středa 2. dubna 2014

...dekorace na cup cakes...


Krásné odpoledne
Dnes opět DIY dekorace na naši blížící se dětskou párty, která vypukne odpoledne v pátek.
Na kytičkové zápichy jsem použila čtvrtky, mé staré korále, tavící pistoli a špejle.
Doufám, že budou slušet jak mufínkům tak i cup cakes. 
Nevím, jak tento dezert skloňovat a počeštit:o)




Začínáme zdobit a vykrášlovat.
Holky už se nemohou dočkat. Však to znáte, milé maminky, že?


Vlaječky jsou jen vystřižené z látky a nalepené na motouzku.



Užijte krásný zbytek dne
S láskou, Monča


6 komentářů:

  1. Šikovná p. učitelka,kéž by jsme měli takovou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni, ať se holkám narozeninová oslava vydaří. Máš to moc pěkně vyzdobené a věřím, že jsou jako na trní a nemůžou se dočkat.
    Jsem ráda, že existují motivované a nadšené paní učitelky, na kterých jde vidět, že svou práci mají rády. Držím pěsti, ať se oslava povede.
    Přeji Ti krásné jarní dny jako ten dnešní, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Super:-) To se děti budou mít:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Moniko, krásné a já se tebou nechala inspirovat na dnešní Lukášovu noc s Andrsenem - a pekla jsem cupcakes a vlaječky taky byli. Snad se mi podaří dát to ještě dneska na blog.
    měj se fajn a ať se párty vydaří - dekorace jsou skvělé
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Monika, to je opäť krása...oceňujem vždy tvoju kreativitu, mne sa vždy páčia aj tie tmavé ceduľky čo používaš.
    A pozrela som práv aj tvoj príspevok z triedy a môžem povedať, že si pani učiteľka s P, kiež by všetky takéto boli...no a tie pravidlá sú super, mohla by som to praktizovať doma :-)
    Krásny víkend prajem, dúfam, že oslava dopadla dobre!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, my jim doma říkáme ňufínky, je to takové roztomile počeštěné :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥