chocholouška určitě volat nebudu, máme stromečky dva na terase a pořád ješttě srdíčkové nazdobené.
    přeji krásnou neděli na kopeček. Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, to bude tím sněhem venku ...i ve mě to evokuje Vánoce ..... tak to kompenzuju svíčkama a světýlky v domečcích .... Marki

    PS: U tebe je tak kráááásně .....

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,vůbec se vám nedivím.My jsme odstrojovali stromeček v sobotu a venku chumelenice.Říkala jsem si konečně pořádná atmosféra vánoc a stromeček se už musel odstrojit..Dana

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Monika. Som rada, že nie som v tom sama!!! Náš stromček svieti v obývačke a každý deň sa z neho veľmi tešíme. A dlho stáť bude, lebo v utorok odchádzam na liečenie a deti ho nechcú odstrojiť. Tak naša vianočná atmosféra sa pretiahne do konca februára. Prajem všetko dobré a teším sa na ďalšie príspevky! Vierka

    OdpovědětVymazat
  10. Hurá...jsem ve správném klubu :o)) stromeček stále ještě máme- říkala jsem si, že když je tak krásně zelený a voňavý je to neúcta vyhazovat ho...takže stále u nás je...o víkendu ale asi již odzdobíme...Martina ze severu

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥