středa 16. dubna 2014

... škaredá středa...


Krásný den.
Dnes je škaredá / sazometná středa...
Co dnes máme udělat:
...upéct jidášky
... vymést komín
.... a neškaredit se

...nezapomeňte, že pokud se budete dnes škaredit, vydrží vám to na každou středu v roce....


Tady něco pro úsměv, abychom ty chmury rozehnali....



Pokud si chceš sednout na nejlepší místo v domě,
posuň kočku...


Moje kočka není rozmazlená.
To já jsem dobře vycvičená...

Udělala jsem oblíbenou věc k večeři....
.....rezervaci v restauraci.



Modlitba:
Pane Bože,
pokud mi nemůžeš splnit přání být štíhlá,
ať jsou mé kamarádky tlusté.

Manžel mi řekl: " Buď já nebo kočka! "
Občas se mi po něm stýská....

Mějte se krásně a ještě jednou moc děkujeme za tolik komentářů k chaloupce. 
Moc jste nás potěšili.
S láskou, Monča

9 komentářů:

  1. Moničko,dnes nebyla škaredá středa,nakoukla jsem k Vám ....dobře jsem se pobavila a pokochala se chaloupkou,ta se opravdu povedla!Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dneska se pečou jidaše, říkáte... hm hm tak já jdu předělat sladkou tečku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika opäť krásne fotky,ale ako píše Dája dnes popolcová streda nie je.Popolcová streda je na začiatku pôstneho obdobia,hneď po skončení fašiangov.Pozdravujem a prajem krásne Veľkonočné sviatky.Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jak paní Monika správně píše, dnes je ŠKAREDÁ středa, nikoli popeleční. Škaredá proto, že se dnes Jidáš škaredil na Jidáše. Proto se také pečou jidášky...

    OdpovědětVymazat
  5. Škaredá streda=popolcová streda. A je na začiatku pôstneho obdobia, ako píše Janka. Krásnu Veľkú noc prajem všetkým. Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,
    vidím, že kolem Velikonoc je hodně nejasností, ani já jsem v tom neměla úplně jasno... ale z několika zdrojů jsem vyčetla, že škaredá středa opravdu je 3. dnem Strastného týdne a je 4 dny před Božím hodem velikonočním, takže skutečně byla včera... Neplést s popeleční středou!
    Hezky je to vysvětleno třeba na internetové stránce velikonoce.net
    T.

    OdpovědětVymazat
  7. Teď koukám, že asi jediný problém je jazykový, protože na Slovensku se opravdu jako škaredá středa označuje středa popeleční... :-)) Kdežto tady v ČR je to tak, jak píše Monča.
    T.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdepak jazykový, to si plete spousta lidí i u nás. Monča to napsala správně, popeleční = 40 dní do Velikonoc, po fašaňku (ostatcích), čelo se značí popelem, prach jsi a v prach se navrátíš. Začíná jí půst. Škaredá je před velikonocemi, Jidáš se škaredil a zradil. Důležité ale je si svátky užít v pohodě, ať už prožité křesťansky či nikoli.

    OdpovědětVymazat
  9. "Popolcová streda alebo škaredá streda je v rímskokatolíckom liturgickom kalendári prvý deň pôstneho obdobia." Toto je prvá veta zo stránky wikipedia. Nechcem sa už k tomu nejak vracať, ale nedá mi to. :-D Pozdravujem všetkých.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥