pondělí 7. dubna 2014

...postupně vytváříme velikonoční atmosféru...



Krásné pondělí, milé čtenářky.
Už je nejvyšší čas zasadit pšeničku, aby vám do Velikonoc krásně vzrostla.





Jituško, ještě jednou moc děkuji za Tvou krásnou ruční práci.






My barvily s holkama vajíčka temperovými barvami.
A zajícům v dětském podání to bude v ječmeni také slušet.


Užívejte sluníčka, má se brzy ochladit, tak si to teplo naakumulujte:o)
Mějte krásné poklidné dny,
Monča





5 komentářů:

  1. Moni, koukám, že jsi se do velikonočních příprav také pustila a moc se Ti to povedlo. Líbí se mi zajíčci, vajíčka, ovečka...všechno. Hezké předvelikonoční dny, Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Ten zajíček je překrásný, moc chvállíme, kocháme se, zdravíme a děkujeme za milé povídání. Dae

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, taky mám pár vyfouknutých vajíček a budeme se Simonkou barvit, jen jsem vymýšlela jakou technikou, tak se asi po vás budeme opičit. A oseníčko zaseju dnes, už mám nachystané misky.
    Přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni ti ptáčci jsou naprosto úchvatní :) taky bych je chtěla uháčkovat na větvičku nebo jen tak :) Bohužel můj volný čas není nafukovací a mě se doma hromadí spousta rozdělaných projektů a k tomu navíc chodit do práce ... jeden by se z toho mohl zbláznit :D Jinak Váš blog je naprosto úžasný hrozně ráda sem chodím, nakukuju a čerpám inspiraci :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥