pondělí 24. března 2014

...motivační citát při pondělku...



Přeji vám všem krásné pondělí.
A při začátku týdne krásný citát:

Překážky se stavějí do cesty obyčejným lidem proto, aby se 

z nich stali lidé neobyčejní.

Paul Jeffers

Měl jsem v životě tisíce hrozných problémů, ale naštěstí jen

 málokterý z nich byl opravdový.
Mark Twain

Se svým vývojem můžete být spokojeni, pokud každá chyba, kterou uděláte, je nová.



Krásný pohodový večer, moji milí.
Monča




25 komentářů:

  1. Krásne citáty a krásne fotky, doslova som dostala chuť na pohárik bieleho.
    Zdravím ťa.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, ďakuj pekně a také ťa zdravím.
      M

      Vymazat
  2. Milá Moniko, už poměrně dlouho...(asi přes měsíc) jsem pravidelnou čtenářkou Tvého blogu..moc ráda se sem vracím a upřímně obdivuji..jsem taky úča:o) a pokud kromě školy zvládáš všechnu tuhle nádheru, všechny ty mňamky,(mimochodem placky jsem hned odzkoušela a neměly chybu!) a celou svou krásnou domácnost a rodinu a ještě dokážeš tu krásu a radost dávat dál, tak mít klobouk, tak smekám..takhle jen píšu a těším se na další Tvůj příspěvek...přeji krásné dny...tak jako Ty je přeješ pokaždé nám. Díky ... Jiřina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, strašně Ti děkuji, kolegyňko:o)
      Jsem ráda, že placky i u vás chutnaly.
      Je pravda, že se tady stále něco dělá a nic a nikdo nezahálí. Velikou oporou mi je můj Tom. Jsem vděčná, že ho mám♥
      krásné dny a děkuji moc, Monča

      Vymazat
  3. Moni, s tebou je prostě každý problém menší. děkuji a přeji hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Monika, aj keď som tu dlho nepísala, stále sledujem tvoj blog a teším sa zo všetkého nového.
    Citát pre teba:
    Tí, ktorí prinášajú slnečný lúč do života iných, ho nemôžu od seba oddeliť.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marta,
      ďakujem veľmi pekně. Tvoj citát mi urobil veľkú radosť.
      Moc Ťa zdravím a želám pekné dny♥
      Monča

      Vymazat
  5. Nezbývá než souhlasit s komentáři přede mnou a popřát hoooodně radosti. martina

    OdpovědětVymazat
  6. Motivace nikdy není dost!
    Děkuji a zdravím na kopeček!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také Tě moc zdravím a přeji krásné dny♥
      Monča

      Vymazat
  7. Milá Moni zdravím na kopeček a nevím čím se kochat dříve, zda krásnými a pravdivými citáty nebo fotkami, do kterých by se člověk rovnou zakousnul :-) Pěkně jsi nás teda při pondělku navnadila :-) Pěkný večer přeji KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Káťo,
      díky za bohužel virtuální návštěvu, je mi líto, že jste tak daleko:o(
      Ani nevíš, jak ráda bych připravila něco pro vás.
      Mějte se všichni moc hezky, opatrujte se,
      Monča

      Vymazat
  8. Milá Monika,
    tvoje fotky, bývanie, písanie je úžasné....pri čítaní tvojho blogu mám pocit, že "svet je gombička" :-)...presne ako to tu už bolo písané, obdivujem ako to všetko pekne a hravo zvládaš a s radosťou sa podelíš ďalej.....a dnešný príspevok - hneď by som brala všetky recepty, potrebovala by som na stredu :-)....úplne si ma motivovala, ďakujem.
    Krásny týždeň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenka,
      recepty na pizzu jsou mezi prvními příspěvky z léta, tam je vše rozepsané.
      A moc Ti děkuji za taková milá slova, jsi hodná a motivovala zase zpět Ty mě♥
      Krásný pohodový den, Monča

      Vymazat
  9. Dnes jsme vyzkoušeli švédský koláč. Moc všem chutnal. Dnešní vybrané citáty a sklenka bílého k tomu..... co dodat. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Pavle, to jsem ráda, že koláč nezklamal.
      Moc díky a krásný poklidný den,
      monča

      Vymazat
  10. Neobyčejná Moni, u Tebe mě vždy přivítají tak milá slova a překrásné, pozitivní ba i chutné fotky :-) Jak jen Ti tu energii poslat zpět? Tak snad "jen tak obyčejně" Ti popřát krásný den a já se zase budu těšit.....Mnoho pozdravů Na kopeček... Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucinko,
      už jen to oslovení mě nabilo na celý den:o)
      Říká se: Pochvala je pohon duše. A té se mi tady od vás dostává opravdu hodně a za to moc moc děkuji. Hned mám lepší den. Takže tato symbióza funguje oboustranně:o)
      Krásný poklidný úterek, Lucí.
      Monča

      Vymazat
  11. Krásné. Citáty i fotky ... a všechno.
    Hezký den.
    V.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, Moniko,
    už chvíli sleduji Váš blog a i já musím napsat, že je pro mne velmi inspirující. Každý den se těším na krátkou návštěvu Vašeho pozitivní energií nabitého světa. Rozdáváte spoustu radosti a inspirace a za to Vám moc děkuji. Ať se Vám moc daří ve všem! P.S.: Včera večer jsem také dělala domácí pizzu :-) Mějte se krásně! Maya

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moniko, i já se musím přidat k zástupu pochvalných komentářů. Jste neskutečně pozitivní žena a Váš blog je dle mě jedna obrovská studna inspirací. Pište a rozdávejte nám radost dál. Už teď se těším na další post :) Krásný celý týden, Tereez

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moni, dnes jsem na tvůj blog nahlédla už ve volné hodině ve škole -:)) a hned přemýšlela, jestli je doma dostatek hladké mouky nebo musím ještě na nákup? A ty moudra, ty moudra....♡♥♡♥ Takže to shrnu.... pizza hotová, ozdoby ze zažehlovacích korálek na zlatý déšť v obyváku s puntíkem také hotové, akoráť místo vína tu mám pivečko Rychtář,ale taky je to dobrota....ale na tebe pořad ještě nemám. Každý den se těším, až k tobě nahlédnu,co si u tebe zase hezkého přečtu,co uvaříš dobrého, čím mě inspiruješ....Diky za tvůj blog....♡♥♡♥♡♥Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Mončo, jsem Tvoji čtenářkou už hodně dlouhou dobu, ale ještě jsem Ti nepsala. Sleduji i ostatní blogy, a musím říct, že jsem jim ze začátku hodně podlehla - teď s odstupem času mi to kolikrát příjde, že se všichni předhánějí v tom, kolik značkového zboží si kde koupili - já jsem bohužel byla tak ovlivněná, že jsem si ty věci začala kupovat taky ať už se to týkalo designerských věcí do bytu, oblečení nebo kosmetiky. Až jsem narazila na Tvůj blog, tak neuvěřitelně pohodový, lidský, který si na nic nehraje - naopak moc se mi např. líbí jak využíváš zdroje z přírody a jaký máš pozitivní přístup k životu. Moc děkuji , že jsi mi 'otevřela oči a těším se na Tvoje další příspěvky. Vlaďka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥