pátek 7. února 2014

... plyšák podle předlohy aneb recyvěci...


Hned první podvečer prázdnin jsme využili k vytvoření mazlíka do postýlky podle Terezčiny kresby.
Terezka si sama hračku nakreslila a dala ji jméno....Lesní spáč....
Vyndali jsme šicí stroj, nitě, jehly, nůžky, fixy, papíry a za tři hodiny se narodil.
Teď spinká s Terezkou v postýlce. Byla nadšená.
A my také, že jsme s Tomem společnými silami zvládli něco, co jsme holčičkám už po Vánocích slíbili.
Bety byla na řadě první, ale nechtěla se starého bodýčka, které jsem připravila na obličej její hračky, vzdát. Navlékla ho na sebe a celý večer v něm byla:o)







Terezka, nakažena maminkou, si vytvořila svou jmenovku na svého nového mazlíka.


Na hračky využívám odložené dětské oblečení, tedy u nás po Betynce a jedna hodná duše mi zaslala plný pytel látek. Tak jsme, Danuško, také využili.
Moc děkujeme.
Výplň je ze starých polštářků.




Užívejte krásný víkend podle svých představ.
Děkuji za vaše opakované a milé návštěvy.
Monča

21 komentářů:

  1. Týýý brďo..... no ten je božíííí!!! :-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, milá Ajko.
      Hlavně, jak byla nadšená nová majitelka. Uklízela každou nitku s radostí a bez odmlouvání, jak se těšila:o))))
      papa, Monča

      Vymazat
  2. Je krásný...ale teprve vedle holčičky je vidět, že je to i obřík !!!! ať si ho hodně užije....a pamatuje...M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý si ho schová až do dospělosti. naše Terka je milovník plyšáků. Spí každou noc asi s 30, je jich plná postel:o)))
      Moc děkuji a krásnou sobotu, Monča

      Vymazat
  3. ooooooooooooooooooooooo, no ten je dokonalý, jste obr šikulky. Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc Ti děkuju, ale k dokonalosti má hodně daleko.
      Fakt šít neumím a vše je nějak hotové jen díky té energii, že tp mooc chci:o)
      papa a doufám, že už můžeš mávat.
      Krásné dny, Monča

      Vymazat
  4. Super spáč - to se to s ním bude spinkat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, zatím stále spí a měla jej místo polštářku, tak věřím, že účel splnil.
      Díky, Monča

      Vymazat
  5. Jéé,ten je pěkný a je ho kus chlapa lsního:))) Jste šikulky :))
    Krásný víkend, užívejte prázdniny...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je kus:o) Když už, tak už:o)
      Moc děkuji, Péťo.
      Také krásný víkend, Monča

      Vymazat
  6. Teeeeeda Moni, ten je úplně perfektní - nechte si ho patentovat :-) je to úžasný originální kousek, jste na kopečku všichni neskutečně šikovní! Užívejte krásný víkend! Zuzka Kašči

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je nádhernej a má úžasného "ducha"...

    OdpovědětVymazat
  8. ..to je sympaťák:) věřím, že žijou v lese a že pořád jen nespí a že je potkám, tedka už budu vědět, jak ho oslovovat:) jste moc šikovní, to je úžasné mít vlastně navrženou hračku, to je radostnělásková vzpomínka navždy:) hezký den Káťa

    OdpovědětVymazat
  9. to je úžasne, určite omnoho lepšie ako tie kupované, lebo v tom tvojom je viacej lásky takej úprimnej lásky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, to je krásná příšerka. jste šikulky.
    krásnou sobotu a užijte si prázdniny.Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, ten je úžasný !!!! Moc se vám "holky" povedl !!!! ....Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Jste šikulky se vším si poradíte. Moni prosím kdy budete dávat receptík na ten sýr co jste vyráběli ? Už se nemůžu dočkat-chtěla bych vyzkoušet . Díky moc a hezký den Jarka :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jak jsem psala večer, je úžasný a Terezka se bude určitě co nevidět k šicímu stroji hrnout sama.
    Mám z vás radost holky.
    Dana od DK

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Mončo,
    mám pocit,že všechno už bylo řečeno ..... je to dokonalá nedokonalost :-)
    Takové nedokonalé věci dělané s láskou miluji a přitom je nedokážu udělat ... jsem hrozný detailista a při tvoření mě to neskutečně obtěžuje a brzdí :-) Moc by jsem chtěla jen tak sednout něco si hala-bala naplánovat a vrhnout se na to ... ale to já ne ... začnu vyměřovat,jestli tahle ruka není trochu jiná,než druhá ... jestli je tahle část stejná jako druhá a pořád něco ... praštěná jsem,vadí mi to,při tvoření obtěžuje,nevím co s tím ...ale jednou to určitě překonám :-)
    Krásný den na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  15. Lesní spáč je prostě BOMBA !!!! To je super, že je přesně podle obrázku...kdyby tohle dělala každá máma - a já věřím, že by to zvládly všechny i bez šicího stroje- to by bylo na světě šťastných dětí !!!
    Dávám vám holky šikovné 1*** !!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Mončo, nedá mi to nenapsat, co na spáče vaší Terezky řekla moje Terezka: maminko, já bych chtěla taky takového sobíka Špuntíka. Když jsem jí odvětila, že je to lesní spáč, tak se na mě koukla a prý v lese takové zvířatka nejsou, takové prý bydlí na Severní polu (zrovna koukala na Polární expres). Takže už vím, co nás příští týden čeká.... nemocná Teri bude odpočívat a asistovat a maminka se pokusí spíchnout něco podobného. Děkuji za inspiraci a přeji krásný nadcházející týden.
    Anet

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥