čtvrtek 20. března 2014

...pastelky mají nový domeček...




Dnes je opět trochu kreativní okénko.
Holky si od babičky přivezly krásnou mini lísku od jahod.
No, takový poklad bych nikdy nevyhodila...a DIY je tady:o)))

Nemám doma svůj oblíbený Eternal, ten by byl ideální, ale stačila černá tempera a křída
a nový pastelkový dům  pro naši pianistku je na světě.
Máme spousty krásných hrníčků, ale jak jsou pastelky stále menší, holky ani neví, že na dně hrnků jsou, tak dostaly příležitost se všechny ukázat.








Přeji vám krásný čtvrtek bez velkých potíží, milé šéfy a nezapomeňme na dohodu č. 4
Dělejme vše co nejlépe.
Monča






9 komentářů:

  1. Ooooooo, veruže, farbičky potrebujú dôstojný priestor na pobyt. Pekná ubytovňa.
    My sme mávali farbičky tuším v nejakom vedierku. Čo si tak pamätám, tak sme ich väčšinou používali snáď na stavbu cesty z ceruziek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maja,
      děkuji za návštěvu a posílám krásný den. M

      Vymazat
  2. Moni, zajíček v předchozím příspěvku je moc pěkný, taky navštěvuju tyhle obchůdky - tvoření, zahradnictví. Butiky mě nebaví.
    Jé, tuhle bedýnku mám doma (jahody byly moc dobré) a pořád jsem přemýšlela co s ní. Tak okopíruju tvůj nápad. děkuji
    krásný první jarní den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, první jarní dny, ať už astronomické nebo dnešní kalendářní jsou jak objednané. Počasí se předvedlo. A na duši je hned lépe.
      Já jahody bohužel neochutnala, ale věřím, že jsou úžasné. Jsou ze sluníčka, protože na jihu mají teď sezónu.
      Kamarádka Martinka , která žije v Egyptě mi psala, jak zavařuje jahodovou marmeládu o 106:o)))
      pa, Monča

      Vymazat
  3. Páááni, super domeček, tedy mají. Vezmu si mustr, Vani je pastelkový mainak, u nás jsou pastelky všude, pač maluje kde se jí namane... úplně čučím..chi chi jak když má Vani pravou ruku v sádře, ihned přešla na levou a maluje nádherně i tou levou, asi se konečně geny přenesly a nebudu jediná v naší celé rodině....
    krááásné jaro pa pa Zuzka morkusovic
    PS: nakonec jsem na ceduli napsala kousek Tvého sloganu "Každá návštěva, nám přináší radost, vítejte" díííky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzí,
      to že mě kopíruješ Ty, je pro mě jako mít na krku medaili:o)
      Ať cedule přilákává spousty zákazníků.
      Mějte se moc hezky a pozdravuj malou výtvarnici♥
      papa a krásný jarní den,
      Monča

      Vymazat
  4. super nápad, také jednu bedýnk máme, jahody jsme snědli a byly výborné, tak se též nechám inspirovat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda♥
      Ať se povede a pastelky se dobře zabydlí:o)
      Krásný den plný sluníčka,
      Monča

      Vymazat
  5. Krabička je úžasná! A vy máte doma i hudebnici! :D
    Andy

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥