středa 5. února 2014

...čokoládovo-banánový pohár...


Krásný večer, milé čtenářky
Dnes po celém dni plných povinností jsem dostala já mlsnou....ale snědly ji holky:o)
Použila jsem vanilkový pudink za studena (Dr. Oetker) a přidala kakao.
Proložila banány a ozdobila domácí šlehačkou.
Ale něco ze dna jsem přece jen vyškrábala.
Milá děvčátka, děkuji, že jste mě nechaly dvě minuty na nafocení:o)))
Ale potřebuji si něčím sladkým to nervstvo obalit. Dnes jsem opět měla jeden z náročnějších dnů. Né, vždy jsou dětičky k zulíbání.......a zítra celé odpoledne u zápisu budoucích prvňáčků.
To si asi koupím bonboniéru, abych se odměnila:o)




A co takové citáty o čokoládě?

"Jestli v nebi nemají čokoládu, 
tak ať se mnou nepočítají"

"Silný člověk se pozná tak, že rozlomí tabulku čokolády na dva kusy a sní jen jeden"
Mezi největší záhady patří skutečnost, 
že sní-li žena dva kilogramy čokolády,
 přibere vždy nejméně pět.

Mějte se krásně a
vy co máte prázdniny, užívejte volna .
A nezapomínejme.....s úsměvem jde vše lépe, ale chce to občas hodně pevné nervy.
S láskou, Monča




14 komentářů:

  1. Moni, mňam....poháry vypadají báječně :-) Citát o záhadě čokolády mi vykouzlil úsměv na tváři a u citátu o silném člověku a půlce čokolády jsem se musela zastydět...na mě když to přijde, tak jsem tedy velký slaboch....:-D Zítra přeji pevné nervy a tu bonbošku určitě s sebou ... zdravím na kopeček Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, pohárky vypadají dobře, taky bych si dala. Ať źitra všechno dobře dopadne. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Teda poháry vypadají moc dobře!Mňam!Také přeji na zítra pevné nervy a nějakou dobrůtku sebou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásný večer,narazila jsem na váš blog-je krásný.Pohárky bych si hned dala místo holčiček.
    Přeji pevné nervy a dobrý výběr u bonboniery.Betty

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, poháry vypadají krásně. A náročný dny já mám teď pořád, to bych měla už metrák. ale věřím, pevně věřím, že bude líp.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda ty mi zas děláš chutě:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá úžasná Moni, vždycky mě dostaneš �� �������� těmi citáty které zveřejňuješ - to je jako by mi mluvily z duše�� Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer,jsem slaboch, po uložení 20 zlatíček do pelíšku, hledala jsem a našla malou čokolku a snědla.Svatá pravda néé vždy jsou zlatíčka, ráda bych jim někdy vyndala baterky :)) ani zeslabit nejdou, ale na každý další den se těším. Jo a chleba jsem v sobotu vyzkoušela, nejdřív jsem řekla nikdy více,poté co v neděli 4.15 jsem zapnula troubu.Vše je jinak, v sobotu se chystám zase.Děkuji za rady a návody Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer,Moniko.
    To mi nedělejte, taková dobrota, slintám do počítače:))) děkuji za inspiraci ,hned zítra udělám dětem...
    Citát o čokoládě jsem si s dovolením půjčila,moc se mi líbí.
    Na zítra přeji pevné nervy a tu bonbonieru si kupte,určitě si jí zasloužíte!!
    Pěkný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Mňáááám, ja by som si hneď dala:-).
    Asi sa zajtra bude u nás variť puding. Držím palce, aby budúci prváčikovia nedali moc "zabrať" :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, tak tohle by bylo to pravé ořechové pro moji nervovou soustavu, fakt by si to teď zasloužila.
    Krásný podvečer Moni .... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. To je pohár dle mého gusta :) a ty citáty jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moni,Ty mě vždycky pobavíš.
    Přeji velmi dobré nervy.....Věra.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥