sobota 8. února 2014

...parmazánové krekry...


Pro dnešní milou návštěvu jsem upekla naše parmazánové krekry, nebo chcete-li sušenky.
Koukala jsem, že na netu je spousta receptů, tak jsem se inspirovala surovinami a zvolila svou variantu.
 K bílému vínu...nepřekonatelná slast. Opravdu cítíte jen ten výborný parmazán. I Toma, který slané tolik nemusí jako já, jsem musela odhánět, aby pro návštěvu nezbyl poloprázdný talíř.

Parmezánové krekry

120g Parmigiano Reggiano (nebo Grana Padano, či český Gran Moravia)
125g hladké mouky
80g měkkého másla
2 lžíce olivového oleje
sůl
namletý pepř
voda (podle potřeby)

Vše jsem spojila s nastrouhaným sýrem, vyválela na asi 3mm placku a rádýlkem jsem nakrájela sušenky.
Pekla jsem asi 12 minut při 180°C na plechu s pečícím papírem a ničím jsem nepotírala.






.... a tady další mlsky k vínu....









...užívejte krásný víkend a na zdraví...
Monča





12 komentářů:

  1. Hmmm, k Vám bych si také ráda zašla na vínko:) Vypadá to senzačně!! Divím se, že pro návštěvu něco zbylo. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Moni ďakujem za skvelé recepty, pekne si ich ukladám do zložky "z kopečka" :) mnohé som vyskúšala a práve mám v trúbe Focacciu :) Krásny víkend a príjemné chrumkanie pri dobrom vínku :) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, opäť krásne fotečky. neviem sa vynadívať. prajem Vám príjemný večer so slanými suchárikmi a dobrým vínečkom. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Mončo,
    konečně se mi dnes podařilo založit si svůj blog. Jsem strašně ráda že budu moct komentovat Vaše příspěvky a fotečky. Petra ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, to vypadá velice lákavě a určitě i návštěvě moc chutnalo :-) Doufám, že jste si užili pěkný večer s přáteli a fotečky tvého menu opět moc krásné. Přeji pohodovou neděli a užij si pohodový týden prázdnin s dětmi. Zdravím na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem je dlouho nepekla Moni, děkuji za připomenutí.
    Úplně nadšená jsem z vašeho plyšáka - tohle jsou ty chvíle, ze kterých děti žijí celý život...Krásné!
    Pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Monika...mnamky...receptik odlozeny...dakujem, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. :o))) A kdeže to bydlíte??Že bych přišla na jablíčko.Krásný bloček a krásné fotky.Přeji krásné jarní prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer,
    dnes jsem udělala Váš čokoládový dort bez mouky a je naprosto luxusní!!!! Včera jsem zase pekla muffiny s čokoládou a také byly skvělé. Na Váš blog chodím pravidelně a velmi se mi líbí vaše bydlení, citáty, výtvory a nejvíce andělé z polínek. Mějte se skvěle. Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes poprvé vyzkoušeno a jsou úžasné. Moc děkuji za výborný recept.

    OdpovědětVymazat
  11. Pekla jsem včera na oslavu, jsou opravdu moc dobré- všem zachutnaly :-)Děkuji za recept.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥