sobota 22. března 2014

mýdla v dětské režii...


Dnes ráno jsem krájela a razítkovala mýdla a měla jsem hned dvě asistentky.
To je jediná fáze, kdy holky k mýdlům pustím.
Při samotném vaření mýdla je to veliký risk, pracuje se se silnou žíravinou.




měsíčkové, levandulové, čokoládové


Mýdla jsme s holkama připravovaly na jejich blížící se dětskou narozeninovou oslavu.
Místo kloboučků a frkaček, které se na rozloučenou rozdávají na oslavách, jsme vytvořily mýdla s děkovací kartičkou.
Teď musí uzrát a už se těšíme, až budeme obdarovávat.



...a než jsem uklidila stůl...Terezka začala novou hru...výrobu mýdel v pokojíčku a teď je s Bety prodávají panenkám a zpívají si lidovky s cédéčkem z Chaloupky na vršku.:o)
To jsou ty okamžiky, kdy jsem strašně pyšná máma a srdíčko se mi zalije nádherným pocitem.


Tak podruhé, krásnou sobotu a celý víkend.
Monča, Terka  a Betynka.





3 komentáře:

  1. Krása! Jste strašně šikovné, úplně všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni nádhera....to jsou ty chvíle, kdy malinko závidám maminkám, které mají holčičky. Mám šikovného 10-ti letého kluka, nechá se zlákat ke kdejaké tvůrčí aktivitě, ale už mě to stojí mnoho úsilí :-D ... holt kluci jsou kluci ....ale rozhodně ho miluji a neměnila bych za nic na světě, jen ty aktivity máme tak nějak jinde ...Zdravím Na kopeček Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Monika,
    Vaše mydlá sú prekrásne a tie nápady !!! Tiež experimentujem s výrobou mydiel, chcem sa opýtať kde ste zakúpili razítko?
    Prajem veľa ďalších kreatívnych nápadov.
    Mija

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥