středa 19. března 2014

..drobnohled z předjaří...






„Rodina, domácnost a děti nabízejí muži ráj, kde může denně vidět boha s anděly při jejich díle.“
Louis-émile Bougaud


„Hra je jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zjednodušit život. Přesně to jsme dělali jako děti, ale v dospělosti jsme si hrát zapomněli.“
Albert Einstein




„Vychovávat dítě znamená vychovávat sebe.“


„Žádné dítě není tak roztomilé, aby matka nebyla šťastná, když konečně usne.“
Ralph Waldo Emerson




Jsem vděčná za to, co mám.


Krásný den
Monča



13 komentářů:

  1. Dobré ránko Moničko, jen co jsem vstala musím otevřít blogy a podívat se co je nového :)
    Krásný drobnohled z předjaří jste udělala,hezky jsem se pokochala :)
    Máme to, ale úžasné děti a bez nich by to nebylo ono....
    Krásný den Petra ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, krásně jsi citátama vyjádřila svoje pocity.
    přeji překrásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moni moc krásné momentky svých dětí jsi zachytila. Jak spí Betynka na tom gauči, tak to jsem se musela smát, protože takhle mi už Kubík taky párkrát vytuhnul :-) Ale pro nás maminy je to pěkná podívaná viď? Člověk by je v ten moment snědl :-) Prostě bez dětí by to nebylo ono :-) Pohodové dny na kopeček přeji KatkaB

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky...ano, děti vychovávají nás:-))) moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný den, Moni, vždy se těším na Tvé příspěvky a vždy mi zvednou náladu, fotečky jako vždy krásné a pohladí po dušičce, taky mám dvá skřítci, ale ty jsou k neutahání, mějte se prima všichni Na kopečku, Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Mončo,
    krásné fotečky jsi nám sem dneska dala ... některé už znám a některé jsou pro mě nové,ale ze všech je opět cítit ta skvělá pohoda,která z nich vyřazuje.Je prostě vidět,že se "máte",protože se "máte" :-)
    Krásný den na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné střípky ze života♡♥♡♥Každá správná máma má být pyšná na své děti a rodinu, podporovat je a to za každé situace....♡♥Věř mi, vím o čem mluvím...mám doma jedno skoro ještě miminko a jednoho puberťáka...Té podpory a trpělivosti potřebuju denně plný ranec...Děláš to dobře, jsi skvělá máma♡♥♡♥♡♥♡♥ Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím,Mončo, Váš nový příspěvek mě po ránu pohladil po duši. Taky ráda fotím své děti a jste mi vzorem :-) pa,Káťa

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, stačí opravdu málo, aby člověk byl štastný, taky si užívám i ty obyčejné chvíle s rodinou.Jste opravdu šikovná, fandím vám.A protože mám také ráda citáty, tady máte jeden, je opravdu výstižný:Děláme práci, kterou nenávidíme, abychom si mohli koupit věci, které nepotřebujeme, protože chceme omráčit lidi, na kterých nám nezáleží. (Nigel Marsh) Ať se daří, Judy

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný drobnohled, doslova pohlazení pro duši.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, krásné a pravdivé citáty :-) Hlavně ten první se mi líbí. Asi ho u nás doma vystavím na hodně viditelném místě :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné citáty - z fotek dýchá radost. Také máme dvě holčičky, děti jsou dar. Hezký zbytek dne, Martina

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥