pátek 25. dubna 2014

...když si učitelka nosí "práci" domů ...



Krásný páteční večer, mí milí čtenáři.
Dnes byl krásný den.
Ráno jsme přijeli s celou třídou nakrmit věčně hladové kozy a odpoledne jsme hostili naše milé kamarády ze třídy. Užili jsme si spousty her a smíchu.
Děti mají tu kouzelnou moc nabít vás energií.




..opět jsme krmili...


...hráli kroket...




...mastili karty...


...hráli na schovávanou s vysílačkami...


...skákali a zpívali...


...překonávali překážky tunelu...


... a baštili...

Naši milí kamarádi, ještě jednou takto přes obrazovku....děkujeme za krásné zážitky.
Monča + mé sovičky

17 komentářů:

  1. Milá Moni,na takovou paní učitelku budou děti vzpomínat celý život.
    Je to nádhera,když někdo dělá své povolání s láskou a dává do něj celé srdíčko tak jako Ty.
    Snad budou mít jednou i moje děti štěstí na tak báječnou paní učitelku.
    Zdravíme na kopeček a přejeme krásný víkend Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, moc děkuju.
      U malých dětí je to snadné, rády se chytí, jak ráda říkám...na vařenou nudli:o)
      Ale měla jsem radost, když vidím, jak si užívají obyčejné aktivity a hry.
      Je mi líto těch, kteří bez tabletu a nevím, jak se ty všechny mašinky jmenují, nedají ani ránu. (naše děti nemají ani mobil a jsem na to pyšná)
      Mirko, krásný víkend a v budoucnu jednu bezva elementaristku:o)))
      Monča

      Vymazat
  2. Moni, no teda:-))))
    Já bych jen dodala, že děti mají moc nabít, ale i vybít:-) Já učím ty větší a při pátku už jsem bez energie:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, to máš pravdu, ale včera mě zrovna děti dobily:o) Ale bývá to někdy i opačně, přiznávám:o)))
      Naber sílu a krásný víkend, Monča

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Maruško, moc díky...ale nemyslím si, že jsem super....jen jsem něco vymyslela a oni už se bavili sami:o) Jde to snadno s takovými hravými typy:o)
      Ale baví mě vidět, když děti lítají v loukách, v polích a nedrží při tom tablet, mobil a další moderní vymoženosti...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jarko, to bych o sobě neřekla:o) Ale stejně mám děti, které se musí nějak zabavit a takto to lze snadno. Jen jim hodím udičku a v partě se lépe hraje:o)
      Moc děkuju.
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  5. No Moni...máš můj obdiv...a ty víš,že vím o čem mluvím...♡♥♡♥a ta taška, ve které si nosíš práci domů, musí být pěkně objemná...♡♥♡♥Jen víc takových tašek....pozdravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím tě, Janí...dnes to nebyla taška se sešitama:o)
      Děkuju a mějte u vás Na Moravě krásný odpočinkový víkend,
      Monča

      Vymazat
  6. Mončo,jsi prostě ÚŽO ÚČA i pro mě,dělala jsem další jeden s tvých receptíků a povedlo se.Rodinka děkuje za tvůj blog a já taky.Mějte na Kopečku krásný a slunečný víkend i když hlásí trošku kapek.Mikešáci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Romanko, moc díky a jsem ráda, že měl recept úspěch.
      Pozdravuj doma a také si užijte poklidný a příjemný víkend,
      pa Monča

      Vymazat
  7. Ahoj Moni, krásně jste si to užili, ty rozzářené dětské oči... :-) Pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, holčiny ani po téměr 6 hodinách nechtěly domů....to je to nejlepší vyznamenání.
      Krásný víkend, M

      Vymazat
  8. Moni, určitě to byl úžasný den, vidím ty rozzářené dětské očka z fotografíí .... jako malá jsem měla na prvním stupni taky tak úžasnou paní učitelku a dodnes na ní s láskou vzpomínám ... to ona může za to, že jsem taky učitelka ....pa,. pa Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Tak dúfam, že takúto fantastickú osôbku bude mať za učiteľku raz môj syn.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥