pátek 21. března 2014

...střípky z kopečku...


Moc vás všechny zdravím při takovém nádherném pátečním odpoledni.
Ptala jsem se Terezky, co mám na sobotu upéct, jestli bábovku nebo muffinky.
odpověď: ....holašovické koláčky.
Tak zadělávám, ale představte si..... po 90 minutách, kdy jdu těsto zkontrolovat, zjistím, že jsem tam nedala droždí.
Jak nějaký začátečník:o)))
Tak nanovo.... jojo, to mám z toho, že dělám několik věcí najednou.




Krb odpočívá a domeček se vyhřívá sluníčkem.
Je božsky.












...vím, teď to opravdu tak nevypadá, ale stačí odpolední práce na zahradě, holky bezprizorně poletují ven, domů, ven, domů, milióny hraček, deky, jídlo, svačinka, štětce, barvy, drobky, ťápoty, rozlitá šťáva a večer ten nápis bude aktuální. 
Však to všechny moc dobře znáte.
Ale řekněte samy, alespoň se nenudíme.
A pamatujte na to zásadní.....

Bordel v bytě.....
šťastné dítě.

nebo vše spraví tento známý nápis:

Omluvte nepořádek v bytě,
děti si vytváří vzpomínky.



Opět byla Bety rychlejší, než má snaha fotografovat uklizený obývák:o))))
Ale hned je to hezčí a takové zabydlenější.
Užívejte krásný pátek, zpěv ptáků, sluníčka, květů a pohody s rodinou.
S láskou,
Monča










8 komentářů:

  1. Krása, krása, krása♡♥♡♥♡♥To sluníčko, jak ti prostupuje těmi otevřenými okny na terasu...ach.....to já v paneláku nevykouzlím...ikdyž teď mi tady taky trochu prostupuje přes balkónové dveře a já jsem dala ven prádlo...už se těším, jak bude z venku vonět...ale větrat ještě kvůli puntínkovi( neštovice ) nesmíme...aspoň přes ty žaluzie ....♡♥ Hezký víkend Jana z Brna( včera mi nějak zmizel příspěvek k pastelkám, jak jsem taky se s tebou včera shodla na focení,ale já fotila odřezky z ořezávátka, ty vlnky, ty barevné vlnky...♡♥)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko máte naprosto fantasticky upravený a útulný domeček :) No a to sluníčko ..... fantazie :) Přesně kvůli tomuhle bych si moc přála pořídit baráček místo bytu, ale kdoví jestli se nám to někdy podaří :) Jinak i já razím heslo, které máte napsané na odsavači :) sice děti ještě nemáme, ale vždy postačí manžel, který mi uklizený a načančaný 1+1 vždy krásně zpřehází a opětovně zabydlí :) Děkuji za spoustu inspirací, které nacházím na vašem blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa by zaujímalo, ČO je v tom prútenom koši, že do neho všetci tak zvedavo nakúkajú!!! :-o

    OdpovědětVymazat
  4. Téda to je úklid, myslím, že ti medvědi se schovávájí právě před tím pořádečkem, ne? :-D pěkně do svého košíčku...:-) Užívej sluníčkový víkend, Moni, pa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, na Kopečku je nádherně naklizeno. U nás tak je,jen když všichni usnou. Přes den to je náročné… kupa lidí…moře pohybů … to nejde do kupy s precizním pořádkem. A právě proto jsem před spousty lety vyřkla větu „ bordel v bytě – zdravé dítě“. Ta věta se chytla nejen v mém životě, ale i v životě mých známých a jsem moc ráda, že i v Tvém životě…a letí mezi lidmi ... asi proto, že je pravdivá. Přeji nádherný víkend plný sluníčka...Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer, Moni. Zařizuju si kuchyň a jelikož je dost podobná té Vaší, včetně super retro trouby, chtěla bych se zeptat, jak jste právě s troubou spokojená? Co je to za značku, případně jaké funce má (horkovzduch?). Moc díky za odpověď a za tyhle úžasné stránky :) Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko, děkuji za pochvalu.
      ... je to Whirpool. Spokojená jsem. Peče dobře.
      Ale hodiny už dávno nefungují, to mi ale nevadí a horší je údržba skla. Je to trojsklo, které není ze shora zapouzdřené a dostává se tam hodně nečistoty a manžel mi to musí vždy po čase celé rozebrat.
      Krásné dny, M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥