pondělí 17. března 2014

...jaro v obýváku...


Krásné pondělní odpoledne.
Doufám, že jste vkročili do nového pracovního týdne pravou nohou.
Větvičky netrhám jen na svatou Barboru. I v předjaří jsou krásnější než lecjaká drahá květina dovezená letecky přes půl světa.
Výhoda předjarní větvičky oproti té prosincové je, že nemusíme čekat tři týdny, než na nás kvítky vykouknou.


Čtyři dohody:

1. Nehřeš slovem
2. Neber si nic osobně
3. Nevytvářej si domněnky
4. Dělej vše co nejlépe




Mějte krásný týden a ať se vetší problémy a starosti vyhýbají obloukem.
Monča



9 komentářů:

  1. Moničko, právě jsem si udělala kávičku, otevřu blogg a vykoukla na mě Tvá rozkvetlá větvička....jaké ho milé pohlazení po duši...hned mám tu kávu tak nějak sladší...mnoho pozdravů na Kopeček...Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc děkuji za tak milá slova. Na minutu vykouklo sluníčko, tak jsem rychle přiskočila s foťákem a ani jsem netušila, že udělám radost nejenom sobě♥
      Krásný den, M.

      Vymazat
  2. Lucí, mě si také na dálku pohladila. Děkuji♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moni,dobrý den,
    zrovna mě napadlo, že si nechám přivézt od mamky větvičky ,už se těším,až mě pokvetou tak jako vám...
    Mějte hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, pokvetou do týdne, je to milé oživení interiéru.
      Krásný den,
      Monča

      Vymazat
  4. Ahoj Moni, chodím se inspirovat na tvúj blog. Líbí se mi tvůj cit pro detail,ale to ti asi píšou všechny:-) 4dohody jsem četla i viděla Duška (youtube) je těžké v dnešní době dodržovat lehce vypadající zásady:-)
    PS: doma mi kvete zlatice(zlatý déšť)
    Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, moc díky.
      Je to těžké, především při srážce s hloupými, neústupnými a namyšlenými osobnostmi.
      Ale nesmíme se vzdávat:o) je to výzva pro nás:o)
      Krásný den a hodně milých lidí kolem sebe,
      Monča

      Vymazat
  5. Moničko,dnes jsem měla těžký den v práci, ale otevřu Tvůj blog a hned je mi veseleji Tvé fotky mě pohladí na duši :)
    Měj se krásně Petra ♥

    OdpovědětVymazat
  6. milá Péťo, to je milé slyšet, že pár takových mých drobností druhému pomůže.
    Ať je dnes v práci lépe,
    pa M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥