středa 19. března 2014

...Jak vám dupou králíci?...


Krásné odpoledne
Moc vám všem děkuji za tak nádherná slova v komentářích. Ani jsem si nemyslela, že vás předchozí příspěvek tak osloví.
Blog je pro mě praktická úschovna našich fotek a jednou bude pěkné se ohlédnout.
Čas opravdu letí jako vítr a děti tak rychle (bohužel) rostou.

Dnes jsem vyrazila do mého milovaného zahradního centra u Lisého pro tavoly, ale kamion s keříky  teprve dorazí. Ale z tohoto ráje nelze odejít bez nějaké radosti.
Dnes to vyhrály macešky, Yankee v akci  a opletený zajíc.
Jojo, do butiků a parfumérií nechodím, ale výtvarné potřeby a tyto blbůstky zkrátka patří k mým milým neřestem.




S naší Betynkou je těžké něco vyfotit, aniž by tam někde nevykukovala a nepózovala 
...to byste viděli těch pokusů, když něco dekoruji a fotím:o)))
Tak jsem ji vám dnes přidala, naši skoro pětiletou dekoraci
Mějte se krásně, užívejte si vaše dětičky.... dokud dětmi jsou a potřebují vás.
Monča




7 komentářů:

  1. Nám dupou dobře..ten zajíček je nádherný...hned bych ho brala jako první letošní jarní dekoraci..manžel nám pro puntíkatou berušku (jak už jsem psala - neštovicujeme)pořídil kukuřici...už se těším,až ji vyzkoušíme ....zatím puntík má teploty a náladu jen na maminku :-((.Zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná dekorace,ta živá..Koupila jsem takhle opletené ovečky v Kiku.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkní ušáci. Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, moc hezky sis nakoupila .... i když mě se stejně nejvíc líbí ta tvá "pětiletá dekorace" !!!! :o):o):o) Měj se krásně, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Moni ti jsou úžasní :o) ale ta pětiletá dekorace je přesto krásnější :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, moc krásné fotky. Ten opletený zajda je perfektní.
    Krásné jaro ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moniko,

    od chvíle, kdy jsem objevila tvůj blog se sem stále s láskou vracím. Málo komentuji, ale jsem tu neustále. Byla jsem vděčná za info o mléku. Od té doby se se sousedy pravidelně střídáme ve víkendové donášce :) A dnes se dočtu, že chodíme do stejného oblíbeného zahradnictví! Ano, dnes v pátek jsem měla unaveno a smutnou náladu a proto jsem si nadělila procházku do zahradnictví ... a máš pravdu, odtud se s prázdnou neodchází ... :) Díky za blog, za vkus, za nápady, za vše co bylo a co ještě bude .... Daniela z Levína

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥