pátek 18. dubna 2014

... poklad na Velký pátek ...


Velký pátek je jeden z nejmagičtějších dnů v roce.
Podle lidové tradice a pověstí se totiž 
otvírají skály a země a vydávají své poklady.
Já dnes také dostala svůj poklad.
Po poledni zaťukala paní listonoška a v ruce držela velikou krabici....
Žádný balíček jsem neobjednávala a jak jsem zahlédla jméno odesílatele, hned jsem věděla, odkud vítr fouká.

Moje drahá Janičko,
udělala jsi mi na tento magický den tak ohromnou radost.
 Máš zlaté ruce a děkuji Bohu, že Tě mohu mít za kamarádku, jsi moje zlato.
Děkuji a prožij nádherné svátky, 
Monča





5 komentářů:

  1. Moni, přeji vám všem veselé svátky jara a bohatou pomlázku. U Tebe je tak krásně !! Vždy se nadechnu .... a vydechnu, až když zavřu Tvůj blog.
    Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Mony krásnej poklad jsi rozbalila- moc pěkně se vyjímá na dveřích- přeji celé rodince Na kopečku a chaloupce krásné velikonoce a bohatou pomlásku......Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný věnec...krásné povídání....tak otvírají se poklady,jo? Tak my jdeme hledat ty keškové poklady...pěkné Velikonoce....Jana z Brna♡♥♡♥

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, krásný dáreček k Vám přiletěl. A výzdobu před vchodem máte také moc milou a "koukavou". Pěkné Velikonoce na Kopeček. Katka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥