středa 12. února 2014

...procházka naším krásným Českým krasem...



Jsem ráda, že bydlíme tam, kde bydlíme. Příroda je tady tak rozmanitá a krásná.






...patříme ke "kačerům" a Bety dnes šla poprvé sama s navigací a hledaly s Terezkou poklad.....
...a našly, holky šikovný....
Naše 155. keška :o)







Užívejte si vaše krásná místa, v naší zemičce je všude moc hezky.
Patřím k lidem, kteří sice v mládí každoročně cestovali do cizích zemí, ale nevím, jestli je to věkem, ale tady u nás, v té naší malé zemičce, to mám nejraději.
Často mi na mysl přijde citace ze Svěrákovy Vesničky střediskové, kdy se pan doktor tak zarytě kochá: ".... Alpy, ty tě ohromí, ale tohle, to tě dojme...." Svatou pravdu má pan Svěrák.
S láskou, Monča a team z kopečku.

9 komentářů:

  1. Kačeři zdraví kačery :-)
    Naše poslední keška má číslo 473 :-)
    Podle fotek to ani nevypadá na procházku v únoru,moc krásné počasí si můžeme užívat :-)
    Krásný večer na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo,
      my jsme totiž strašný Kačeři ostudy. Těch 150 jsme odlovili před stavbou. S Terezkou jsme od jejích 2 let lovili intenzivně a pak přišly do života papíry, jednání s úřady a stavba. Ale teď to musíme rozjet už kvůli Bety, byla nadšená. ta byla malinká, když jsme lovili naposledy. je to super zábava s dětma a vždy máš jistotu krásného pokochání , výhledů...Tobě to ani říkat nemusím. Zase něco společného:o)
      Měj se moc hezky, pa Monča

      Vymazat
  2. Další kačeři zdraví kačery..no..my jich máme kolem 3 000...koukám, že si jaráků pěkně užíváte♡♥♡♥... Nás to čeká teď, od soboty..už se moc těším..zasloužíme si je..♡♥ Zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo,máte krásné okolí,musí tak být úžasné procházky,my také rádi chodíme na prochajdy ale takové krásné okolí tu nemáme. Přeju pěkný večer Petra ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda navštěvuji Váš blog...líbí se mi Vaše pozitivní naladění, smysl pro detaily a umění radovat se z maličkostí a přítomných okamžiků... někdy je to v mém okolí tak vzácné...fandím Vám, přeji jen to dobré a těším se na Vaše další příspěvky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni máte opravdu krásnou přírodu kolem sebe a nejlepší na tom je to, že v každém ročním období se člověk může kochat něčím jiným a přitom na stejném místě. S tvým citátem souhlasím, že do Alp se člověk rád zajede na chvíli podívat, ale doma je doma - tam to člověka dojímá a kochá se nejvíce :-) Jinak moc děkuji za super příspěvek o sýru, ukládám si ho a jen jak bude chvilička, tak jdu na to :-) No a s těmi korbáčiky, tak to jste frajeři, klobouk dolů :-) Užij si zbytek prázdnin s dětmi a ať Vám počasí přeje ke krásným vycházkám. U nás od včerejška sněží a mrzne...jsem Ti to říkala, že se budeme mít stěhovat a začne sněžit a už je to tu....:-) Posílám pozdravy na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačko,
      to je mi líto s těmi potížemi při stěhování...konečně přišla zima, co?
      Hlavně, že jsou zuby zažehnány a s tou velkou dávkou těšení se do domečku půjde vše s lehkostí, neboj.
      Moc na vás myslím a zvládněte to♥
      papa a moc děkuji, Monča

      Vymazat
    2. Milá Moni právě že ty zuby mi ještě nedaly pokoj, včera jsem musela ke svému zubaři tady u nás, aby se mi na to podíval, protože v úterý celé odpoledne jsem měla pořád pocit, že mi z těch ran něco teče a bála jsem se ať tam nemám zánět, no prostě ať se tam neděje něco špatného, když mně strašili tou nemocnicí. Tak jsem hned ve středu ráno šla. Tak mi obě rány celé vydezinfikoval a říkal, že se mu to jinak zdá klidné. Tak uvidím co mi řekne v pondělí doktor při vytahování stehů. Ale prý kdyby se tam tvořil zánět, tak by mně to bolelo a pusa znovu natekla a že by mně v tom škubalo. Což mi naštěstí nedělá. Ještě to pobolívá, ale dá se to vydržet. Zatím můžu kousat jen na jedné straně a pořád jen takové měkké jídla, ale díky aspoň za to. S tím stěhováním já pořád věřím, že se nad námi to počasí slituje a jak budeme převážet nábytek, tak že nás počasí nezradí, ale uvidíme. Zatím převážíme krabice, tak je to v klidu :-) Díky, že na nás myslíš, jsi zlatá. Tak se mějte krásně na kopečku a užívejte volna. KatkaB

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥