neděle 23. března 2014

...hambalka na sušení ...


Asi díky tomu celodennímu dešti jsem se dočkala mé vysněné hambalky nad krbem, kde si budeme sušit bylinky, šípky a v zimě bundy.
Mám neuvěřitelnou radost.
Vzpomínáte, jak jsem v srpnu psala, že za několik dní se dozvíte, na co že si přinášíme z lesa takovou větev?
Těch dní bylo trochu více, ale o to větší radost mi dnes Tom udělal.
Moc moc děkuju, lásko.












Krásné odpoledne
Monča






18 komentářů:

  1. Krásné staré slovo :-)) Teď už vím co mám doma ...moje je z březové větve...a sušit bylinky se na ni taky chystám. Pěknou neděli ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já se asi měla narodit v jiné době...tak by mě bavilo pomalejší tempo bez super techniky, ale s ohněm, prací venku, se zvyky, rodinou pospolu a né ve stresu z práce a z deadlinů:o)
      Tak alespoň ostrůvek s hambalkou do tohoto přetechnizovaného světa:o)
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Konečně:o) Jak se vyplatí radovat se z deště...zastaví práce na zahradě a doma je stále také co dělat:o)
      Haničko, krásný večer, M

      Vymazat
  3. Moni ...pěkně to k vám pasuje do vašeho interiéru... paráda ... moje tchýně ji měla na sušení bylinek, ale nakonec vyhrála realita všedních dnů a na hambalce vlály utěrky :-) Krásnou neděli...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkujeme. Na utěrky asi taky dojde:o)))
      Mějte se doma všichni krásně, Monča

      Vymazat
  4. jo,jo manžela máte šikovnýho

    OdpovědětVymazat
  5. To já vím a hýčkám si ho♥ je to můj poklad.
    Děkuji a vyřídím:o)

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc pěkné, krásně to k Vám pasuje. Mám to podobné, vždycky se v záplavě krásných dnů těším na jeden či dva deštivé, kdy budu s chutí tvořit něco vevnitř. Jen toho deště nesmí být moc. :-) pěkné dny

    OdpovědětVymazat
  7. Mně hodně zaujalo to dřevo narovnane vedle krbu. To je nádhera. My ho máme ve velikem proutěnem koši. To Vaše uložení je lepší na doschnuti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme.
      Ano, na sušení je to ideální. Dvě zimy jsme byli bez dřevníku a toto řešení nám moc pomohlo.

      Vymazat
  8. Milá Mončo.... moc moc moc zdravím ... opět po delší pauze se dostávám nejenom k pročítání Tvých úžasných příspěvků, ale i k psaní. Pilně a poctivě Tvůj blog sleduju, doslova hltám každičký příspěvek, je to jako když tě někdo pohladí někde uvnitř a člověk se cítí šťatsnější.... moc Ti za to děkuju... vážně moc :-)))))
    Hambalka má duši a pasuju Ti tam jak... no... jak "prdel" na hrnec .... hihihi :-)))) Dnes mi mluvíš z duše... nebyl to dříve život jednoduchý, byla to každodenní dřina, ale jak nám dnes chybíííííí. Nesnáším spěch a hektický život... chtěla bych malý domek se zahrádkou, kde voní bylinky, za oknem muškáty... pečovat o děti, manžela, vařit a strat se o domácnost, zahrádku mít blíž k přírodě a k Bohu....
    Proto máš můj veliký obdiv, že sis velkou část toho krásného z života našich předků dokázala prosadit i v dnešní upspěchané době.
    Přeji krásné jarní dny, hodně sluníčka a obyčejné radosti... Venda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vendo,
      tolik jsi mě potěšila a moc Ti děkuji za nádherná slova.
      Jsme holt naladěné stejně, viď?
      Měj se moc hezky, užívej si jara a buď co nejspokojenější♥ M.

      Vymazat
  9. Ahoj Moniko, paráda, moc pěkné to máte doma. Já také delší dobu čekám až mi manžel něco takového vyrobí nad starými kamny. Pořád je kolem domu co dělat, ale má to prý v plánu. Ani jsem nevěděla, že se to nazývá hambalka. Takže díky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moni opět jsi nás potěšila krásným příspěvkem :-) Tvůj Tom má opravdu zlaté ruce a je vidět, že mu žádná práce není cizí. Hambálka se Vám tam opravdu hodí a věřím, že bude mít různého využití nejen na sušení bylinek :-) Úplně s tebou souhlasím, že život kdysi naši předkové měli daleko těžší a složitější, ale drželi při sobě, uznávali hodnoty, které měly smysl, dodržovali tradice a v podstatě od nás žili prostší život, ale daleko plnohodnotnější. To my se máme ještě od nich hodně co učit...Mám pocit, že čím je ta doba uspěchanější, tím víc lidí se rádo vrací k tomu, co bylo kdysi :-) Aspoň mám takový pocit z mého okolí. Moni měj se moc krásně a přeji pohodový týden jak doma, tak hlavně v práci. Zdravím na kopeček PS: dnes se chystám na tvé koblihy pečené v troubě:-) KatkaB

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, ta "hambalka" vypadá úžasně !!!! Už jí vidím celou ověšenou sušícími se bylinkami a kytičkami .... Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké odpoledne:)Váš blog sleduju už pár měsíců-pravidelně a moc se mi vaše příspěvky líbí. Domeček máme podobný, přízemní, i co se vybavení týká-stejný vkus.Dýchá na mě z něho pohoda,klid, láska a děti:)Musíte být skvělá učitelka, když máte takový pohled na život-z nadhledu.Děkuju za to, že kousek z vašeho života ukazujete i ostatním, vždycky mě to zahřeje u srdce a zklidní.
    PS: Obdivuju, že skoro denně něco vaříte, pečete a ještě to dokážete s takovým vkusem nafotit:)
    Mějte se moc hezky a přeju Vám, abyste byla i nadále tak spokojená, jak jste-je to vidět.
    PPS: Hambálka jsou naprosto skvělá! Už jsem se dívala nad náš krb, že by se nám to tam hodilo taky. Pavla

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥