neděle 2. února 2014

...krabička plná mýdla...




Má voňavá závislost.
 Mýdla ani zcela nedomydlíme a už zkoušíme další. Ze zbytků, které nedomydlíme, strouhám dětem do vany "mydlenky"
Nahoře zleva: levandulové s provensálskou levandulí, medovo-mléčné s mateřídouškou, pomeranč&měsíček
Dole: šípkové, kávové, vanilka&orchidej



Vlevo již zabalená: citrónové, čokoládové, zelený čaj&máta
Tato krabice, starý šuplík ze staré chalupy, byl můj úplně první počin s patinou.
 Neměla jsem žádné zkušenosti a nerada čtu návody. Tak jsem vzala bílý Balakryl, přetřela šuplík a po zaschnutí jsem smirkovým papírem brousila, tedy patinovala. Poté přišla na řadu šedá pastelka a francouzské nápisy. A krásně slouží už několik let.





Krásnou neděli
Monča







16 komentářů:

  1. Voní to až k nám.Je to krása voňavá.Jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají moc krásně:)) a taky musí krásně vonět. Hned bych to očichala! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moniko,
    prosím tě, do Hnědého mňam :-) dáváš mléčnou nebo hořkou čokoládu?
    Děkuji a moc tě zdravím! Jo a velice mě pobavila tvoje fotka, na které jsi s manželem.
    Ta helmička mu báječně sluší!:-) Ti chlapi když chtějí, dokážou být opravdu roztomilá stvoření, že?
    Pa, Lucie. A měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, dávám hořkou 70%. Ale záleží na Tvé chuti, jakou máš ráda:o)
      Tomovi vyřídím. Sice remcal, co to tam dávám, ale nějak nejsme nikde spolu sami vyfoceni.o)))pa, M

      Vymazat
    2. Dala jsem od každé jednu a je to dobrota....
      Děkuji, pa, L.:-)

      Vymazat
  4. Nádherná mýdla...ráda bych si nějaké koupila, jsou někde k zakoupení? Náhodou jsem narazila na tvůj blog, celý jsem ho během několika dní prošmejdila a musela jsem si ho přidat ke sledování... super tvoření, recepty a krásné texty.
    Hezký zbytek víkendu Jitka, http://jita-siti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, mýdla jsou jedním slovem úžasná, jsem hrdá uživatelka a každému se chlubím a ukazuji, což znamená, že brzy budu nutně potřebovat další :-) Krásné dny Zuzka Kašči

    OdpovědětVymazat
  6. Vhauuuu... já ta Tvoje mýdla prostě milujůůů... ♥♥♥♥♥
    Nedám dopustit na levanduli.... ale tato jsou lákavá všechna. A krabička je super, jsi šikulka. Děkuju za mailík, určite se ozvu a se skřítkama můžeš předběžně počítat... bude mi ctí je holčičkám ušít ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem se podepsat.... promiň....
      Měj se moc moc krásně, pa Venda ♥.

      Vymazat
  7. Moni, těmi svými mýdly jste mne navnadila tak, že vážně zvažuji, že je budu pro svou rodinu vyrábět taky. Líbí se mi představa vyrábět si některé věci, které člověk sice běžně vidí v obchodech (ale často velmi mizerné kvalitě) sama doma. Pokud se dodrží správný technologický postup, může to rodině jen přinést. Zatím mobilizuji síly, ale už jsem "těžce nalomená", takže není cesty zpět :-) Ta Vaše vypadají krásně a určitě i krásně mydlí. Držím palce, ať se Vám po vyřízení všech nezbytných formalit brzy podaří rozjet rodinnou mydlárnu naplno :-) Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, já to starý mýdlo ještě nemám domydlený, ale už to vím, nastrouhám mydlenky a rozbalím si kopečkové levandulové. Huráááá, já se tak těším.
    pa pa Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, už dlouho obdivuji a odolávám Tvým mýdlům. Zřejmě nastala chvíle, kdy neodolám.... :o)
    Můžu poprosit o zaslání cenové nabídky na můj e-mail - marky.sokolka@seznam.cz
    Díky předem a přeji spoustu tvůrčích a vjemových inspirací při dalším tvoření a vymýšlení nových neokoukaných (spíše neočichaných :o) vůní.....
    Krásný slunečný den....Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Na takéto "dobroty" sa ľahko zvyká, tiež som trochu uletená na kvalitné handmade mydielka a do vianočných balíčkov som pre kamarátky tento rok nadelila také Bio vianočné darčeky.
    Nech sa Vám darí s výrobou mydielok a vidím, že ste sa s chuťou pustili aj do domáceho syra.

    OdpovědětVymazat
  11. Mýdla jsou nádherná - občas je taky zkouším udělat doma ale když se mi nechce tak si koupím nějaké krásné na www.anetashop.cz nebo tam taky kupuju mýdlové pláty aby jsme s dětma mohli něco vyrábět sami bez velkého nepořádku :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera...moc ráda bych některé "vyzkoušela"...mohu poprosit o nějakou nabídku ( ba.jana@email.cz )
    pravidelně se kochám Vaším bydlením a tvořením. Máte vše krásně sladěné, útulné...jste šikulka
    mějte se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den,
    ty vaše mydlíčka mi nedají spát:-) Jsou tak krásná, ach jo. Taky doma zkouším, jen si docela nevím rady s barvou a esencemi, v jakém poměru dáváte? Kolik macerátu třeba dáváte - např. u zeleného čaje? Budu moc ráda za radu. A taky bych ráda vyzkoušela to medové, to je úžasné. Pokud byste mi mohla písnout, budu moooc šťastná. Klidně na email:n.bronislava@seznam.cz. Děkuji a přeji krásné dny plné pohody. Broňa

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥